Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Damiano Schet

Gestart door Collingwood, september 09, 2014, 16:58:09

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Tanjajeah op december 08, 2014, 12:53:51
Speelde zijn eerste hele wedstrijd, in een niet draaiend elftal, en wordt op basis daarvan nu al afgeschreven door sommigen?

Heb hem ook bij het combinatieteam met FCG zien spelen en het was bedroevend.. Had zo'n beetje de zwakste back van de eredivisie bij 'm staan zaterdag en als je dan geen één keer met een actie je man kunt passeren en totaal niks uitstraalt ( coaching/ wil om de bal te hebben) dan is het voor mij wel duidelijk. Ook nog een lachwekkende corner van hem gezien  :_schater

SCC4L

Lekker makkelijk Schet afkraken.kreeg geen eens de ballen om de 1 op 1 te maken door het slechte spel. buitenspelers afhankelijk van wat erachter gebeurd en laat dat nu juist superslecht zijn. Toch had hij een paar goede diepteacties en voorzetten. Vorig jaar basisspeler en opvallend of niet soms maar oja bij verlies is iedereen slecht 

kapseltje

Viel me ook erg tegen.

Begon te hopen dat schepers erin kwam. Dat zegt genoeg denk ik  :devil

Scc01

Ok dus deze speler is net als de meeste spelers nij cambuur afgeschreven na een slecchte wedstrijd. En dan lopen janken als henk geen vaste basiself heeft. Als hij naar sommige mensen hier zou moeten luisteren kan ie elke week wel 8 nieuwe mensen opstellen....

drg

Citaat van: Scc01 op december 08, 2014, 20:15:24
Ok dus deze speler is net als de meeste spelers nij cambuur afgeschreven na een slecchte wedstrijd. En dan lopen janken als henk geen vaste basiself heeft. Als hij naar sommige mensen hier zou moeten luisteren kan ie elke week wel 8 nieuwe mensen opstellen....

Dat doet ie dan bijna ook  :devil

Al vind ik wel dat als je 3 buitenspelers tot je beschikking heb dat je dan niet Barto op de vleugel zet. En Schet was eventueel ook nog 3de of 4de keus geweest.

Scc01

Citaat van: drg op december 08, 2014, 20:23:26
Dat doet ie dan bijna ook  :devil

Al vind ik wel dat als je 3 buitenspelers tot je beschikking heb dat je dan niet Barto op de vleugel zet. En Schet was eventueel ook nog 3de of 4de keus geweest.

Haha dat bedoelde ik dus ook. En daar was zoveel commentaar op.

michello

speculeter

Welgeteld een goede voorzet.
En dat was het denk ik wel.

Cambuur058

Citaat van: speculeter op december 13, 2014, 23:42:33
Welgeteld een goede voorzet.
En dat was het denk ik wel.
Veroorzaakte de corner waardoor de 0-1 viel. Verder drama.

Holwerd voor Cambuur

2014/2015    SC Cambuur    3    0    Eredivisie    
   2013/2014    RKC Waalwijk    3    0    Play-offs 1/2    
   2013/2014    RKC Waalwijk    25    2    Eredivisie    
   2012/2013    Rijnsburgse Boys    18    2    Topklasse    
   2011/2012    Rijnsburgse Boys    29    10    Topklasse    
   2010/2011    IJsselmeervogels    24    4    Topklasse

Tsja, wat kun je dan van hem verwachten.....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

drg

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 13, 2014, 23:44:14
   2014/2015    SC Cambuur    3    0    Eredivisie    
   2013/2014    RKC Waalwijk    3    0    Play-offs 1/2    
   2013/2014    RKC Waalwijk    25    2    Eredivisie    
   2012/2013    Rijnsburgse Boys    18    2    Topklasse    
   2011/2012    Rijnsburgse Boys    29    10    Topklasse    
   2010/2011    IJsselmeervogels    24    4    Topklasse

Tsja, wat kun je dan van hem verwachten.....

Dat ie klaar staat wanneer Narsingh er niet kan staan. Deze wedstrijd had hij zich kunnen bewijzen wil hij een basisplaats veroveren, hij is gewoon niet voor dit niveau, je kan hem niet kwalijk nemen dat de staf hem gehaald heeft en opstelt.

Holwerd voor Cambuur

Idd niet goed genoeg voor dit niveau. Doet zijn best wel, maar dat is duidelijk niet goed genoeg.
Ik denk trouwens ook dat hij eigenlijk als 3e keus is gehaald.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Ik zou bijna zeggen: haal dan niks. Want als een derde keus het niveau niet enigzins aankan  dan heb je er toch niks aan.

poelie-lwd

Die knaap heeft geen zelfvertrouwen. Hij kan echt wel voetballen maar het komt er totaal  niet uit.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vedetski

Moeizaam seizoen zomeraanwinst Cambuur waarschijnlijk al voorbij
Donderdag, 26 februari 2015 om 14:42

Henk de Jong moet het in het restant van het seizoen stellen zonder Damiano Schet. De rechtervleugelaanvaller heeft op de training een liesbreuk opgelopen en lijkt tot de zomer niet inzetbaar. Dat meldt SC Cambuur donderdagmiddag via de officiële kanalen.
De 24-jarige aanvaller, die begin september overkwam van AEK Larnaca, kent daarmee een zeer teleurstellend eerste jaar in Friesland. Tot op heden deed hij namelijk pas vijf keer mee in de hoofdmacht, waarvan drie keer in de Eredivisie. Zijn totaal aantal speelminuten in de competitie staat op 180.
Het is dan ook zeer de vraag of Cambuur verder zal gaan met de ex-speler van onder meer Haarlem en RKC Waalwijk. De club heeft wel de optie om het komende zomer aflopende contract van Schet met één jaar te verlengen.

Bron: voetbalzone.nl