Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: Dokkumer op maart 16, 2015, 18:54:00
En verder inhoudelijk? ;)

Ik vind als je een speler haalt uit het buitenland moet het wat extra's hebben. Ik kan mij niet voorstellen dat er niet een speler met dezelfde kwaliteiten rondloopt op de Nederlandse velden. Zelfde geldt voor Steblecki. Weggegooid geld.

Collingwood

Citaat van: Treb op maart 16, 2015, 19:17:11
Ik vind als je een speler haalt uit het buitenland moet het wat extra's hebben. Ik kan mij niet voorstellen dat er niet een speler met dezelfde kwaliteiten rondloopt op de Nederlandse velden. Zelfde geldt voor Steblecki. Weggegooid geld.

Voor wat betreft Vytas: noem de (betaalbare) alternatieven maar, zou ik zeggen. Over Steblecki: is het niet een beetje snel om deze jongen nu al af te schrijven?
Kalmte alleen kan u redden.

scclwd

Citaat van: Dokkumer op maart 16, 2015, 18:55:01
Dat zijn van die dingetjes die aantonen wat voor persoon Vytas is.. Net zoals de kinderlijke blijdschap na de overwinning in de derby. Hij voelt haarfijn aan wat er leeft en heeft naar mijn mening een heel aangenaam karakter buiten het veld.

Ik hoor ook hele goeie dingen over Vytas van mensen die met hem te maken hebben. Topvent.

Johan058...

wat een onzin. Het is altijd maar afwachten hoe een speler presteert of die nou uit het buitenland komt of niet. Vind vitas een goede speler voor cambuur.

speculeter

Citaat van: scclwd op maart 16, 2015, 19:46:40
Ik hoor ook hele goeie dingen over Vytas van mensen die met hem te maken hebben. Topvent.
Sluit ik me bij aan |:)

Dokkumer

Er zijn ongetwijfeld betere, maar zijn die BETAALBAAR? Dat is de hamvraag, want ik neem aan dat de gemiddelde betere linksback niet voor 80-100K per jaar bij Cambuur komt voetballen, als hij bij een andere club het dubbele kan verdienen.

Steblecki hoop ik nog steeds op, weet alleen niet wat hij doet op de trainingen.

IsmailvanEssen

Ik vind hem niet eens zo slecht. Hij maakt een foutje.. Dat kan iedere verdediger een keer gebeuren. Vind wel dat hij de juiste instelling heeft en dat is ook heel erg belangrijk voor het team..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Spine

Alleen al die actie tegen die mestgieren vlak voor tijd en zijn reactie richting Noord. Zulke dingen vergeet je nooit.
Maakt hem geen betere of slechtere speler, maar beleving is ook wat!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op maart 16, 2015, 18:41:13
Las het verhaal van een jongen die Vytas wat kleingeld
had geleend voor parkeren van zijn auto.
Vytas heeft hem Zaterdag daarvoor zijn shirt gegeven.
Prima gast!

Ik las het in het filmpje van Ruppert nu ook (staat mooi op de kop): Vitas, can I have my € back  :_schater
Henk, held, bedankt

Destroyer

Beetje door het ijs gezakt vandaag.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Vooral tweede helft.
Heeft denk ik 2 â 3 kansen weggegeven.

AL

Beste vent, maar als we verder willen kun je beter afscheid van hem nemen.
Komt gewoon tekort voor dit niveau!!

denistel

komt echt heel veel te kort werkt als een paard maar daar redt je het niet mee.

Harry L.

Citaat van: denistel op maart 22, 2015, 07:25:09

Precies, timing is ook niet geweldig. Viel me gisteren ook weer een paar keer op.

wiekie1969

Citaat van: denistel op maart 22, 2015, 07:25:09

Hij wel tot nu toe. :_schater