Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
46 gasten, 2 leden
wacko jacko, The Prominence

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

Goudvinger

Speelde vandaag niet best. Zo'n beetje elke bal leverde hij in bij een middenvelder van Excelsior.

Cambuur058

Drama in de opbouw.
verder vond ik m in de slotfase verdedigend dan wel weer erg sterk

Collingwood

Kan goed verdedigen. Kan niet goed opbouwen. Ook Reijnen was niet in vorm, daarom een heel onzekere verdediging vandaag.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Die is zijn plaats kwijt volgende week. Bijker centraal en slijngaard op de back.

legeips

Na vandaag mutte een hoop hier toegeven dat die keeper het nog niet zo slecht heeft gezien.. Ik weet niet door wie hij is gescout, maar dit is een hele slechte aankoop..

Voor dat geld hadden we leukere dingen kunnen doen...

Yellow Army

Area 58

TopperM

Vytas niet sterk in de duels, weinig tot geen kopduel(s) gewonnen, tot nu toe:matige aankoop

speculeter

DRAMATISCH in de opbouw.
Bijker mooi centraal.Slijngard op de back.

grijskijker

Citaat van: legeips op september 28, 2014, 14:39:37
Na vandaag mutte een hoop hier toegeven dat die keeper het nog niet zo slecht heeft gezien.. Ik weet niet door wie hij is gescout, maar dit is een hele slechte aankoop..

Voor dat geld hadden we leukere dingen kunnen doen...
Keeper? Ben je nu in eens Richard? Nu ik er over nadenk lijken jullie wel op elkaar vooral qua negativiteit...

grijskijker

Stond verdedigend zijn mannetje, speelde het eerste deel (als linksback)van de wedstrijd beter.Maar dat is ook logisch tot vandaag heeft hij al zijn wedstrijden als linksback gespeeld en als bijna iedereen zijn niveau niet haalde dan is het voor Vytas helemaal moeilijk vooral omdat hij van zijn vertrouwde plek was gehaald.

legeips

Citaat van: grijskijker op september 28, 2014, 15:09:34
Stond verdedigend zijn mannetje, speelde het eerste deel (als linksback)van de wedstrijd beter.Maar dat is ook logisch tot vandaag heeft hij al zijn wedstrijden als linksback gespeeld en als bijna iedereen zijn niveau niet haalde dan is het voor Vytas helemaal moeilijk vooral omdat hij van zijn vertrouwde plek was gehaald.

Dou must dat gries ut dien ogen pulken... Want die gozer pakt geen bal af en daarnaast geeft hij de tegenstander veel ruimte om voor te geven of te schieten.. Had dat schot van die zwarte parel van Excelsior al telt en dan was het 2-0 bij rust..

Nogmaals... Miskoop en niet meer opstellen..

sccambuurlwdd

Of het een miskoop is weet ik niet, maar op dit moment komt hij tekort om bij Cambuur in de basis te staan.

grijskijker

Citaat van: legeips op september 28, 2014, 17:09:10
Dou must dat gries ut dien ogen pulken... Want die gozer pakt geen bal af en daarnaast geeft hij de tegenstander veel ruimte om voor te geven of te schieten.. Had dat schot van die zwarte parel van Excelsior al telt en dan was het 2-0 bij rust..

Nogmaals... Miskoop en niet meer opstellen..
Hou toch op slappe ouwehoer... nu na een mindere wedstrijd(van het hele elftal) dit roepen en speelt hij straks 10 wedstrijden goed, dan ist weer een wereld speler..

Galdiano

Barto zal nooit beter worden!
Net zoals Dijkstra.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op september 28, 2014, 19:33:16
Barto zal nooit beter worden!
Net zoals Dijkstra.
Gaat toch over Vitas?
Henk, held, bedankt