Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

FC Utrecht – SC Cambuur [23-11-14]

Gestart door Casuals-lwd, november 02, 2014, 22:34:30

Vorige topic - Volgende topic

FC Utrecht - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
26 (35.1%)
Calvin MacIntosh
28 (37.8%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Mart Dijkstra
1 (1.4%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Mohamed El Makrini
2 (2.7%)
Albert Rusnák
1 (1.4%)
Sander van de Streek
2 (2.7%)
Furdjel Narsingh
9 (12.2%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2.7%)
Martijn Barto
3 (4.1%)

Totaal aantal stemmen: 72

Stemmen gesloten: november 29, 2014, 22:48:36

Eewal

Citaat van: legeips op november 23, 2014, 21:12:46
Hou toch op over Barto man.. Die goal was prima.. Maar wat brengt die man verder weinig... Op zijn doelpunt na heeft Meleg meer laten zien in de 8 minuten dat hij mee mocht doen. Henk moet gewoon met 2 vleugelspelers starten en kiezen voor Ogbeche of Hemmen. Niet dat geprutst met 2 typische diepe spitsen voorin.

Wat de wedstrijd betreft. de overwinning is netjes, maar we creëerden erg weinig tot de 1-1. Begreep niet waarom Meleg niet eerder er in werd gebracht. 

Begreep sowieso niet waarom verse krachten uitbleven. Maar het pakte gelukkig goed uit. Vind wel dat cambuur wat slagvaardiger rond de 16 mag zijn. Veel ballen gaan voorspelbaar breed of worden weer terug gespeeld. Het tempo gaat er uit en de ruimtes worden kleiner. Maar goed 3 punten zijn binnen en het zijn erg belangrijke punten. Ben benieuwd wat we tegen AZ kunnen thuis.

Wat speelt dat Utrecht anti voetbal zeg en dat in eigen huis. (sneu als je als supporter daar een seizoenkaart voor hebt gekocht)

ik vond het eigenlijk wel lekker dat cambuur nog drie keer kon wisselen terwijl utrecht al door zijn wissels heen was...

Geelblauwstiens

Hou toch op over Barto man.. Die goal was prima.. Maar wat brengt die man verder weinig... Op zijn doelpunt na heeft Meleg meer laten zien in de 8 minuten dat hij mee mocht doen. Henk moet gewoon met 2 vleugelspelers starten en kiezen voor Ogbeche of Hemmen. Niet dat geprutst met 2 typische diepe spitsen voorin.

Wat de wedstrijd betreft. de overwinning is netjes, maar we creëerden erg weinig tot de 1-1. Begreep niet waarom Meleg niet eerder er in werd gebracht. 

Begreep sowieso niet waarom verse krachten uitbleven. Maar het pakte gelukkig goed uit. Vind wel dat cambuur wat slagvaardiger rond de 16 mag zijn. Veel ballen gaan voorspelbaar breed of worden weer terug gespeeld. Het tempo gaat er uit en de ruimtes worden kleiner. Maar goed 3 punten zijn binnen en het zijn erg belangrijke punten. Ben benieuwd wat we tegen AZ kunnen thuis.

Wat speelt dat Utrecht anti voetbal zeg en dat in eigen huis. (sneu als je als supporter daar een seizoenkaart voor hebt gekocht)
pas op dat je niet gaat genieten hè! Wat een gezeur je.

Cor

Gelukkig hoef ik niet op te houden omdat jij dat hier roept. Verder is naar mijn mening Barto nuttiger voor de club wanneer Ogbeche niet mee kan doen ( volgende week) dan Hemmen. Dat jij daar anders over denkt, hartstikke dikke prima man. Verder vind ik, maar dat is ook persoonlijk, jou commentaar over het wisselbeleid van vandaag en het rondtikken bij de 16 iets wat ik typerend voor het type mens wat jij lijkt te zijn hier op het forum.
Maar zoals ook al vaker gezegd, ik ben fan en geen kenner, dat laat ik graag aan anderen over. Trouwens, wat raakte Barto die bal technisch perfect  :thumbsup

sjaak

Zeg Spiegel, doe is normaal juh, wat kist stou zeike zeg..........

Nou hef ik vandaag niks zien van de wedstried, zelfs teletekst niet, maar at ik dan Studio Sport sien, dan is die Bartho overal aanwezig. Dat sal ie niet toevallig doen voor de samenvatting, toch? Scoren, altiet jagen....geef die jonguh is wat krediet man. Ut is wel gien Messi, maar wie wel dan bij ons topteam?

