Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2014, 12:48:23
Dat is wel het meest logische nummer ;)

Bedankt voor deze zeer nuttige bijdrage.  l8l

Hij kan en mag spelen tegen Vitesse.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Vanmorgen even goed naar hem gekeken op de training. Heeft een goede balbehandeling, lijkt een sterk lichaam te hebben en sloeg direct Barto voor zijn bek! Kortom, een versterking!

drg

Citaat van: John Hiatt op augustus 13, 2014, 13:37:06
Vanmorgen even goed naar hem gekeken op de training. Heeft een goede balbehandeling, lijkt een sterk lichaam te hebben en sloeg direct Barto voor zijn bek! Kortom, een versterking!

Trekjes van een dkver? Zeker gewend dat ze uit die regio's normaal gesproken alleen naar die lompe boeren gaan  :_schater

Drumfather SCC

Citaat van: John Hiatt op augustus 13, 2014, 13:37:06
Ik was er ook om hem te bekijken! De eerste indruk was wat onwennig maar hij heeft een goede pass en is fysiek enorm sterk en nog best rap ook. Heeft een goede reactie en zelfs Hemmen had moeite met hem als verdediger en dat is Fysiek vs. Fysiek. Echt een tank dus
Had wel meer van hem willen zien in partijvorm, maar dat kan nog komen
Eerste indruk was goed in ieder geval! Basisklantje wat mij betreft, Veel beter dan Reijnen
Ik heb vertrouwen in deze jongen, Een versterking inderdaad!

Lore

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 13, 2014, 13:49:41
Ik was er ook om hem te bekijken! De eerste indruk was wat onwennig maar hij heeft een goede pass en is fysiek enorm sterk en nog best rap ook. Heeft een goede reactie en zelfs Hemmen had moeite met hem als verdediger en dat is Fysiek vs. Fysiek. Echt een tank dus
Had wel meer van hem willen zien in partijvorm, maar dat kan nog komen
Eerste indruk was goed in ieder geval! Basisklantje wat mij betreft, Veel beter dan Reijnen
Ik heb vertrouwen in deze jongen, Een versterking inderdaad!

Hij is een linkspoot toch? Dan gaat hij niet op de plaats van Reijnen spelen lijkt mij. Of bedoelde je dat niet?
Wat mij betreft Bijker weer naar de back en deze nieuwe held in het centrum. Hopelijk kan hij rust en leiderschap brengen, dan zou het mij niet verbazen dat Reijnen zich aan hem op kan trekken en dat die ook beter gaat spelen!

In mijn ogen is in ieder geval de belangrijkste versterking binnen!

Drumfather SCC

Citaat van: Lore op augustus 13, 2014, 14:49:58
Hij is een linkspoot toch? Dan gaat hij niet op de plaats van Reijnen spelen lijkt mij. Of bedoelde je dat niet?
Wat mij betreft Bijker weer naar de back en deze nieuwe held in het centrum. Hopelijk kan hij rust en leiderschap brengen, dan zou het mij niet verbazen dat Reijnen zich aan hem op kan trekken en dat die ook beter gaat spelen!

In mijn ogen is in ieder geval de belangrijkste versterking binnen!

Bedoel dat ik hem als verdediger opzich beter vind dan dat Reijnen is  :proost

grijskijker

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 13, 2014, 15:07:39
Ik hoop het maar vind het een vrij snelle conclusie na 1x trainen..

Drumfather SCC

Citaat van: grijskijker op augustus 13, 2014, 15:22:16
Ik hoop het maar vind het een vrij snelle conclusie na 1x trainen..
Reijnen ging weer een paar keer opzichtelijk (dom) in de fout, Vandaar dat ik dit roep
Vytas heb ik in duels op geen enkele fout betrapt

grijskijker

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 13, 2014, 15:35:51
Reijnen ging weer een paar keer opzichtelijk (dom) in de fout, Vandaar dat ik dit roep
Vytas heb ik in duels op geen enkele fout betrapt
Zolang dat in de wedstrijd maar niet gebeurt..

Maar hopen dat Vytas zo doorgaat zodat de TS niet om hem heen kan..

Drumfather SCC

Citaat van: grijskijker op augustus 13, 2014, 15:39:58
Zolang dat in de wedstrijd maar niet gebeurt..

Maar hopen dat Vytas zo doorgaat zodat de TS niet om hem heen kan..
Dat ben ik met je eens en ik denk dat jij gelijk gaat krijgen met je laatste opmerking  :proost

Lore

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 13, 2014, 15:07:39

A, dat verklaart een boel! Dat ben ik met je eens, maar misschien kan Reijnen zich aan Vytas optrekken!

grijskijker

Citaat van: Lore op augustus 13, 2014, 16:24:53
A, dat verklaart een boel! Dat ben ik met je eens, maar misschien kan Reijnen zich aan Vytas optrekken!
Grote kans, met een goede (betrouwbare) vent naast je durf je wat meer lijkt me...

Lore

Citaat van: grijskijker op augustus 13, 2014, 16:31:45
Grote kans, met een goede (betrouwbare) vent naast je durf je wat meer lijkt me...

Lijkt mij ook. Ik denk dat van der laan dat vorig jaar ook had!

Hasses

Net of Etienne voor het eerst komt kijken, geef die jongen eens wat meer krediet.

dizzhead

Citaat van: Lore op augustus 13, 2014, 17:44:48
Lijkt mij ook. Ik denk dat van der laan dat vorig jaar ook had!

Ik denk dat juist Leeuwin dat vorig jaar had. Sowieso ben je als CV natuurlijk heel erg afhankelijk van je 'buurman' en onderling begrip. Net als dat je als een type Hemmen afhankelijk bent van de kwaliteit op de vleugels.