Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

mulder

Vytas speelde niet zijn beste wedstrijd, maar hij moest ook een goede man verdedigen. Zeker geen onvoldoende en ik ben blij dat Vytas op de back staat! Vecht altijd!

dizzhead

En hij straalt iets onverzettelijks uit. Bij opstootjes denk ik dat er weinig zijn die zich aan m wagen... Denk k.

YellowBlue

Citaat van: mulder op oktober 20, 2014, 12:45:50
http://www.feanonline.nl/nieuws/6418/-ik-werd-er-uitgelopen-door-de-verdediger-dat-gebeurt-me-niet-vaak-.html

Vytas oogt iets te traag in snelheid bedoel je of in omschakeling o.i.d.? Slagveer zegt hier zelf dat hij er door Vytas uit werd gelopen, en Slagveer is zeker weten een van de snellere buitenspelers op de Nederlandse velden.

Vytas speelde niet zijn beste wedstrijd, maar hij moest ook een goede man verdedigen. Zeker geen onvoldoende en ik ben blij dat Vytas op de back staat! Vecht altijd!

Die quote van die boerensite is van augustus...

Dokkumer

Citaat van: YellowBlue op oktober 20, 2014, 14:18:11

Ik zat al te kijken, Wildgeschut ingevallen? :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

mulder

Citaat van: YellowBlue op oktober 20, 2014, 14:18:11

Sorry, is me totaal niet opgevallen 8P Heb het weg gehaald!

legeips

Citaat van: sccleeuwarden op oktober 19, 2014, 20:40:46
Vind het toch knap hoe die zich steeds stand houd tegen aardig snelle aanvallers terwijl hij ook vaak voorin mee komt en dan veel meters maakt

En dat is nu wat ik bedoel.. Hij houdt zich knap staande, dat zeg je ook tegen een Nigeriaan op skies, die voor het eerst is wintersporten.. hij houdt zich knap staande..

En dan die meters naar voren... Why??? Ze betrekken hem nauwelijks in de opbouw!! Gelukkig maar trouwens, want in balbezit vind ik hem nog zwakker.

We hebben betere verdedigers op de bank zitten, die tot nu toe minder kans krijgen en dat begrijp ik niet..

Gasgeve

Speelde een slechte eerste helft, na de 2-0 speelde hij zeer sterk en heeft die geen duel meer verloren. Hij is verdedigend beter dan Slijngard en voetballend misschien wat minder.

sunderland

Citaat van: legeips op oktober 20, 2014, 18:09:42
En dat is nu wat ik bedoel.. Hij houdt zich knap staande, dat zeg je ook tegen een Nigeriaan op skies, die voor het eerst is wintersporten.. hij houdt zich knap staande..

En dan die meters naar voren... Why??? Ze betrekken hem nauwelijks in de opbouw!! Gelukkig maar trouwens, want in balbezit vind ik hem nog zwakker.

We hebben betere verdedigers op de bank zitten, die tot nu toe minder kans krijgen en dat begrijp ik niet..
denk es een x niet in hokjes .Je moet een mix hebben in je team .Deze jongen trok niet zijn poot terug .Hij is in de opbouw nog niet zo goed maar is nog maar net in nederland en moet ook wennen aan het nederlands voetbal .Hij verliest in ieder geval geen fysieke duels .

ruubmac

Hij steekt er op het moment nog niet bovenuit, vooral in de opbouw. Kan alleen maar beter worden.

siepelsjeu

Vytas is wel verdomd vaak betrokken bij tegen doelpunten...

Cambuur058

Citaat van: siepelsjeu op november 02, 2014, 16:30:43
ga je m daar nou serieus de schuld voor geven?  :_schater :_schater :_schater
vytas was een van de besten van het veld

l8l

Collingwood

Citaat van: siepelsjeu op november 02, 2014, 16:30:43

Lachwekkend dit.
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Tsja, dat hij veel opkomt en voorzet telt niet mee zeker...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Bal viel via de hak!! van vytas voor de voeten van armanteros.
Pure pech.