Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: speculeter op december 14, 2015, 10:55:18
:_schater :_schater tuurlijk niet

Dacht ik wel, maar goed heb wel eens gekkere vertalingen gezien. :_schater

hobbes

Citaat van: Utekleitrokken op december 14, 2015, 09:54:59
Mooie vergelijking, van Overgoor weten doktoren niet wat het is. Vytas had een hamstringblessure.

Voor zijn hamstring deed hij juist geen Yoga. En omdat ze bij Overgoor niet weten wat het is kan yoga helpen. Zorgt ook voor rust tussen de oren

Kuzmanovic-Apeldoorn

Is en blijft mijn held, maar moet wel leren normaal in te gooien, waren wel drie keer een foutingooi tegen excelsior
Henk, held, bedankt

siepelsjeu

AL

Citaat van: siepelsjeu op februari 07, 2016, 18:58:06
Volgende week maar linksvoor

Doe maar op tribune.  Zeer beperkte speler.

zeewolde

Citaat van: siepelsjeu op februari 07, 2016, 18:58:06
Volgende week maar linksvoor
dan speelt hij van daar steeds terug op nienhuis.

Marc S

Citaat van: zeewolde op februari 07, 2016, 19:16:34
dan speelt hij van daar steeds terug op nienhuis.

Dus nienhuis in het goal van de tegenstander dan maar?

Destroyer

Hij mist sien danspasjes buddie Ogbeche,  vandaar dat ie wat uit de flow is...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Citaat van: Destroyer op februari 07, 2016, 20:05:53
Hij mist sien danspasjes buddie Ogbeche,  vandaar dat ie wat uit de flow is...

Hij probeert altijd de supporters op te zwepen, jammer dat hij niet kan voetballen (m.u.v. terug tikken uiteraard).

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 25, 2015, 23:43:55
Is en blijft mijn held, maar moet wel leren normaal in te gooien, waren wel drie keer een foutingooi tegen excelsior

Haha fout ingooien doet hij al maanden. Echt zo slecht

keije

Speelt erg slecht na de winterstop. Peersman  op linksback en Hiarjie op rechtbak. Terug naar de basis. Bovendien het contract van die Rosheuvel verscheuren. Met hem speel je gewoon met 10 man.

Bill Shankly

Wat is er toch met je aan de hand?
Je wordt voorbij gelopen als of je er niet staat .

hobbes

Bezoek aan fan tekent Vytas' betrokkenheid bij Cambuur
Noem haar een fan, noem haar een steward. Maar wat Ilona de Jong op 30 januari vooral was, was slachtoffer. Zij was het namelijk die gewond raakte door de vuurwerkbom tijdens de laatste training van Cambuur voor de derby met sc Heerenveen. De spelers zagen het gebeuren. Enkelen van hen gingen daarna op bezoek bij de onfortuinlijke vrijwilligster, maar deze week stond er ineens uit zichzelf nóg een speler voor de deur: Vytautas Andriuskevicius. ,,Omdat ik dat zelf graag wilde", vertelt hij. ,,Ik voel me betrokken bij Cambuur en mensen zoals zij; stewards en anderen die achter de schermen belangrijk werk doen."

Door Gerard Bos

De Litouwse verdediger, kortweg Vytas genoemd, sprak gisteren na de laatste training voor het duel met PEC Zwolle over zijn bezoek aan De Jong. Publiciteitsstunt? Sympathie kweken in tijden van sportieve tegenslag en kritiek? Niets daarvan. De actie van de verdediger uit Litouwen was oprecht. Er was namelijk ook geen ruchtbaarheid aan gegeven, maar toevalligerwijs verraadde een foto op zijn Facebookpagina het bezoek.

,,Het is een kleine moeite om je betrokkenheid te tonen, toch?", is de retorische vraag van Vytas. ,,Ik weet nog goed hoe we daar stonden tijdens de training en zagen gebeuren hoe het vuurwerk ontplofte toen zij het weg wilde halen. Iemand als Ilona staat daar, omdat ze iets voor de club wil doen. Zij is een van die mensen die werk doen wat niet velen zien. De ogen zijn vaak op ons gericht als spelers, maar zonder mensen zoals zij zou een club ook niet kunnen bestaan."

De verdediger had graag al bij het eerste ziekenbezoek willen zijn, zegt hij. ,,Maar toen kon ik niet. Martijn Barto, Erik Bakker en Sjoerd Overgoor gingen toen wel namens de ploeg. Daarom was ik blij dat ik deze week ook naar haar toe kon."
De Jong werd na het incident geopereerd aan haar voet en is herstellende. Meteen na het incident, waar zowel club, spelers als supporters schande van spraken, werd een zoektocht naar de gooier van de vuurwerkbom op touw gezet. Een 31-jarige man meldde zichzelf vervolgens diezelfde dag nog bij de politie.

denistel

betrokkenheid is te prijzen.

op het veld veel meer op je benen blijven staan.hj gaat de laatste tijd te vaak
voor de sliding ook als dat niet nodig is en dan is een tegenstander zo maar weg.