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op november 23, 2014, 18:43:49
Oké, te snel een conclusie getrokken. Maar eerste kwartier kwamen de nachtmerries tegen scheveningen weer boven drijven.
Tsja, ik vind dat wel wat scherper gestart had mogen worden omdat je weet dat Utrecht altijd overdonderend begint.
Aan de andere kant, we hebben ze uit laten razen en toen weggetikt ;)

Tukker

Citaat van: sunderland op november 23, 2014, 20:29:01
ja achteraf bist derbij he .En zat echt geen pit in de laatste 4 wedstr .Na die 2e penel was het pas weer het oude
Het stoppen van de 2e penalty was het keerpunt in de wedstrijd.  Voor mij daarom Nienhuis MotM.
Al waren er zat die er ook voor in aanmerking kwamen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

legeips

Citaat van: Eewal op november 23, 2014, 21:15:14
ik vond het eigenlijk wel lekker dat cambuur nog drie keer kon wisselen terwijl utrecht al door zijn wissels heen was...

Ik ook... Maar je moet ze dan wel gebruiken... :D

Len Cantello

Heerlijk aan de sapjes in de Galgenwaard. Hoogtepunt hier was 1900 uur geen Studio Sport. Die zure Utreg sukkels zeiden dat ze de afgang niet twee keer wilden zien..... Uuuuuuuuuuu!
:proost  :_schater  |:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: sjaak op november 23, 2014, 21:29:59

Nou hef ik vandaag niks zien van de wedstried, zelfs teletekst niet, maar at ik dan Studio Sport sien, dan is die Bartho overal aanwezig. Dat sal ie niet toevallig doen voor de samenvatting, toch? Scoren, altiet jagen....geef die jonguh is wat krediet man. Ut is wel gien Messi, maar wie wel dan bij ons topteam?

Het spijt mij Sjaak, maar dat heb ik wat minder gezien. Barto speelde naar zijn vermogen. Maar meer zit er gewoon niet in.

legeips

Citaat van: sjaak op november 23, 2014, 21:29:59

Ik fien dat Bartho te veul krediet krijt van sien 2e vader. Als ik Hemmen su weze dan su ik oek een bitsje gefrustreerd op de bank sitte. Uteindelijk binne het beide spitsen, maar hij mag wel 90 minuten prutsen. Ik hef de samenvatting niet sien, maar de hele wedstried. Maar als ik dei su hoor, hezze niet de beste momenten er ut haalt..  :_schater

Lore

Ik zal niet zeggen dat wij voor Europees mee horen te spelen, maar er is wel een hele lijst van teams die gewoon eChr minder zijn, ben benieuwd wat er in de winterse transferperiode gaat gebeuren

legeips

Citaat van: Cor op november 23, 2014, 21:20:58
Gelukkig hoef ik niet op te houden omdat jij dat hier roept. Verder is naar mijn mening Barto nuttiger voor de club wanneer Ogbeche niet mee kan doen ( volgende week) dan Hemmen. Dat jij daar anders over denkt, hartstikke dikke prima man. Verder vind ik, maar dat is ook persoonlijk, jou commentaar over het wisselbeleid van vandaag en het rondtikken bij de 16 iets wat ik typerend voor het type mens wat jij lijkt te zijn hier op het forum.
Maar zoals ook al vaker gezegd, ik ben fan en geen kenner, dat laat ik graag aan anderen over. Trouwens, wat raakte Barto die bal technisch perfect  :thumbsup

Beter 1 fan in het stadion dan 10 op het forum.... :_schater

Geelblauwstiens

Citaat van: legeips op november 23, 2014, 21:58:55
dan wordt het tijd dat je zelf eens naar het stadion komt. Zijn we je hier tenminste kwijt. Er zijn halve seizoenkaarten te koop. Eindelijk kun je er bij zijn.

Cor

Citaat van: legeips op november 23, 2014, 21:58:55

Precies man, daarom lees ik ook graag je commentaren. Leerzaam kundig en informatief. Vermoedelijk op hoog niveau gevoetbald en misschien nu zelf wel iets tegen de top van het voetbal aan aan het doen. Chapeau  l0l

Cambuur LWD

Mooi stadion heeft dat Utrecht, ook wel wat Cambuur!