Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
38 gasten, 3 leden
Bankzitter, zeewolde, Gasgeve

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 98

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

denistel

we hevve bijna 8000 sk,s en er zijn 1200 kaarten beschikbaar dat werkt dus ook niet je moet er altijd 6800 terleurstellen he.

zat zelf bij de verkoop.bij ons keurig iedereen een uitkaart en niks voortrekken.en geen extra kaarten of zo.kan ook niet
als je geen uitkaart hebt.

heb gister nog gemaild met de bvo dat ik wel een overleg wil hebben komende tijd en dat we een lijst moeten maken met
wie er altijd of bijna altijd mee zijn en wie er minder vaak mee gaan. per uitwedstrijd gewoon een vinkje geven.
als de derby dan weer komt gewoon degenen die er altijd zijn eerste verkoop geven en dan de anderen die helft mee gaan
of zo.dan ben je ongeveer iets van 100 tot 150 kaarten kwijt want dat is denk ik gemiddelde.en geen uitkaarten meer
op het laatste moment maken want dat wekt altijd maar wrevel op en terecht vind ik.

de andere 1100 kaarten dan voor de rest en ik zou 2 uitkaarten pp doen ipv 5.verder is het natuurlijk zo dat iemand die er al
om 3 uur staat ook terecht een kaart krijgt ten opzichte van iemand die om 8 uur komt en dan helemaal achter aan staat.

zo denk ik er over en je moet altijd mensen teleurstellen en ik snap die frustratie van sommigen daar gister die nog stonden
te wachten maar ja op is op.

Casuals-lwd

Ik vraag me af of het percentage gloryhunters de sfeer wel ten goede zal komen op 19 oktober :|

Galdiano

Mooi gesproken Denistel!

Zo is het en niet anders.
Nu op houden te zeiken, we gaan nu met zijn allen lullen over Excelsior uit!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: denistel op september 28, 2014, 10:43:28
we hevve bijna 8000 sk,s en er zijn 1200 kaarten beschikbaar dat werkt dus ook niet je moet er altijd 6800 terleurstellen he.

zat zelf bij de verkoop.bij ons keurig iedereen een uitkaart en niks voortrekken.en geen extra kaarten of zo.kan ook niet
als je geen uitkaart hebt.

heb gister nog gemaild met de bvo dat ik wel een overleg wil hebben komende tijd en dat we een lijst moeten maken met
wie er altijd of bijna altijd mee zijn en wie er minder vaak mee gaan. per uitwedstrijd gewoon een vinkje geven.
als de derby dan weer komt gewoon degenen die er altijd zijn eerste verkoop geven en dan de anderen die helft mee gaan
of zo.dan ben je ongeveer iets van 100 tot 150 kaarten kwijt want dat is denk ik gemiddelde.en geen uitkaarten meer
op het laatste moment maken want dat wekt altijd maar wrevel op en terecht vind ik.

de andere 1100 kaarten dan voor de rest en ik zou 2 uitkaarten pp doen ipv 5.verder is het natuurlijk zo dat iemand die er al
om 3 uur staat ook terecht een kaart krijgt ten opzichte van iemand die om 8 uur komt en dan helemaal achter aan staat.

zo denk ik er over en je moet altijd mensen teleurstellen en ik snap die frustratie van sommigen daar gister die nog stonden
te wachten maar ja op is op.

op is op inderdaad... maar als je 2 pp doet in plaats van 5 en vaste uitwedstrijdbezoekers voorrang geeft zul je ook niemand meer horen. maar dat is gister NIET gebeurd dus zijn er mensen terecht pissig en zijn er gewoon fouten gemaakt. iedere keer is er wel weer wat bij Cambuur en ik vind echt dat daar te weinig mee wordt gedaan!

denistel

Citaat van: Casuals-lwd op september 28, 2014, 10:44:57
Ik vraag me af of het percentage gloryhunters de sfeer wel ten goede zal komen op 19 oktober :|

90% bij ons aan de tafel waren volgens mij allemaal supporters die al lang komen.

