Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
69 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Sebastián Steblecki

Gestart door John Hiatt, augustus 30, 2014, 21:50:34

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Betalen voor een speler die je alleen op beeld hebt bekeken  :?

Hilversum voor Cambuur

Blijf het een vage business vinden!

Ogbeche & Rusnak zijn na een korte testperiode goed uitgepakt.
Vytas en deze jongen is nog even aankijken.
Feldballe was een duidelijke misser (kreeg ook gelijk een 2 jarig contract)

Feit is dat je blijkbaar goedkope risico's moet nemen om verder te kopen. Budget voor andere spelers van Nederlands niveau (Fledderus, Koolwijk, Linssen, etc.) is er simpelweg niet.

poelie-lwd

Citaat van: DayDreamer op september 02, 2014, 09:59:40

Dat kan prima toch, scheelt weer reiskosten  ;) Uitstekende speler, beelden spreken voor zich. Als het mentaal ook in orde is gaat hij zich in de basis spelen en wordt op termijn voor een dik bedrag doorverkocht.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Scc01

Citaat van: DayDreamer op september 02, 2014, 09:59:40

Op beeld krijg je meer mee van het spel dan als je in het stadion zit. Dus wat dat betreft

poelie-lwd

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 02, 2014, 10:03:25
Blijf het een vage business vinden!

Ogbeche & Rusnak zijn na een korte testperiode goed uitgepakt.
Vytas en deze jongen is nog even aankijken.
Feldballe was een duidelijke misser (kreeg ook gelijk een 2 jarig contract)

Feit is dat je blijkbaar goedkope risico's moet nemen om verder te kopen. Budget voor andere spelers van Nederlands niveau (Fledderus, Koolwijk, Linssen, etc.) is er simpelweg niet.

Feldballe hebben ze wel live aan het werk gezien, is dus ook geen garantie he. Vwb Fledderus en Koolwijk, daar ben ik onze TM dankbaar voor dat die niet bij ons spelen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC-J

Citaat van: Scc01 op september 02, 2014, 10:12:15
Op beeld krijg je meer mee van het spel dan als je in het stadion zit. Dus wat dat betreft
Echt onzin!

Dokkumer

Hangt er vanaf wat voor beeld je hebt, op Youtube kun je zelfs van Chedric Seedorf een topper maken, door allebei zijn mooie acties achter elkaar te monteren en 22 keer te herhalen..
Wanneer je ruime samenvattingen en hele wedstrijden ziet, kun je er al veel meer uithalen.  Toch ben ik van mening dat je in het stadion je het beste kunt zien wat een speler in zijn mars heeft. Dan kun je hem echt 90 minuten volgen.

hobbes

Ben ik niet met je eens. Door vakantie heb ik de eerste wedstrijd gemist. Ondanks dat ik Vitesse en Heracles op tv gezien heb zag ik afgelopen zaterdag pas hoe slim en gemakkelijk Rusnak speelt. Als je in het stadion zit zie je vaak de kleine dingen die een voetballer onderscheid.

Maar voor het geld kan je de gok wel nemen, ik hoop dat we een type Rusnak/Ritzmaier in huis hebben gehaald. Zo word je ieder jaar minder afhankelijk van huur spelers.

Collingwood

Als ze gewoon hele wedstrijden van hem hebben bekeken (op film), dan is het geen enkel probleem.
Aangezien we niet precies weten wat ze hebben bekeken kunnen we ons beter onthouden van commentaar en afwachten hoe het uitpakt met deze jongen.
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Citaat van: SCC-J op september 02, 2014, 10:22:20
Echt onzin!

Niet per definitie. Live krijg je wel een beter totaal plaatje, op tv valt veel beter te analyseren (hoe lopen ploeggenoten, hoe anticipeert hij daar op etc.), je kan beeld stilzetten en live wedstrijd niet. Dus om dit als onzin af te doen is echt onzin.

SCC-J

Citaat van: dizzhead op september 02, 2014, 10:49:09
Niet per definitie. Live krijg je wel een beter totaal plaatje, op tv valt veel beter te analyseren (hoe lopen ploeggenoten, hoe anticipeert hij daar op etc.), je kan beeld stilzetten en live wedstrijd niet. Dus om dit als onzin af te doen is echt onzin.

Juist niet je ziet immers haast alleen de man met de bal. Als verdediger of keeper de bal heeft kan je toch nooit zien wat die stebecki aan het doen is..

grijskijker

Citaat van: dizzhead op september 02, 2014, 10:49:09
Keizer is getipt door een scout, dus zal er ook een scoutingsrapport liggen,in combinatie met beelden en cijfertjes(o.a. veelvoudig jeugd international) en het scoutingsrapport kan je tot een oordeel komen..

dizzhead

Citaat van: SCC-J op september 02, 2014, 11:11:22
Juist niet je ziet immers haast alleen de man met de bal. Als verdediger of keeper de bal heeft kan je toch nooit zien wat die stebecki aan het doen is..

Daar heb je ook wel weer gelijk in. Op TV zie ik persoonlijk vaak beter wat er gebeurd dan op Noord, vooral door gebruik van camerastandpunten. Maar de korte zijde is dan ook niet ideaal voor het volgen van het 'spelletje'. Ik heb er in elk geval vertrouwen in dat het een prima aanwinst is.

Scc01

Citaat van: SCC-J op september 02, 2014, 10:22:20
Echt onzin!

Behalve kansloos echt onzin te roepe. Kom dan even met de reden waarom iwab.
Dat je alleen de man met de bal ziet klopt, maar dat is ook het enige wat je beter ziet.
En niet twee reacties eronder.

pvanbuijtene

Bij thuiswedstrijden op zuid kan ik altijd mooi rustig zien hoe iedereen loopt en voetbalt... Bij uitwedstrijden is mijn beleving toch anders en weet ik eigenlijk nooit welke speler goed of niet goed gespeeld heeft...