Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden 4e ronde KNVB Beker

Gestart door Lwdscc, oktober 31, 2014, 00:12:22

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Treb op december 17, 2014, 06:50:16
NAC ook.
NAC stond compact te verdedigen, dit Heracles bakte er helemaal geen hout van.

Treb

Citaat van: Dokkumer op december 17, 2014, 06:54:02
NAC stond compact te verdedigen, dit Heracles bakte er helemaal geen hout van.

Klopt hoor, maar dan nog.. je kunt zelf dan ook heel slecht spelen, en dat hebben we juist niet gedaan. Complimenten daarvoor.

John Hiatt

Citaat van: pvanbuijtene op december 17, 2014, 05:36:28
fijn dat deze keeper wel goed in de lucht is bij hoekschoppe :insane

Telgenramp bedoel je zeker.  :_spank

Dokkumer

Citaat van: Treb op december 17, 2014, 06:55:53
Klopt hoor, maar dan nog.. je kunt zelf dan ook heel slecht spelen, en dat hebben we juist niet gedaan. Complimenten daarvoor.
Daarin ben ik het wel met je eens, wij speelden in ieder geval een stuk beter dan tegen NAC ;)

John Hiatt

De Gast

Vind het ongelooflijk dat je zonder scorend vermogen en met 10 man met 0-3 wint in Almelo.
Totaal verbaasd..

IsmailvanEssen

Is er ook ergens een samenvatting te zien van de wedstrijd dat niet op fox is?
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

dizzhead

Lore

Citaat van: Dokkumer op december 17, 2014, 05:52:41
Voordat de euforie weer totaal toeslaat.. Dit Heracles was wel heel erg zwak. Het leek erop alsof die gasten gezellig over een kerstmarkt slenterden joh, zo ongelofelijk lamlendig.

Heracles had in ieder geval niet hun focus op de beker! Wat een drama was dat!

CamLeeuw

Mooi dat we een ronde verder zijn. |:) Maar wat is dat Heracles slecht zeg. Ongelofelijk zo slecht om medelijden van te krijgen. Ik heb die wedstrijd tegen Dordrecht van die lui ook gezien, maar wat had Dordrecht een pech dat het daar nog 1-1 werd. Als er twee clubs zijn die sowieso degraderen dit seizoen, dan zijn dat Dordrecht en Heracles.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: De Gast op december 17, 2014, 07:47:09
Vind het ongelooflijk dat je zonder scorend vermogen en met 10 man met 0-3 wint in Almelo.
Totaal verbaasd..

Man man man wat gaf onze spits weer veel foute ballen. Hoop op zijn opleefperiode na de winterstop.................

Lore

Citaat van: CamLeeuw op december 17, 2014, 09:26:37
Mooi dat we een ronde verder zijn. |:) Maar wat is dat Heracles slecht zeg. Ongelofelijk zo slecht om medelijden van te krijgen. Ik heb die wedstrijd tegen Dordrecht van die lui ook gezien, maar wat had Dordrecht een pech dat het daar nog 1-1 werd. Als er twee clubs zijn die sowieso degraderen dit seizoen, dan zijn dat Dordrecht en Heracles.

Nou, NAC was toch ook dramatisch?

Nightmarelwd

Citaat van: Tukker op december 16, 2014, 23:54:11
Toch was de sfeer in Deventer wel wat beter. Maar daar waren er ook net iets meer uit-supporters.

En ook een volle Adelaarshorst is wel iets sfeervoller dan een halfvol Polman-stadion. Sfeer van Almelo-zijde was nop

Wel lekker snel weer thuis en inmiddels de samenvatting terug kunnen kijken.

Voordeel van een open uitvak ipv een ballenbak als bij Eagles.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Stegeman wil beker winnen: "Een mooie uitdaging"
16 december 2014

Heracles Almelo-trainer John Stegeman steekt zijn ambities niet onder stoelen of banken. Nu hij met zijn ploeg de achtste finales van de KNVB-beker heeft bereikt, wil hij het toernooi ook winnen. "Zulke toernooien speel je om te winnen. Ik had daar ook niet anders in gestaan als we die goede reeks niet achter de rug hadden. Ik vind het een mooie uitdaging", aldus Stegeman, die SC Cambuur treft bij de laatste zestien.

:_schater :_schater :_schater
MI-Sider for Life