Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
30 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

GPTV zoekt zoekt fanatieke MI-siders ivm item over jubileumfeest

Gestart door gptv, oktober 08, 2014, 18:55:07

Vorige topic - Volgende topic

gptv

Beste mensen,

Ik ben voor GPTV op zoek naar (fanatieke)  MI-siders die kunnen vertellen over hun tijd bij de MI-side (uiteraard voor de camera). Ik wil een item maken over het jubileumfeest en natuurlijk wil ik dan wat mensen spreken.
Wie biedt zich aan? Dan maken we voor komende week een afspraak voor een interview! :scc

Groet,

Remco
(en ik zit zelf ook op Zuid elke wedstrijd dus dat praat wel zo makkelijk)

Hans de Rat

als er mensen geinterviewd gaan worden over het jubileumfeest zal dit de organisatie gaan betreffen lijkt mij. En daar ik de hoofdorganisator ben, kan ik alvast zeggen dat we hier eerst binnen de org over zulen spreken en ik kan nu al zeggen dat er geen camera´s zijn toegestaan op het feest. De enige beelden die gemaakt worden zijn die van onze huisfotograaf Michel T.

Galdiano

Citaat van: Hans de Rat op oktober 08, 2014, 20:18:28
als er mensen geinterviewd gaan worden over het jubileumfeest zal dit de organisatie gaan betreffen lijkt mij. En daar ik de hoofdorganisator ben, kan ik alvast zeggen dat we hier eerst binnen de org over zulen spreken en ik kan nu al zeggen dat er geen camera´s zijn toegestaan op het feest. De enige beelden die gemaakt worden zijn die van onze huisfotograaf Michel T.

_O_

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Hans de Rat

Na overleg hebben we besloten dat we geen item over het feest nodig hebben op tv. elke medewerking wordt geweigerd en ik denk dat hiermee dit onderwerp van tafel is. Maak liever een sfeerverslag van de wedstrijden. Na jarenlang zonder media aandacht lukt het ons nu ook wel een feestje te bouwen. Bedankt

Nightmarelwd

Citaat van: Hans de Rat op oktober 08, 2014, 20:18:28

:thumbsup
MI-Sider for Life

Dokkumer

Citaat van: Hans de Rat op oktober 08, 2014, 21:06:38
Na overleg hebben we besloten dat we geen item over het feest nodig hebben op tv. elke medewerking wordt geweigerd en ik denk dat hiermee dit onderwerp van tafel is. Maak liever een sfeerverslag van de wedstrijden. Na jarenlang zonder media aandacht lukt het ons nu ook wel een feestje te bouwen. Bedankt
_O_

YellowBlue

Citaat van: gptv op oktober 08, 2014, 18:55:07
Beste mensen,

Ik ben voor GPTV op zoek naar (fanatieke)  MI-siders

->Dit is een pleonasme

die kunnen vertellen over hun tijd bij de MI-side (uiteraard voor de camera)

->Succes, echte MI-siders krijg je niet voor de camera

Ik wil een item maken over het jubileumfeest en natuurlijk wil ik dan wat mensen spreken.
Wie biedt zich aan? Dan maken we voor komende week een afspraak voor een interview! :scc

Groet,

Remco

->MI-siders zitten niet in het stadion en de meesten staan niet op zuid...

DayDreamer

Citaat van: gptv op oktober 08, 2014, 18:55:07

Dat er nog graffiti op zuid staat van de MI-Side betekent niet dat de MI-side daar nog vertegenwoordigd is hoor.

gptv

...de reacties verbazen me enigszins...

Ik vind het prima dat we geen camera's tijdens het feest mogen neerzetten. Sowieso is er inmiddels al media-aandacht (Huis aan Huis) geweest voor het feest, dus helemaal zonder media kon de organisatie klaarblijkelijk ook niet. Neemt ook niet weg dat ik natuurlijk vrij ben naar supporters te vragen die naar het feest toe gaan. Daar heb ik geen verder motivatie van de organisatie voor nodig. Dan probeer ik het wel meer met een historische inslag, ook vanuit mijn eigen beleving, een draai te geven. Geen enkel probleem. Mocht dit niet lukken dan vind ik dat ook geen probleem. We zullen dus niets over het feest melden, maar aangezien wij in De Blokhuispoort gevestigd zijn zullen we er ongetwijfeld wel iets van meekrijgen.

Veel plezier in ieder geval!

Groet!

gptv

...verder kan ik melden dat ik juist probeer, door mijn komst bij GPTV, Cambuur en daarmee de sfeer wat meer aan de orde (want zoveel jaar weinig aandacht volgens sommigen) te brengen. Ergens moet een start zijn...die hoop ik dus te maken!

gptv

@ DayDreamer...zo bedoel ik het ook niet...ik kom nu zo'n 24 jaar bij Cambuur, en ik weet zo'n beetje wat er bij de club leeft. Dat bedoel ik met:"dat praat wel zo makkelijk".... :thumbsup

Hans de Rat

Als je een item over een feest wilt maken vraag je niet op een online forum naar mensen die er wat over willen vertellen. Nee je gaat naar de lokatie en vraagt wie het feest organiseert en neemt met deze mensen contact op. Getuigd weer wat van de proffesionaliteit waarmee GPTV te werk gaat.
Voor de huis aan huis is bewust gekozen om de oud mi-siders te bereiken die geen social media hebben.
Prompt staat het in de huis aan huis en komen er aanvragen binen van andere medien. Door de eenzijdige media weergave de laatste 35 jaar zitten we hier gewoon niet op te wachten. Nu cambuur hot is wil iedereen meeliften.
Wij laten liever onze stem gelden in het stadion |:)

Als er mensen zijn die wat over het feest willen vertellen moeten ze dat zelf weten. Veel succes

Lore

Citaat van: Hans de Rat op oktober 09, 2014, 18:34:27
Als je een item over een feest wilt maken vraag je niet op een online forum naar mensen die er wat over willen vertellen. Nee je gaat naar de lokatie en vraagt wie het feest organiseert en neemt met deze mensen contact op. Getuigd weer wat van de proffesionaliteit waarmee GPTV te werk gaat.
Voor de huis aan huis is bewust gekozen om de oud mi-siders te bereiken die geen social media hebben.
Prompt staat het in de huis aan huis en komen er aanvragen binen van andere medien. Door de eenzijdige media weergave de laatste 35 jaar zitten we hier gewoon niet op te wachten. Nu cambuur hot is wil iedereen meeliften.
Wij laten liever onze stem gelden in het stadion |:)

Als er mensen zijn die wat over het feest willen vertellen moeten ze dat zelf weten. Veel succes

Adem in, adem uit!

Hans de Rat

Ja hoe muk anders zuurstof in mien longen krije? doe niet anders als in en uit ademen 24 uur per dag hoor

Lore

Citaat van: Hans de Rat op oktober 09, 2014, 18:48:38
Ja hoe muk anders zuurstof in mien longen krije? doe niet anders als in en uit ademen 24 uur per dag hoor

:thumbsup