Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.900
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 248
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
45 gasten, 5 leden
Lore, gobo, zeewolde, Lore, wacko jacko

SC Cambuur - FC Groningen [14-09-14]

Gestart door Len Cantello, augustus 23, 2014, 09:26:07

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - FC Groningen Man of the Match

Leonard Nienhuis
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (1.3%)
Etiënne Reijnen
13 (16.7%)
Lucas Bijker
2 (2.6%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Mohamed El Makrini
9 (11.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Albert Rusnák
40 (51.3%)
Daniël de Ridder
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1.3%)
Bartholomew Ogbeche
12 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 76

Stemmen gesloten: september 21, 2014, 16:16:39

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Unknown

Groningen komt wel met een bak vertrouwen deze kant op na de winst op Ajax. Gelukkig gaan wij ook lekker. Maar toch gaat dit geen herhaling van vorig seizoen worden ben ik bang. Wat waren wij toen goed zeg, misschien wel beste wedstrijd die ik ooit van ons gezien heb.

speculeter

Marc S

Citaat van: Unknown op augustus 31, 2014, 17:32:01
Groningen komt wel met een bak vertrouwen deze kant op na de winst op Ajax. Gelukkig gaan wij ook lekker. Maar toch gaat dit geen herhaling van vorig seizoen worden ben ik bang. Wat waren wij toen goed zeg, misschien wel beste wedstrijd die ik ooit van ons gezien heb.

Onze beste wedstrijd vond ik thuis tegen PEC. Groningen was hier ontzettend zwak en daar maakte wij optimaal gebruik van.

Maar goed, de nummer 2 op visite bij de nummer 4, nee dit is niet psv tegen twente of iets dergelijks maar Cambuur - Groningen een noordelijke derby dat gewoon een topper is in de eredivisie.

Nightmarelwd

Over twee weken het weekend van de toppers. 13/9 PEC - PSV en 14/9 SC Cambuur - FC Groningen.
MI-Sider for Life

SCCBerlikum

Week erna ook, nummer 1 tegen nummer 2  |:)

dizzhead

PePe

Jack van Gelder: Wat een zielig persoon, wil Cambuur een kleedkamer probleem aanpraten? (doelpunt van Bijker of Hemmen) Hij is zeker gefrustreerd, omdat zijn Ajax momenteel maar matig presteert?

dizzhead

Citaat van: PePe op augustus 31, 2014, 23:32:41
Jack van Gelder: Wat een zielig persoon, wil Cambuur een kleedkamer probleem aanpraten? (doelpunt van Bijker of Hemmen) Hij is zeker gefrustreerd, omdat zijn Ajax momenteel maar matig presteert?

? Heb ik niet meegekregen... was toch die voice-over bij het overzicht, was meer een grapje om de 2 commentaren even in beeld te krijgen. Humor is het onderwerp van dat overzicht.

speculeter

Citaat van: PePe op augustus 31, 2014, 23:32:41
Jack van Gelder: Wat een zielig persoon, wil Cambuur een kleedkamer probleem aanpraten? (doelpunt van Bijker of Hemmen) Hij is zeker gefrustreerd, omdat zijn Ajax momenteel maar matig presteert?dat klote programma kijk ik al heel lang niet meer.Trieste bedoening.

poelie-lwd

Benieuwd met welke spelers we FCG gaan bestrijden. Het lijkt me duidelijk dat we diepgang ontberen dus mits fit,

--------------------------------------Nienhuis-------------------------------------

--------Droste-------------Reijnen---------Bijker-----------Slijngard------------

-----------------El Makrini--------------------------Bakker------------------------

-------------------------------------Rusnak----------------------------------------

------Narsingh--------------------Hemmen------------------De Ridder------------

Slijngard ivm snelheid Antonia, Makrini op Chery. Groningen is matig centraal achterin en dramatisch op de back posities. Van Nieff en Hiariejeej  :_schater is lachwekkend, ook vd Laan is zeer matig op links. Daar liggen genoeg mogelijkheden voor SCC om ons wat vaster in de top te positioneren  :koffie
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

En goed storen op die keeper...houd hij niet van!

piene hassus

Foor Droste is disse wetstryd te froeg.

poelie-lwd

Citaat van: piene hassus op september 02, 2014, 12:44:28
Foor Droste is disse wetstryd te froeg.

Zou kunnen ja, dat is jammer want ik vond Pereira niet bijster sterk (verdedigend) tegen ADO. Hopelijk kan hij zich herpakken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dit is mien club

Citaat van: poelie-lwd op september 02, 2014, 10:25:57
Benieuwd met welke spelers we FCG gaan bestrijden. Het lijkt me duidelijk dat we diepgang ontberen dus mits fit,

--------------------------------------Nienhuis-------------------------------------

--------Droste-------------Reijnen---------Bijker-----------Slijngard------------

-----------------El Makrini--------------------------Bakker------------------------

-------------------------------------Rusnak----------------------------------------

------Narsingh--------------------Hemmen------------------De Ridder------------

Slijngard ivm snelheid Antonia, Makrini op Chery. Groningen is matig centraal achterin en dramatisch op de back posities. Van Nieff en Hiariejeej  :_schater is lachwekkend, ook vd Laan is zeer matig op links. Daar liggen genoeg mogelijkheden voor SCC om ons wat vaster in de top te positioneren  :koffie

:O Vytas speelt gewoon en pereira speelt voor Droste.
Ogbeche speelt voor Narsing en Meleg speelt voor de Ridder!!!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it