Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

FC Utrecht – SC Cambuur [23-11-14]

Gestart door Casuals-lwd, november 02, 2014, 22:34:30

Vorige topic - Volgende topic

FC Utrecht - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
26 (35.1%)
Calvin MacIntosh
28 (37.8%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Mart Dijkstra
1 (1.4%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Mohamed El Makrini
2 (2.7%)
Albert Rusnák
1 (1.4%)
Sander van de Streek
2 (2.7%)
Furdjel Narsingh
9 (12.2%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2.7%)
Martijn Barto
3 (4.1%)

Totaal aantal stemmen: 72

Stemmen gesloten: november 29, 2014, 22:48:36

Galdiano

Genee weer mooie woorden over Cambuur op radio 538. 
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cor

Citaat van: legeips op november 23, 2014, 23:18:42
Vd marcel heeft het over de fase waarin Cambuur 2x scoorde. Maar veel aanvallende momenten duurde gewoon te lang voor er een schot op goal of een voorzet kwam. Als we 2-1 hadden verloren had ik de visie van de meesten dan wel eens willen horen.

Ik geef gewoon aan dat de overwinning knap is, maar dat ik niet begrijp dat Barto in de basis start, terwijl de ploeg veel beter tot haar recht komt met 2 echte vleugel spitsen. Nu mogen we hopen dat Narsingh niet geblesseerd raakt, want anders worden de kansen spaarzaam.

En nog op de niet of laat toepassen van de wissels terug te komen, ik durf te wedden als we hadden verloren dat de meeste van jullie daar over hadden geklaagd...

Jij klaagt zelfs wanneer het goed gaat  :_schater

dit is mien club

Barto heeft heel hard gewerkt, vergeet niet dat hij het daarvan moet hebben, neem daar bij zijn doelgerichtheid.
Afgelopen twee oefenwedstrijden heeft hij zijn plaats verdiend. 2 wedstrijden (Volendam en Twente) 4 doelpunten.
Voetballend is hij niet de beste en zeker het meest houtige. Maar hij compenseert dat met hard werken.

Mac Intosh vond ik sterk spelen na een moeizame start. Ook Dijkstra speelde prima, toen Mac Intosh centraal kwam te spelen en Pereira op rechts leek het nog beter te staan.

Narsingh was niet te houden. Van binnen naar buiten, vooruit en achteruit bewegen en anders om (voor acties) waardoor hij zich zelf steeds vrij liep. Hij toonde bereidheid en ging voor elke bal.

Van der Streek werd gaande de wedstrijd steeds beter laatste 20 minuten bleek hij veel meer lucht te hebben dan zijn tegenstanders. Die loopacties bij de 1-2 en 1-3 waren van grote klasse.

Ogbeche wat is dat een belangrijke man voor dit elftal. Zo slim sterk en gedreven.

Nienhuis goed gekeept. Puur op basis van de redding in de 1e minuut en het stoppen van de penal, verder had hij immers niks te doen. 

Geweldige 70 minuten voetbal gezien. Drie keer scoren in een uit duel fantastisch.
Utrecht gaf niet thuis maar dat kwam ook door het verzorgde spel van Cambuur.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Cor

Citaat van: dit is mien club op november 24, 2014, 08:47:40
Barto heeft heel hard gewerkt, vergeet niet dat hij het daarvan moet hebben, neem daar bij zijn doelgerichtheid.
Afgelopen twee oefenwedstrijden heeft hij zijn plaats verdiend. 2 wedstrijden (Volendam en Twente) 4 doelpunten.
Voetballend is hij niet de beste en zeker het meest houtige. Maar hij compenseert dat met hard werken.

Mac Intosh vond ik sterk spelen na een moeizame start. Ook Dijkstra speelde prima, toen Mac Intosh centraal kwam te spelen en Pereira op rechts leek het nog beter te staan.

Narsingh was niet te houden. Van binnen naar buiten, vooruit en achteruit bewegen en anders om (voor acties) waardoor hij zich zelf steeds vrij liep. Hij toonde bereidheid en ging voor elke bal.

Van der Streek werd gaande de wedstrijd steeds beter laatste 20 minuten bleek hij veel meer lucht te hebben dan zijn tegenstanders. Die loopacties bij de 1-2 en 1-3 waren van grote klasse.

Ogbeche wat is dat een belangrijke man voor dit elftal. Zo slim sterk en gedreven.

Nienhuis goed gekeept. Puur op basis van de redding in de 1e minuut en het stoppen van de penal, verder had hij immers niks te doen. 

Geweldige 70 minuten voetbal gezien. Drie keer scoren in een uit duel fantastisch.

En zo is het

drg

Citaat van: dit is mien club op november 24, 2014, 08:47:40

Nienhuis moest in de tweede helft nog een halve omhaal keren, gelukkig zat Barto er nog tussen bij het tweede schot, want Vytas was er niet op tijd bij dacht ik.

Sander Scc

Ik heb ook vaak kritiek op flipperkast bumper Barto.. Maar wat een werklust gister en hij heeft t goed gedaan net als de rest trouwens!
Heerlijke pot gezien en nu op naar een paar sfeervolle thuiswedstrijden op zaterdagavond!  :proost

Scc01

Ik was vooral aangenaamd verrast door Macintosch, aanvallend ook erg sterk.
En we kunnen verder klagen over spelers die het niveau niet halen, maar aan de andere kant wat is het niveau wat we van ze verwachten dan? We hebben op papier een selectie die tegen degradatie vecht. Met veel blessures de laatste tijd. Dus op zich ben ik wel blij dat we het hier na een 1-3 winst uit het over het houterig voetbal van Barto hebben ipv ons druk te maken over degradatie.

drg

Citaat van: Scc01 op november 24, 2014, 09:32:58
Ik was vooral aangenaamd verrast door Macintosch, aanvallend ook erg sterk.
En we kunnen verder klagen over spelers die het niveau niet halen, maar aan de andere kant wat is het niveau wat we van ze verwachten dan? We hebben op papier een selectie die tegen degradatie vecht. Met veel blessures de laatste tijd. Dus op zich ben ik wel blij dat we het hier na een 1-3 winst uit het over het houterig voetbal van Barto hebben ipv ons druk te maken over degradatie.

