Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Cor

legeips

Citaat van: grijskijker op september 28, 2014, 19:18:48
Hou toch op slappe ouwehoer... nu na een mindere wedstrijd(van het hele elftal) dit roepen en speelt hij straks 10 wedstrijden goed, dan ist weer een wereld speler..

In tegenstelling tot een hoop anderen hier heb ik het bij onze vriend vytas al vanaf de eerste wedstrijd bij het juiste eind gehad..

Net als vorig jaar met van Moorsel en van Brakel. En maak je maar geen illusie, vytas gaat geen 10 goede wedstrijden spelen en een wereld speler zal het al helemaal nooit worden.

Maar snap dat jij het geouwehoer vindt, als deze jongen de realiteit aantikt. Maar 1 ding is zeker, ik blijf altijd lekker ouwe hoeren.  :proost

Dokkumer

Eerlijk is eerlijk, ondanks dat hij een paar keer goed mee opkwam vind ik Vytas opbouwend de minste in de achterste linie. Verdedigend staat hij zijn mannetje prima, maar moet dan direct de bal kwijt kunnen. Met een 100% fitte Droste zal hij het nog zwaar krijgen om de concurrentieslag met Pereira (die ik steeds sterker vind spelen) te gaan winnen.
Dit betekent echter nog niet dat hij een miskoop is, want hij is op dit moment belangrijk genoeg.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op oktober 05, 2014, 08:37:54
Eerlijk is eerlijk, ondanks dat hij een paar keer goed mee opkwam vind ik Vytas opbouwend de minste in de achterste linie. Verdedigend staat hij zijn mannetje prima, maar moet dan direct de bal kwijt kunnen. Met een 100% fitte Droste zal hij het nog zwaar krijgen om de concurrentieslag met Pereira (die ik steeds sterker vind spelen) te gaan winnen.
Dit betekent echter nog niet dat hij een miskoop is, want hij is op dit moment belangrijk genoeg.

Hij speelde wel vanuit elke positie erg hard terug op Nienhuis  _O_
Henk, held, bedankt

poelie-lwd

Vind het allemaal wel wat meevallen. Doet zijn verdedigende werk naar behoren en kan aanvallend ook meekomen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Speelde een goede pot. Strakke ballen. Viel mij niet tegen, maar moet dus niet in het centrum komen te voetballen.

Cambuur058

Yellow Army

Speelde zeer behoorlijk, echter denk ik dat perreira 2 klassen beter is.
Area 58

Marc S

Citaat van: Dokkumer op oktober 05, 2014, 08:37:54

Komt ook omdat hij geen Nederlander is he. Hier in Nederland houden wij van aanvallend ingestelde backs, in het buitenland is dat al snel minder. Betekend niet dat hij het niet kan leren, maar dat kost tijd.

Tukker

Citaat van: AL op oktober 05, 2014, 09:45:27
Speelde een goede pot. Strakke ballen. Viel mij niet tegen, maar moet dus niet in het centrum komen te voetballen.
Verdedigend prima, in de opbouw iets minder maar als hij er omheen kan gaan toch een goede voorzet in de benen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Speelde goede en degelijke pot.
Maar had het ook niet zo moeilijk.
Dansen kan hij ook wel. :_schater

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op oktober 05, 2014, 09:48:14
Speelde toch gewoon prima.
Zeg ook niet dat hij slecht speelde, vind hem alleen in opbouwend opzicht de minste van de vier achtersten.

PePe

Citaat van: Dokkumer op oktober 05, 2014, 21:12:35
Zeg ook niet dat hij slecht speelde, vind hem alleen in opbouwend opzicht de minste van de vier achtersten.

Over 14 dagen, dan zie je de echte Vytautas Andriuškevičius pas.  :thumbsup

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op oktober 05, 2014, 21:12:35

Die jongen speelt 7 wedstrijden bij Cambuur. Laat hem nog even wennen aan het Nederlandse voetbal.