Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
51 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden 4e ronde KNVB Beker

Gestart door Lwdscc, oktober 31, 2014, 00:12:22

Vorige topic - Volgende topic

sccambuurlwdd

Zolang het maar thuis is. Ajax, PSV... laat maar komen.

Lore

Of toch maar Volendam, De Graafschap, NEC of Excelsior!

dit is mien club

Heerlijk sfeertje in het uitvak hoor.

Ik heb genoten van mijn mede reis genoten.

Wat ben ik blij dat ik je niet vergeten ben en dat ik nog zoveel mooie dingen van je ken.
Dat ik steeds ben blijven hopen dat het toch nog goed zal komen ben ik blij dat ik je niet vergeten ben..

jalala enz enz enz enz
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: dit is mien club op december 17, 2014, 15:49:53
Heerlijk sfeertje in het uitvak hoor.

Ik heb genoten van mijn mede reis genoten.

Wat ben ik blij dat ik je niet vergeten ben en dat ik nog zoveel mooie dingen van je ken.
Dat ik steeds ben blijven hopen dat het toch nog goed zal komen ben ik blij dat ik je niet vergeten ben..

jalala enz enz enz enz

Aanstekelijk liedje, iedereen deed ook lekker mee  |:)
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

sunderland

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op december 17, 2014, 09:46:48
Man man man wat gaf onze spits weer veel foute ballen. Hoop op zijn opleefperiode na de winterstop.................
tjonge jonge wat hebben Barto en Vd Streek zich het skompus gelopen voor ons club

sunderland

heb gister echt genoten van dit cambuur .goed voetbal en keihard werken .Vooral centraal was het super

PePe

Ajax loten in de volgende beker ronde, en spelen in Amsterdam. Kunnen we dan Rusnak betalen?

Vanaf de kwartfinales in het bekertoernooi worden de recettes gedeeld en moeten van de KNVB de normale toegangsprijzen voor de competitie worden gehanteerd. Afwijken mag alleen als beide clubs daarmee instemmen.

Treb

Citaat van: PePe op december 17, 2014, 23:55:06
Ajax loten in de volgende beker ronde, en spelen in Amsterdam. Kunnen we dan Rusnak betalen?

Vanaf de kwartfinales in het bekertoernooi worden de recettes gedeeld en moeten van de KNVB de normale toegangsprijzen voor de competitie worden gehanteerd. Afwijken mag alleen als beide clubs daarmee instemmen.

30.000 man x €20,- gedeeld door 2 is €300.000,-

Moet lukken.  :thumbsup

lunnie

Citaat van: Treb op december 18, 2014, 00:08:15
30.000 man x €20,- gedeeld door 2 is €300.000,-

Moet lukken.  :thumbsup

Vergeet niet dat de kosten ook gedeeld moeten worden ;)

Dokkumer

Citaat van: lunnie op december 18, 2014, 08:40:35
Vergeet niet dat de kosten ook gedeeld moeten worden ;)
Die 20 daar zijn de kosten al vanaf :devil

666

Citaat van: Dokkumer op december 18, 2014, 13:57:01
Die 20 daar zijn de kosten al vanaf :devil

Tijdens de competitie geven ze door dat het helemaal uitverkocht is, terwijl dat gedrocht voor de helft gevuld is.

Het zal mij niets verbazen als ze thuis spelen en dat ding is weer voor de helft gevuld dat ze zeggen dat er tienduizend toeschouwers zijn. Het blijven j#den, die zitten doorgaans op uh centen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 17, 2014, 00:17:02
morgen het lange verslag  8)

Hierbij The Extended Version  :_schater
(He Dokkie, Is het ooit voorgekomen dat wij in de Eredivisie van de zelfde mede-Eredivisie ploeg twee keer uit hebben gewonnen in één seizoen? Historie toch?)

Henk, held, bedankt

Dokkumer

Helaas is dit nog nooit voorgekomen. Hoef ik de archieven niet eens op na te slaan ;)