Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
51 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

CJ058

Citaat van: brambo3004 op november 12, 2014, 15:37:26
Speelt hij dan tegen die Shaqiri?
Klopt! En zo nog wel een aantal aardige spelers daar, spits van Sociedad die Finnreumason op de bank houd, dus Vytas heeft z'n handen vol vanavond  :gelekaart

denistel

3-0 voor zwitserland denk ik en wedstrijd is zaterdag

CJ058

Citaat van: denistel op november 12, 2014, 16:15:23
Oh verrek Otto, je hebt gelijk.

el haj

Citaat van: denistel op november 12, 2014, 16:15:23

Citaat van: CJ058 op november 12, 2014, 16:38:26
Oh verrek Otto, je hebt gelijk.

En wat betreft de score zat je er ook heel dichtbij, goed bezig denistel.  :thumbsup :P

SCC

Wel of geen strafschop: hij was gewoon en te laat en ontzettend dom als het daarvoor stilgelegd wordt, toch met twee handen vast te pakken. Desalniettemin, vandaag een zeer solide wedstrijd gespeeld.

PePe

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius kan nog veel meer, topper vandaag!!

okkele

Citaat van: SCC op november 23, 2014, 20:10:19
Wel of geen strafschop: hij was gewoon en te laat en ontzettend dom als het daarvoor stilgelegd wordt, toch met twee handen vast te pakken. Desalniettemin, vandaag een zeer solide wedstrijd gespeeld.
tuurlijk,hij moet zn tegenstander alle ruimte geven  :?
er gebeurde niks behalve dat er iemand tegen vytas opliep en inderdaad kon je er op wachten dat er een penalty volgde maar dat was niet omdat vytas een "overtreding" maakte maar meer omdat de scheids dit gewoon aankondigd.
1 van de weinige foutjes overigens van liesveld.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Citaat van: SCC op november 23, 2014, 20:10:19

Je kunt hier absoluut een penalty voor geven. Wel is het zo dat je dan gemiddeld tien strafschoppen per wedstrijd kunt geven.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op november 24, 2014, 00:13:16
Je kunt hier absoluut een penalty voor geven. Wel is het zo dat je dan gemiddeld tien strafschoppen per wedstrijd kunt geven.

Maar uiteindelijk kan je wel een penalty geven. Dat er discussie over is geeft dat ook al aan. Ik vind het zeker niet een fout van Liesveld. Vytas ging niet meer voor de bal.

SCC

Citaat van: okkele op november 24, 2014, 00:03:04
tuurlijk,hij moet zn tegenstander alle ruimte geven  :?
er gebeurde niks behalve dat er iemand tegen vytas opliep en inderdaad kon je er op wachten dat er een penalty volgde maar dat was niet omdat vytas een "overtreding" maakte maar meer omdat de scheids dit gewoon aankondigd.
1 van de weinige foutjes overigens van liesveld.
Begrijpend lezen is ook een vak: hij gaf hem teveel ruimte, dus moest hij hem onreglementair stoppen. Logische penal, gezien het oponthoud daarvoor.
Maar laat me raden, de stervende zwaan act van Ogbeche in de 2de helft, vond jij wel een strafschop?

dit is mien club

Hij werd ook vast gepakt door Leeuwin, maar verder speelde Vytas een prima potje
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Citaat van: Lore op november 24, 2014, 08:42:54
Maar uiteindelijk kan je wel een penalty geven. Dat er discussie over is geeft dat ook al aan. Ik vind het zeker niet een fout van Liesveld. Vytas ging niet meer voor de bal.

Ik vond het ook geen fout, wel arbitrair (pun unintended).
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

Citaat van: SCC op november 24, 2014, 10:28:43

Maar laat me raden, de stervende zwaan act van Ogbeche in de 2de helft, vond jij wel een strafschop?

waar baseer je dat op?
of je denkt me te kennen of je vind raden een leuk spelletje.

maar dat was zeker geen strafschop,net zomin als die duikeling van een utrechter vlak na de eerste penalty.(waar geen geel voor gegeven werd btw).

ook snap ik niet wat dit met de minimale overtreding van vytas te maken heeft.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cambuur058

Ik vind hem met de week beter gaan spelen, ook wat meer lengte achterin bij hoge ballen

pvanbuijtene

Citaat van: Cambuur058 op november 24, 2014, 15:53:07
Ik vind hem met de week beter gaan spelen, ook wat meer lengte achterin bij hoge ballen

Absoluut.. Sowieso vind ik het top dat onze buitenlandse spelers (steblecki moet zich nog bewijzen) allen wat toevoegen aan de selectie.. Rusnak ogbeche vytas zijn allen een meerwaarde.. Meestal verdienen ze gemiddeld wat meer dan de nederlandse spelers dus is dat wel een vereiste, bij veel clubs zie je anders.