Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

PSV - SC Cambuur [21-9-14]

Gestart door Casuals-lwd, augustus 24, 2014, 22:08:29

Vorige topic - Volgende topic

PSV - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
5 (9.3%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Etiënne Reijnen
1 (1.9%)
Lucas Bijker
4 (7.4%)
Marlon Pereira
1 (1.9%)
Mohamed El Makrini
27 (50%)
Erik Bakker
0 (0%)
Albert Rusnák
8 (14.8%)
Daniël de Ridder
1 (1.9%)
Michiel Hemmen
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
5 (9.3%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Furdjel Narsingh
2 (3.7%)

Totaal aantal stemmen: 51

Stemmen gesloten: september 28, 2014, 07:02:29

Cor

Wanneer Bijker wat minder overmoedig met de bal was geweest, dan was de discussie nu niet eens gevoerd

Sakas

Bekijk het eerste doelpunt eens dat was pas overduidelijk buitenspel.  Daar hoor ik niemand over.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

dizzhead

Citaat van: Sakas op september 22, 2014, 20:09:05
Bekijk het eerste doelpunt eens dat was pas overduidelijk buitenspel.  Daar hoor ik niemand over.
Daar lijkt het inderdaad op. Ach, sommigen hadden het al voorspeld met die wiedenaaier. Thuis de zaak maar even recht zetten, hoop ik.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Sakas op september 22, 2014, 20:09:05

Jezus, je hebt helemaal gelijk (lijntje heb ik maar even gezet, daar is de NOS niet aan toe gekomen)

Henk, held, bedankt

zeewolde

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op september 22, 2014, 20:44:34
Stuur ff door naar Genee.

Die zit aan die tafel toch altijd links op zijn laptop op CO te kijken
Henk, held, bedankt

fred

Als een man of 10 dit nu even via de site doorgeven, wordt het vast aangehaald.
Maar goed wat bereik je ermee  :zucht

fred

Voorlopig hebben ze behoorlijk lol met het te kakken zetten van Nienhuis. Ja ok het was een lachwekkende actie, maar om dit nu 4 keer te laten zien  :rodekaart

Marc S

Citaat van: fred op september 22, 2014, 21:23:17
Voorlopig hebben ze behoorlijk lol met het te kakken zetten van Nienhuis. Ja ok het was een lachwekkende actie, maar om dit nu 4 keer te laten zien  :rodekaart

Je weet hoe ze zijn bij VI :p

zeewolde

maak je niet zo druk, doen ze altijd met zulke blunders. Betreft nu helaas een keer cambuur.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op september 22, 2014, 21:41:08
maak je niet zo druk, doen ze altijd met zulke blunders. Betreft nu helaas een keer cambuur.
Wacht nog steeds op de "hoogtepunten" van Telgenramp...

kapseltje

Samenvattend voor Wiedemeijer die een 7 kreeg van VI. De belangrijkste momenten:
- Eerste gele kaart twijfelachtig. Had net zo goed vrije trap voor ons kunnen zijn, aangezien de Jong Bijker aan de kant zet met zijn arm en hand. Waarna Bijker de Jong weer tegenhoudt.
- Vervolgens scoort psv in buitenspelpositie uit die vrije trap.
- Tweede gele voor Bijker overtrokken wat mij betreft. Vytas staat even dichtbij de bal als de Jong en de bal stuitert hoog op waardoor doorlopen naar de goal sowieso niet mogelijk is.
- Derde goal hinderlijk buitenspel!? Waarschijnlijk had Nienhuis die bal nooit gehad, maar alsnog wel weer twijfelachtige beslissing.

:rodekaart Wiedemeijer, met je kapsel :rodekaart

Galdiano

Ze lieten het 4 keer zien, en ik lach ook 4 keer dubbel, het ziet er echt heel erg stom uit.
Ach volgende wedstrijden plukt hij ze weer uit alle hoeken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

En terecht. Hoe vaker, hoe beter. Hopelijk leert hij ervan, al heb ik daar weinig tot geen vertrouwen in.

Dokkumer

Citaat van: kapseltje op september 22, 2014, 21:55:55
- Tweede gele voor Bijker overtrokken wat mij betreft. Vytas staat even dichtbij de bal als de Jong en de bal stuitert hoog op waardoor doorlopen naar de goal sowieso niet mogelijk is.
Tweede gele kaart was in mijn ogen wel gewoon terecht en dom.. Hij maakt een overtreding die geel waard is, terwijl Bijkertje al op scherp staat. Doorlopen naar de goal vind ik hooguit een argument voor een directe rode kaart en daar was geen sprake van.

Voor de rest wel eens met je.