Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
57 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2015, 11:09:32
Vytas zat mis maar waar was de rugdekking van Bijker? Die Duplan kon zo doorlopen en afronden in de korte hoek die normaliter altijd voor de keeper moet zijn....

Maar goed, we hebben gewonnen!
zo ken ik er meer poelie .Hij kon gemakkelijk koppen maar zijn timing was dramatisch.

wiekie1969

Deze simpele speler werd door Duplan aan alle kanten voorbij gelopen. Man, man, man wat een beperkte voetballer is dit zeg!

Wel diep en diep respect voor zijn inzet, daar valt niks op aan te merken. Voetballend voegt hij echter helemaal niks toe.

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op maart 15, 2015, 21:51:37
zo ken ik er meer poelie .Hij kon gemakkelijk koppen maar zijn timing was dramatisch.

Kolere, het nivo zakt hier met de dag. Ik zeg toch dat hij mis zat. Tot zo ver eensch, maar dan? Hij kan zo doorlopen....
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2015, 22:33:03
Kolere, het nivo zakt hier met de dag. Ik zeg toch dat hij mis zat. Tot zo ver eensch, maar dan? Hij kan zo doorlopen....
ja idd zeg .Mut hij de hele wedstr vlak achter hem gaan staan .Dou bist geen Bijker fan .Zo,n makkelijke bal ,dan verwacht je toch gewoon dat hij die bal simpel wegkopt

sunderland

wiekie1969

Bijker komt weer in vorm. Paar mindere potten gehad, maar vond hem gisteravond sterk spelen, ook op de rechtsback.

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op maart 15, 2015, 22:40:38
Kom der maar in :devil

Dat heeft weinig zin. Ik kan Roel van Velzen wel volproppen met lange vingers maar daar wordt hij echt niet groter van...

m.a.w. je snapt het, of niet  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

whimpy

werd flink op hem gescholden na zijn inschattingsfout...die kunnen het natuurlijk allemaal beter....en sommigen nog wel op klompen ook.....die denken ook dat we over drie jaar championsleague spelen.....erm....dorpsgekken...hij had gewoon zijn schouder voor duplan moeten zetten, dan word je omver gekegeld of in je rug gelopen...en vervolgens laat je je vallen.. vytas jongen scheidsrechters fluiten daarvoor....en blom in de vorm van zijn leven zeker.....dus nu weet je wat je moet doen de volgende keer....en soms is een roei het stadion uit best een elegante oplossing.....maar je gaf wel je shirt weg........je bent nu iemands held......ieders held worden is kennelijk wat moeilijker........der henker had jou gewoon op haller moeten zetten......u is voorstopper en geen back.

kickandrush

Er geen cambuurspeler die geen fouten maakt en die Duplan is wel de beste van Kutrecht, schiet die halve kans dan ook prima binnen. Dat vytas nog zulke foutjes maakt betekend alleen maar dat er nog ruimte voor verbetering is. Ik ben dik tevreden over hoe hij zich dit eerste seizoen hier staande houdt. Je ziet aan alles dat hij hier op zijn plek is en ik verdenk hem er ook van dat hij geelblauw bloed door zijn aderen heeft stromen.  |:)

dit is mien club

Doet het prima, deze jongen komt er wel
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Treb

Citaat van: kickandrush op maart 16, 2015, 17:29:15
Er geen cambuurspeler die geen fouten maakt en die Duplan is wel de beste van Kutrecht, schiet die halve kans dan ook prima binnen. Dat vytas nog zulke foutjes maakt betekend alleen maar dat er nog ruimte voor verbetering is. Ik ben dik tevreden over hoe hij zich dit eerste seizoen hier staande houdt. Je ziet aan alles dat hij hier op zijn plek is en ik verdenk hem er ook van dat hij geelblauw bloed door zijn aderen heeft stromen.  |:)

Kutrecht? Hoe oud ben je? 6?

speculeter

Las het verhaal van een jongen die Vytas wat kleingeld
had geleend voor parkeren van zijn auto.
Vytas heeft hem Zaterdag daarvoor zijn shirt gegeven.
Prima gast!

Dokkumer

Dokkumer

Citaat van: speculeter op maart 16, 2015, 18:41:13
Las het verhaal van een jongen die Vytas wat kleingeld
had geleend voor parkeren van zijn auto.
Vytas heeft hem Zaterdag daarvoor zijn shirt gegeven.
Prima gast!
Dat zijn van die dingetjes die aantonen wat voor persoon Vytas is.. Net zoals de kinderlijke blijdschap na de overwinning in de derby. Hij voelt haarfijn aan wat er leeft en heeft naar mijn mening een heel aangenaam karakter buiten het veld.