Ik had vrij weinig meegekregen afgelopen 2 weken van hoe de selectie er voor stond, was dan ook erg onaangenaam verrast dat De Ridder er uit lag tot volgend jaar en dat we ineens begonnen zonder Droste/Pereira, Bijker en Meleg.
Maar Henk is een magiër!  |:)

speculeter

Mooi team hoor.
Had van te voren niet zo veel vertrouwen.
Maar gelukkig maakte ik me zorgen om niks.
Eindelijk zat het eens mee met een gestopte penalty...een 1-1 waarin Utrecht oliedom is natuurlijk.
Ze hadden gewisseld en de vervanging stond nog niet klaar.
Dus in eerste helft kom je ms goed weg.
Maar in de tweede helft speel je ze van de mat.
Alleen jammer dat het doelpunt zo lang wegblijft.
Beter profiteren van de ruimtes.
Benieuwd naar Zaterdag.
Barto in de spits en Meleg en Narsingh op de vleugel?

CambuurAmersfoort

Ben even aan het rekenen geslagen dit seizoen tov vorig seizoen hoeveel punten we nu meer hebben.
heb de drie degradanten roda nec rkc vervangen door w2 dordt excelsior net zoals de ranglijst.

dit jaar (tussenhaakjes vorig jaar)
thuis
twente 1 (0)
feyenoord 0 (0)
ajax 0 (0)
ado 3 (0)
groningen 3 (0)
dordt 3 (nec 3)

uit
psv 0 (1)
w2 1 (roda 0)
excelsior 1 (rkc 1)
Utrecht 3 (0)
dkv 1 (0)
heracles 3 (1)
vitesse 1 (0)

totaal 20 punten (vorig jaar 9)
11 punten meer. ruim verdubbeld in dezelfde wedstrijden als vorig jaar. alle wedstrijden hetzelfde aantal of meer punten gepakt op psv uit.
als we dan nog kijken naar het programma met az nac en pec thuis en gae uit waren dat vorig jaar 6 punten. als dat weer lukt 26 punten. 10 meer dan vorig jaar in eerste seizoenahelft!!

Nightmarelwd

Citaat van: pvanbuijtene op november 23, 2014, 23:44:12
Macintosch werd eerste twintig minuten regelmatig met gemak voorbij gelopen... Dus was ook niet zonder fouten. Maar daarna wat een geweldige pot van hem, ook aanvallend zeer sterk!

49 passes, 47 aangekomen.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: CambuurAmersfoort op november 24, 2014, 10:20:07
Ben even aan het rekenen geslagen dit seizoen tov vorig seizoen hoeveel punten we nu meer hebben.
heb de drie degradanten roda nec rkc vervangen door w2 dordt excelsior net zoals de ranglijst.

thuis
twente 1 (0)
feyenoord 0 (0)
ajax 0 (0)
ado 3 (0)
groningen 3 (0)
dordt 3 (nec 3)

uit
psv 0 (1)
w2 1 (roda 0)
excelsior 1 (rkc 1)
Utrecht 3 (0)
dkv 1 (0)
heracles 3 (1)
vitesse 1 (0)

11 punten meer. ruim verdubbeld in dezelfde wedstrijden als vorig jaar. alle wedstrijden hetzelfde aantal of meer punten gepakt op psv uit.
als we dan nog kijken naar het programma met az nac en pec thuis en gae uit waren dat vorig jaar 6 punten. als dat weer lukt 26 punten. 10 meer dan vorig jaar in eerste seizoenahelft!!

groningen 3 (0) ?

Vorig seizoen 4-1  :y
MI-Sider for Life

mario

Citaat van: CambuurAmersfoort op november 24, 2014, 10:20:07

thuis
twente 1 (0)
feyenoord 0 (0)
ajax 0 (0)
ado 3 (0)
groningen 3 (0)
dordt 3 (nec 3)

uit
psv 0 (1)
w2 1 (roda 0)
excelsior 1 (rkc 1)
Utrecht 3 (0)
dkv 1 (0)
heracles 3 (1)
vitesse 1 (0)

Was groningen 3 (3)

Voetbal12

Ik ben er geweest met de kidsclub line- up van cambuur. Punt 1 prachtig stadion (past goed bij cambuur ). Punt 2. Sfeer is erg slecht alleen bij de voorsprong wat sfeer verder dramatisch punt 3. Kidsclub onthaal prima maar daar is ook alles meegezegd . Kinderen op de gang omkleden plus niet even een kleinigheidje voor de kids plus geen foto.s maken op z,n zacht gezecht.  Wat ben ik blij dat cambuur de drie punten mee naar Leeuwarden heeft genomen , en buiten het stadion heel veel Utrechtenaren die heel positief over cambuur dat ik ook mooi om te horen.

Hilversum voor Cambuur

Het stadion van Utrecht is prachtig als het VOL zit. Zoals gisteren vind ik het juist helemaal niks. De kleinere variant voor Cambuur, met 15/16.000 plekken is meer dan genoeg.

Jammer dat Leeuwin geen rondje liep, maar wat een heerlijke overwinning!!! (voor mij ligt deze match toch net wat anders)

|:)