Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
66 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Vytas heeft zojuist aangegeven onze club te verlaten. Heeft volgens eigen zeggen nog niets nieuws gevonden, maar wel zijn laatste wedstrijd hier gespeeld.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Jammer, ondanks dat hij niet uitblinkt in geniaal talent wel iemand met de mentaliteit die bij ons past. Hij miste Ogbeche en Henk heel erg dit seizoen, volgens mij.
Henk, held, bedankt

Collingwood

Inderdaad jammer, zou in de Juup een bruikbare speler zijn geweest.
Wel verwacht dat hij zou vertrekken, overigens.
Kalmte alleen kan u redden.

NRG

Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2016, 11:08:13
Vytas heeft zojuist aangegeven onze club te verlaten. Heeft volgens eigen zeggen nog niets nieuws gevonden, maar wel zijn laatste wedstrijd hier gespeeld.

Jammer!

gewoon een fan

Mentaliteit TOP, kwaliteit erg mager   ;(

AL

Top mentaliteit en goede gozer.
Dat hij vertrekt kan ik verder niet om treuren want hij komt echt tekort.

Geelblauwstiens

Verdient een heel groot bos bloemen, gemeende bedankjes en een taxi naar Schiphol met z'n twee koffers. Vitas? Bedankt man! Authentiek en loyaal en prima mentaliteit. Adios!

666

Een echte voetbal nomade...  Bedankt en tot ziens. Bal van de lijn tegen die boeren en daarna de reactie, vergeet ik nooit meer.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DayDreamer

Vytas bedankt voor alles en succes met de zoektocht naar een andere club.  :thumbsup

waldkip

Jammer dat hij gaat. Succes bij je volgende club
:0= Vytas  |:)

DayDreamer

BREAKING: LIT INT LB Vytautas Andriuškevičius is in talks with two A Lyga's clubs. He'll leave Cambuur next month

Vlampiep

Jammer, maar heeft dit seizoen weinig laten zien.
Ik denk echt dat dit het begin is van een leegloop bij Cambuur zoals, Bakker, Vd Streek, Monteiro, Peirera, Barto, Boutzamar enz.
Ik heb het idee dat veel spelers het met deze TD en trainers niet zien zitten om nog zo'n rampjaar door te moeten maken en kan hun daarin ook niet ongelijk in geven.
Met zo'n Jodocus als TD en een stel bestuurlijke slapjanussen valt er weinig te verwachten komend seizoen.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op mei 13, 2016, 13:23:34
Jammer, maar heeft dit seizoen weinig laten zien.
Ik denk echt dat dit het begin is van een leegloop bij Cambuur zoals, Bakker, Vd Streek, Monteiro, Peirera, Barto, Boutzamar enz.
Ik heb het idee dat veel spelers het met deze TD en trainers niet zien zitten om nog zo'n rampjaar door te moeten maken en kan hun daarin ook niet ongelijk in geven.
Met zo'n Jodocus als TD en een stel bestuurlijke slapjanussen valt er weinig te verwachten komend seizoen.
De meeste die je noemt hebben nog een contract. En na hun topseizoen zullen de clubs zeker voor ze in de rij staan.

Denk dat hooguit Bakker en misschien vd Streek interesse van bv Sparta, Willem II of Excelsior kunnen krijgen. De rest zal gewoon blijven.

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op mei 13, 2016, 13:35:41
De meeste die je noemt hebben nog een contract. En na hun topseizoen zullen de clubs zeker voor ze in de rij staan.

Denk dat hooguit Bakker en misschien vd Streek interesse van bv Sparta, Willem II of Excelsior kunnen krijgen. De rest zal gewoon blijven.
Ik mag hopen dat je gelijk hebt, maar we zullen zien.

poelie-lwd

Ik zal hem niet missen. Symphatieke vent maar vreselijk beperkt als voetballer. Wens hem het allerbeste.
Iedereen heeft recht op mijn mening.