Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Sebastián Steblecki

Gestart door John Hiatt, augustus 30, 2014, 21:50:34

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 30, 2015, 17:32:26
Dan zou ik een goed excuus hebben om mijn vriendin te verwijderen!

Ja .maar dan moet je eerst moderator van jouw gezin worden  en de zit er niet in met haar volgens mij

:_schater :_schater damnit!

Dokkumer

Citaat van: Lore op december 30, 2015, 20:59:55

:_schater :_schater damnit!
Laten we een ding duidelijk stellen Lore.. Jij en ik hebben in onze huizen de broek aan.

Maar dat is enkel en alleen omdat een rokje ons niet staat

Lore

Citaat van: Dokkumer op december 30, 2015, 23:04:14
Laten we een ding duidelijk stellen Lore.. Jij en ik hebben in onze huizen de broek aan.

Maar dat is enkel en alleen omdat een rokje ons niet staat

Echt niet! Ik heb de broek aan!

Maar mijn vriendin bepaalt welke

legeips

Citaat van: Dokkumer op december 30, 2015, 09:26:41
Grappig, Timmie is even onzichtbaar en nu is spiegel weer de lul :P
Zonder gekheid, het zijn in mijn ogen geen aannames die hij doet maar zijn mening die hij geeft. Mocht die op onjuiste zaken zijn gebaseerd dan kun je daarover discussiëren. Misschien moeten we dat eens wat meer doen dan alleen maar afzeiken.

Amen :koffie

Laten we even wel wezen... 80% is hier speculeren, discuseren, mening geven. Dat een mening of het idee van bepaalde forum gangers niet aan staat, wordt hier soms kinderachtig gepareerd.. Opeens moeten zaken feitelijk zijn of moet je koffie hebben gedronken in het bestuurskamer..

Nou bij disse... Oek in 2016 kenne we gewoan deur gaan met mening geven hier op het forum.. Ik zal het voor de liefhebbers feitelijk houden, even de dikke van dale erbij pakken... Even bladeren.....ffffff.....ffff..fo...forel....ja daar is het forum:

Oud Grieks woord voor een publieke plek, waar iedereen met elkaar van gedachten kan wisselen. Elektronische discussiegroep waar mensen met een gemeenschappelijke interesse informatie, meningen en standpunten kunnen uitwisselen.

Su, oek weer feitelijk onderbouwd :thumbsup

Als je echt objectief en rationeel wil handelen must solliciteren bij de club en zelfs dan kom je erachter dat politiek hoogtij viert en dat beslissingen en meningen ook op basis van iemand zijn gevoel of idee wordt gebasseerd.

Mannen en vrouwen, kalm aan met de oliebollen en de vlinderbommen, want het zou toch zonde zijn dat je door een rotje niet meer je mening kan geven op disse mooie forum, van de nog mooiere club :proost

sunderland

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: legeips op december 31, 2015, 10:05:34
Amen :koffie

Laten we even wel wezen... 80% is hier speculeren, discuseren, mening geven. Dat een mening of het idee van bepaalde forum gangers niet aan staat, wordt hier soms kinderachtig gepareerd.. Opeens moeten zaken feitelijk zijn of moet je koffie hebben gedronken in het bestuurskamer..

Nou bij disse... Oek in 2016 kenne we gewoan deur gaan met mening geven hier op het forum.. Ik zal het voor de liefhebbers feitelijk houden, even de dikke van dale erbij pakken... Even bladeren.....ffffff.....ffff..fo...forel....ja daar is het forum:

Oud Grieks woord voor een publieke plek, waar iedereen met elkaar van gedachten kan wisselen. Elektronische discussiegroep waar mensen met een gemeenschappelijke interesse informatie, meningen en standpunten kunnen uitwisselen.

Su, oek weer feitelijk onderbouwd :thumbsup

Als je echt objectief en rationeel wil handelen must solliciteren bij de club en zelfs dan kom je erachter dat politiek hoogtij viert en dat beslissingen en meningen ook op basis van iemand zijn gevoel of idee wordt gebasseerd.

Mannen en vrouwen, kalm aan met de oliebollen en de vlinderbommen, want het zou toch zonde zijn dat je door een rotje niet meer je mening kan geven op disse mooie forum, van de nog mooiere club :proost

Mooi stukje !!! En een goed idee ... een vlinderbom tussen de oliebollen! Ga het vanavond gelijk proberen met die vette overblijfsels :zweep
Een ieder hier op dit forum een goede jaarwisseling toegewenst.
Srry Dokkumer dat we alweer off topic zijn :insane

666

Had Steblecki niet even wat vuurwerk uit Polen kunnen regelen voor de forumgangers? De regeltjes zijn daar toch iets anders  :proost
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Krekt wat. Hij het zelf ook al es vuurwerk in de buurt had

sunderland

Collingwood

Steblecki lijkt Cambuur te verlaten. Voor hem is belangstelling uit zijn vaderland Polen zegt Van der Vegt. ,,Die interesse begint concreter te worden.''

http://www.lc.nl/plus/Cambuur-na-training-in-kou-naar-Portugese-zon-21106010.html
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

gister al zijn spullen al ingeleverd en wenste de supporters een goede 2e seizoenshelft

Marc S

Zou dit betekenen dan Overtoom er toch bij komt..?

Dokkumer

Citaat van: denistel op januari 04, 2016, 10:18:28
gister al zijn spullen al ingeleverd en wenste de supporters een goede 2e seizoenshelft
En ik wens hem veel geluk toe bij zijn nieuwe club. Jammer dat het er bij ons niet uitgekomen is!

SCCdrachten

EdsjeSCC

Citaat van: Marc S op januari 04, 2016, 10:42:28
Zou dit betekenen dan Overtoom er toch bij komt..?

Want? Deze man speelde toch bijna nooit