Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
58 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

de Schoot

Ook moeilijk met Bijker en Nienhuis die totaal geen zelfvertrouwen uitstraalden zo dicht bij je.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: de Schoot op september 21, 2014, 20:39:35
Ook moeilijk met Bijker en Nienhuis die totaal geen zelfvertrouwen uitstraalden zo dicht bij je.

Bijker straalde mij wat te veel vertrouwen uit. Pure overmoed, had voor zijn gele kaarten ook al (bijna) fouten gemaakt
Henk, held, bedankt

Marc S

Vytas is hier nog niet zo lang, en hij speelde wel tegen de rechtsbuiten van het Nederlands elftal

legeips

Ik vrees dat dit een miskoop is.. Ik weet niet wie brood in deze jonge zag, maar hier gaat Cambuur geen plezier of geld mee maken.

Perreira is veel beter... Dus als iedereen fit is, gaat meneer vytas wat mij betreft op de bank zitten.. (Ondanks de investering)

CJ058

Citaat van: legeips op september 21, 2014, 21:02:58
Ik vrees dat dit een miskoop is.. Ik weet niet wie brood in deze jonge zag, maar hier gaat Cambuur geen plezier of geld mee maken.

Perreira is veel beter... Dus als iedereen fit is, gaat meneer vytas wat mij betreft op de bank zitten.. (Ondanks de investering)
Hoewel het wat snel is, ben ik het hier 100% mee eens. Domme kaarten tegen Heracles en Ado, vandaag slecht, tsja het houdt een keer op..

PePe

Citaat van: legeips op september 21, 2014, 21:02:58

Ik hoop dat hij gaat zich gaat bewijzen, dan is het wel een goede aankoop. (nieuwe spelers moeten wel een kans krijgen)

speculeter

Beetje meer vertrouwen is wel op zijn plaats.
Misschien nog eens als centrumverdediger?

sccleeuwarden

Snap de kritiek niet helemaal... stond voor en achterin hard te werken en staat net zoals vorige week tegen groningen tegen zeer goede buitenspelers!! kent nog geen woord nederlands en krijgt vaak twee man die hij moet dekken....... Zie het zeker wel in hem zitten! gewoon een goede voetballer voor het niveau van ons! WE ZIJN NOG STEEDS GEEN BARCELONA!!!!

legeips

Citaat van: sccleeuwarden op september 21, 2014, 21:43:22
Snap de kritiek niet helemaal... stond voor en achterin hard te werken en staat net zoals vorige week tegen groningen tegen zeer goede buitenspelers!! kent nog geen woord nederlands en krijgt vaak twee man die hij moet dekken....... Zie het zeker wel in hem zitten! gewoon een goede voetballer voor het niveau van ons! WE ZIJN NOG STEEDS GEEN BARCELONA!!!!

MAAR OEK GEEN SV SPAKENBURG...

Tegen Groningen speelde hij aardig mee, maar die bakte er op de flank niks van.. Miskien centraal aangezien bijker nu moet toekijken op de tribune. Maar heel eerlijk, ik hev er niet su veul vertrouwen in as jum...

sccambuurlwdd

Vytas is verdedigend gemiddeld en aan de bal matig. Moet echt nog een stuk beter. Wat iemand hiervoor ook al zei: als Droste terug is, dan speelt wat mij betreft Pereira op Vytas' plek.

sccambuurlwdd

Citaat van: sccleeuwarden op september 21, 2014, 21:43:22
We zijn geen Barcelona, maar mogen heus wel eisen stellen. Je hebt in principe twee betere linksbacks in je selectie (Bijker en Pereira). En dan weten we nog niet eens hoe Slijngard het doet.

drg

Mag dan misschien wel een van de mindere op het veld zijn, maar ook hij heeft bijgedragen aan de beste seizoenstart van ons clubke.

Ik heb verder nooit aan Pereira getwijfeld, wat mij betreft zet je Vytas dan in als back-up maar die jongen heeft volgens mij wel evenveel zoniet meer potentie dan Pereira.

Dokkumer

Gelukkig, nu is gebleken dat ik niet de enige hier ben die geen verstand van voetbal heb. Hoe haal ik het in mijn hoofd om ook maar te denken dat hij de slechtste rechtsbuiten van de Eredivisie in zijn broekzak moet hebben...
Kritikasterd gaan ook compleet voorbij aan dit feit én dat PSV 50 minuten met een man meer op het veld stond, of had Vytas daar geen last van?

legeips

Citaat van: Dokkumer op september 21, 2014, 22:58:42
Gelukkig, nu is gebleken dat ik niet de enige hier ben die geen verstand van voetbal heb. Hoe haal ik het in mijn hoofd om ook maar te denken dat hij de slechtste rechtsbuiten van de Eredivisie in zijn broekzak moet hebben...
Kritikasterd gaan ook compleet voorbij aan dit feit én dat PSV 50 minuten met een man meer op het veld stond, of had Vytas daar geen last van?

Tegen lukoki gaat hij het oek zwaar krijgen... Noem jij eens de kracht van Vytas...
Hier een paar tegen argumenten...

-hij pakt weinig ballen af
-opbouwend is hij niet sterk
-zwakke timing in omschakeling
-geen snelheid
-geeft tegenstander veel ruimte om een actie te maken
-bal handelingsnelheid ook niet ju van het

Dou sust het wel anders Sien.. Maar de enige pot dat hij oké speelde, was tegen Groningen. Maar in aanvallend opzicht had Groningen ook niks te brengen.. Dus zijn z'n vermoedelijke verdedigende kwaliteiten zijn ook hier minimaal aan bod gekomen..

Van de week maar weer verder kieke.. Over en uit..

vialli

Die nederlaag was terecht, maar die Wiedemeijer was er wel weer als de kippen bij om de wedstrijd te  VERPESTEN :R