Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
24 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Sebastián Steblecki

Gestart door John Hiatt, augustus 30, 2014, 21:50:34

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Welkom jongen. Laat het maar zien. Voor iedereen weer een compleet onbekende. Prachtig, zou geweldig zijn als we eens een briljantje binnenhalen die na een paar jaar Cambuur voor een paar miljoen de deur uit gaat :y

MI 81-96

Kuzmanovic-Apeldoorn

Aardig wat (ex)(jeugd) internationals nu:
Hooligan Bijker
Ogbeche
Meleg
Rusnak
en nu weer Steblecki
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 31, 2014, 12:09:46
Aardig wat (ex)(jeugd) internationals nu:
Hooligan Bijker
Ogbeche
Meleg
Rusnak
en nu weer Steblecki

Vytas
Area 58

Bernardo

drg

Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2014, 13:07:39
Schepers

Bedankt voor het afkappen van dat perfecte lijstje  :_schater

drg

Citaat van: Harry L. op augustus 31, 2014, 10:33:58
Welkom jongen. Laat het maar zien. Voor iedereen weer een compleet onbekende. Prachtig, zou geweldig zijn als we eens een briljantje binnenhalen die na een paar jaar Cambuur voor een paar miljoen de deur uit gaat :y

Hoop een gevalletje zoals Vytas, verrassend goed  :proost

dizzhead

richard

Citaat van: grijskijker op augustus 30, 2014, 23:24:26
Welkom Sebas! Ben benieuwd wat voor speler dit is..Lijkt wel wat op die Klich die bij PEC speelde..
Doet het zeker niet slecht en is van grote waard voor dit elftal en blijft hij zo spelen dan is hij in de winterstop weg,hij wordt door vele hier niet op waarde geschat.. Maar in de voetbalwereld wordt hij wel op waarde geschat en wordt hij door clubs(Utrecht,Groningen en AZ) in de gaten gehouden. Ook veel voetbal analisten(Gijp,Perez,Verbeek en van Halst) zijn vol lof over hem..

Ik breng hem wel....niet om aan te gluren die vent, moest constant door Henk worden aangesproken hij krabte zich ook achter zijn oor die bakker stond ie wat onnozel om hem heen te zien wat ie moest doen!!

speculeter

Citaat van: richard op augustus 31, 2014, 17:53:13
Ik breng hem wel....niet om aan te gluren die vent, moest constant door Henk worden aangesproken hij krabte zich ook achter zijn oor die bakker stond ie wat onnozel om hem heen te zien wat ie moest doen!!
en daar was Richard weer....

Yellow Army

Maar wat schoot hij die pingel feilloos binnen hè.
Area 58

grijskijker

Ophouden met gluren, misschien eens kijken met je ogen wat verder open.. Ik vind het niet bijzonder dat Henk dat doet, hij is tenslotte coach en hij moet zijn spelers(oa Bakker) coachen...

grijskijker

Citaat van: Yellow Army op augustus 31, 2014, 20:53:36
Maar wat schoot hij die pingel feilloos binnen hè.
Richard is geen fan van Bakker en laat dat wel eens blijken..

sunderland

Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 20:56:29
Ophouden met gluren, misschien eens kijken met je ogen wat verder open.. Ik vind het niet bijzonder dat Henk dat doet, hij is tenslotte coach en hij moet zijn spelers(oa Bakker) coachen...
kijk dan zelf .Het eerste halfuur was precies wat R zei.Tikkie terug jaap.Hij heeft de 2e helft dat goed rechtgezet .

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 31, 2014, 21:23:48
kijk dan zelf .Het eerste halfuur was precies wat R zei.Tikkie terug jaap.Hij heeft de 2e helft dat goed rechtgezet .
Dat zit inderdaad in zijn spel, ik irriteer me er niet meer aan... En het is een speler die veel gecoacht moet worden maar als dat nou zo erg is...