Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

runner 1

Ja die is niet best ook nooit geweest even in het ballenhok opsluiten met die nummer 24.

OuweSkeve

Vond het ooit een redelijke back, een cultheld in spe. Is door de mand gevallen in dit elftal. Zijn fouten werden vorig seizoen verbloemd door door een redelijk/goed elftal.

runner 1

Valt het jullie wel eens op dat hij het meeste in balbezit is omdat de tegenstander dat wil .

Harry L.

Citaat van: runner 1 op maart 13, 2016, 19:30:14
Valt het jullie wel eens op dat hij het meeste in balbezit is omdat de tegenstander dat wil .

Helaas voor ons zijn die niet achterlijk natuurlijk. Ze kunnen zelfs kiezen uit een stuk of 4 bij ons, maakt het nog veel erger

okkele

bij 1 van zijn eerste balcontacten(misschien wel de allereerste) wist ik al dat hij de bal te zacht terug zou spelen richting olievingers nienhuis.

en jahoor.

:rodekaart
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Nancai

Vanavond in @NOSvoetbal #Vytas met @maximhartman.

SCC

Citaat van: Nancai op maart 18, 2016, 13:11:12
Vanavond in @NOSvoetbal #Vytas met @maximhartman.
Die Maxim, we mogen na een paar afleveringen nu toch wel concluderen dat dit wel echt slechte journalistiek is. Dit interview, of hoe het er mee door moet gaan, met Vytas ook. Gewoon gênant, Vytas dacht zelf volgens mij ook van wat moet ik hiermee.

Shar

Citaat van: SCC op maart 19, 2016, 07:06:53
Die Maxim, we mogen na een paar afleveringen nu toch wel concluderen dat dit wel echt slechte journalistiek is. Dit interview, of hoe het er mee door moet gaan, met Vytas ook. Gewoon gênant, Vytas dacht zelf volgens mij ook van wat moet ik hiermee.
Nou, wat een irritant interview. Daar blijf je dan nog speciaal even voor op. Ken die Maxim verder niet maar als dit zijn normale manier van doen is laat dan maar. Vytas was volgens mij inderdaad in no time klaar met die gozer.

Galdiano

Ach ik kan het wel waarderen, gewoon een beetje gein. Meeste spelers/trainers kunnen er wel om lachen. Is weer eens wat anders dan het eeuwig geneuzel over tactiek etc, van Arno Vermeulen, Geert van Tuinen en Gerrit Kloosterman.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TopperM

Volkomen terecht dat vytas er vanavond lekker warm op de bank bij zit.

okkele

ook even gekeken.
ik mag dit wel.
geen onnozele vragen over hangende spitsen ofzo,spelers kunnen zich ook eens "normaal" laten zien ipv dat herkenbare ingestudeerde gelul.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

hobbes

Citaat van: SCC op maart 19, 2016, 07:06:53

Het is niet slecht, het is anders. Ik vind het wel verfrissend. Ik kon hier wel om lachen.
http://nos.nl/artikel/2090726-maxim-hartman-ontmoet-arjan-swinkels.html

Bascambuur

Maxim Hartman is geniaal, vooral zijn show ''Nog meer voor mannen'' op RTL7.  _O_

Cor

Citaat van: Bascambuur op maart 19, 2016, 18:56:50
Maxim Hartman is geniaal, vooral zijn show ''Nog meer voor mannen'' op RTL7.  _O_

Einstein was geniaal, Maxim is grappig