Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden
gobo, mathijs901, Bankzitter

Sebastián Steblecki

Gestart door John Hiatt, augustus 30, 2014, 21:50:34

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Dit schijnt de nieuwe te zijn. Staat op een Poolse site. Linkermiddenvelder. Welkom! 22 jaar, 1.86 groot.

drg

Bron?

Dat komt in ieder geval overeen met wat Henk een moeilijke naam vind... Maar goed, Engels is ook al te moeilijk voor hem.

Als het waar Is, welkom. Dus Dijkstra zullen we hoogstwaarschijnlijk dan niet meer in actie zien?

sccambuurlwdd

Citaat van: drg op augustus 30, 2014, 22:00:59
Bron?

Dat komt in ieder geval overeen met wat Henk een moeilijke naam vind... Maar goed, Engels is ook al niet z'n sterke punt.

Als het waar Is, welkom. Dus Dijkstra zullen we hoogstwaarschijnlijk dan niet meer in actie zien?

Wat heeft Dijkstra hiermee te maken?

drg

Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 30, 2014, 22:01:35
Wat heeft Dijkstra hiermee te maken?

Ah ik dacht aan linker verdediger, maar dan zal deze jongen dus ook backup zijn zoals Janzen?

Cambuur058

Citaat van: drg op augustus 30, 2014, 22:02:56
Ah ik dacht aan linker verdediger, maar dan zal deze jongen dus ook backup zijn zoals Janzen?
Ja, tenzij hij Bakker uit de basis speelt. Hopelijk ook nog een buitenspeler! (Slager?)

Eewal

kijk even onder onderdeel nieuwe spelers.. staan linkjes naar youtube.. goeie voetballer!

sccambuurlwdd

Ik las net op een site dat hij een contract had tot 2015, dus ik vermoed dat er voor Steblecki is betaald. Denk niet dat ze hem dan voor de bank hebben gehaald.

Cambuur058

Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 30, 2014, 22:04:15
Ik las net op een site dat hij een contract had tot 2015, dus ik vermoed dat er voor Steblecki is betaald. Denk niet dat ze hem dan voor de bank hebben gehaald.
plus als rusnak weer terug gaat naar man city kan dat voor een half jaar worden opgevangen door meleg, echter kunnen we daarna deze jongen gebruiken. Met een meerjarig contract gaat hij echt wel zn wedstrijden spelen!

drg

Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 30, 2014, 22:04:15

Bakker doet het toch ook niet bepaald zo slecht dat hij direct aan de kant zou moeten?... Of is dit wat Henk al tijden hamert met concurrentie in het team. Die stond een paar keer in de belangstelling van Groningen destijds

Cambuur058

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

grijskijker

Welkom Sebas! Ben benieuwd wat voor speler dit is..Lijkt wel wat op die Klich die bij PEC speelde..

Citaat van: drg op augustus 30, 2014, 22:05:44
Bakker doet het toch ook niet bepaald zo slecht dat hij direct aan de kant zou moeten?
Doet het zeker niet slecht en is van grote waard voor dit elftal en blijft hij zo spelen dan is hij in de winterstop weg,hij wordt door vele hier niet op waarde geschat.. Maar in de voetbalwereld wordt hij wel op waarde geschat en wordt hij door clubs(Utrecht,Groningen en AZ) in de gaten gehouden. Ook veel voetbal analisten(Gijp,Perez,Verbeek en van Halst) zijn vol lof over hem..

sunderland

Kuzmanovic-Apeldoorn

Mooi, nu kunnen die Pool, Litouwer, Slowaak en Serviër in hun Slavische talen net doen alsof ze elkaar verstaan!
Henk, held, bedankt

Destroyer

Welkom,  laat ons verrassen! Ex jeugd international las ik op. Vi
** Poolwinner 18/19 - 21/22