Eewal

Citaat van: denistel op september 28, 2014, 10:49:37
90% bij ons aan de tafel waren volgens mij allemaal supporters die al lang komen.

hoeveel uitkaarten zijn er gister uitgegeven?

denistel

Citaat van: Eewal op september 28, 2014, 10:47:36
op is op inderdaad... maar als je 2 pp doet in plaats van 5 en vaste uitwedstrijdbezoekers voorrang geeft zul je ook niemand meer horen. maar dat is gister NIET gebeurd dus zijn er mensen terecht pissig en zijn er gewoon fouten gemaakt. iedere keer is er wel weer wat bij Cambuur en ik vind echt dat daar te weinig mee wordt gedaan!

daarom heb ik het ook aangekaart he.en wat 2 of 5 kaarten betreft dat blijft lastig want paar geleden met play off wou de 1 1 pp de ander 2 pp
die weer 4 pp.want dan is de rij korter hoeft niet de hele fam te komen kenk mee nemen voor die moet werken of zelf sporten.

ik hoop ook dat er wat mee gedaan wordt en heb gister ook de mensen die er nog stonden rustig proberen toe te spreken.

denistel

Citaat van: Eewal op september 28, 2014, 10:50:53
hoeveel uitkaarten zijn er gister uitgegeven?

te veel,,,mijn mening is dat dat helemaal niet had gemoeten.

Eewal

Citaat van: denistel op september 28, 2014, 10:53:14
daarom heb ik het ook aangekaart he.en wat 2 of 5 kaarten betreft dat blijft lastig want paar geleden met play off wou de 1 1 pp de ander 2 pp
die weer 4 pp.want dan is de rij korter hoeft niet de hele fam te komen kenk mee nemen voor die moet werken of zelf sporten.

ik hoop ook dat er wat mee gedaan wordt en heb gister ook de mensen die er nog stonden rustig proberen toe te spreken.

ik spreek jou er ook niet persoonlijk op aan hoor, volgens mij doe jij topwerk.. maar dit soort dingen zou je kunnen zien aankomen.. je snapt dat ik geen kaartje heb kunnen bemachtigen, dus ik zit nog een beetje in de afreageerfase.. :)

speculeter

Een vraagje voor vele vaste forumgangers.
Ik zie veel bekende namen voorbijkomen die geen kaartje hebben bemachtigd. Geen kritiek hoor maar hebben jullie je ms een beetje verkeken op de te verwachten drukte?

grijskijker

Citaat van: Casuals-lwd op september 27, 2014, 18:26:58
Heb gelukkig een kaart kunnen bemachtigen

Wat heb ik het te doen met de trouwe supporters die gewoon geen kaart konden bemachtigen. Werkelijk waar een drama het bestuur moet zich dood schamen. De derby word voor mij en voor veel andere echte supporters veel meer minder met al die jeugd in het vak  :R

Wanbeleid!
Gejank om niks..De gene die geen kaart hebben bemachtigd, die hadden eerder uit hun nest moeten komen,je weet al tijden wanneer de vvk start en als het op z'n beloop laat gaan is er een kans dat je geen kaart hebt..En sinds wanneer is "de jeugd" geen echte supporter (en iedereen hier is "jeugd" geweest en voor de 1 is dat wat langer geleden dan voor de ander) en hebben zij geen recht om bij deze wedstrijd te zijn? Ze hebben alle recht want ze waren zaterdagochtend op tijd.

Eewal

Citaat van: speculeter op september 28, 2014, 11:02:45
Een vraagje voor vele vaste forumgangers.
Ik zie veel bekende namen voorbijkomen die geen kaartje hebben bemachtigd. Geen kritiek hoor maar hebben jullie je ms een beetje verkeken op de te verwachten drukte?

er was geen verschrikkelijke drukte.. er hoeven echter maar 250 man voor je te staan en de combi is vol.... ik was er 7.45 tot 10.30. dus heb ik mijn best gedaan? ik vind van wel.

grijskijker

Citaat van: Eewal op september 28, 2014, 11:07:06
er was geen verschrikkelijke drukte.. er hoeven echter maar 250 man voor je te staan en de combi is vol.... ik was er 7.45 tot 10.30. dus heb ik mijn best gedaan? ik vind van wel.
Hoeveel kaarten kon je halen pp?

speculeter

Een maat van mij vertelde mij dat hij er om 6 uur al ging staan.
Waarop ik heb besloten dat ik ook maar vroeg moest gaan.
Stond er dus kwart voor 7 al.gelukkig net op tijd.
Toen stond er een man of 100.
Na 7 uur werd de rij snel groter en langer.

jeff

Citaat van: grijskijker op september 28, 2014, 11:09:09
Hoeveel kaarten kon je halen pp?
Max 5, moest je wel 5 uitkaarten bij je hebben.