Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
76 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

FC Utrecht – SC Cambuur [23-11-14]

Gestart door Casuals-lwd, november 02, 2014, 22:34:30

Vorige topic - Volgende topic

FC Utrecht - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
26 (35.1%)
Calvin MacIntosh
28 (37.8%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Mart Dijkstra
1 (1.4%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Mohamed El Makrini
2 (2.7%)
Albert Rusnák
1 (1.4%)
Sander van de Streek
2 (2.7%)
Furdjel Narsingh
9 (12.2%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2.7%)
Martijn Barto
3 (4.1%)

Totaal aantal stemmen: 72

Stemmen gesloten: november 29, 2014, 22:48:36

Yellow Army

Ben het niet vaak met spiegel eens, maar afgezien van zijn goal kwam er weinig goeds van de voet van Barto.
Area 58

sunderland

Citaat van: Geelblauwstiens op november 23, 2014, 22:03:42
dan wordt het tijd dat je zelf eens naar het stadion komt. Zijn we je hier tenminste kwijt. Er zijn halve seizoenkaarten te koop. Eindelijk kun je er bij zijn.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.stel je voor dat ie bij mij in de buurt staat.bah

zeewolde

Spiegel heeft het over de kleine ruimtes terwijl ze bij utrecht het hebben over de steeds groter wordende ruimtes in de 2e helft ( vd marel). Neem zo'n speler dan serieuzer.

bovendien heeft barto een goede wedstrijd gespeeld en daarmee een basisplaats verdiend, medeook gezien de invalbeurt de laatste keer van hemmen.

sunderland

Citaat van: zeewolde op november 23, 2014, 22:13:08
Spiegel heeft het over de kleine ruimtes terwijl ze bij utrecht het hebben over de steeds groter wordende ruimtes in de 2e helft ( vd marel). Neem zo'n speler dan serieuzer.

bovendien heeft barto een goede wedstrijd gespeeld en daarmee een basisplaats verdiend, medeook gezien de invalbeurt de laatste keer van hemmen.
ik ben van mening dat henk het team moet laten staan .Precies het zelfde dus maar hemmen op plaats ogbeche.Iedereen was vandaag zijn directe tegenstander de baas ,daarom wisselde henk zo laat

JurjenS7

Elk balcontact van Barto stuitert bal 3 meter van zijn lijf af, eentje daarvan was zijn goal, maar meestal belandt de bal bij een tegenstander, zie liever meleg als hij weer 100% is, (nu de ridder er lang uit ligt )

Lore

Citaat van: JurjenS7 op november 23, 2014, 22:18:23
Elk balcontact van Barto stuitert bal 3 meter van zijn lijf af, eentje daarvan was zijn goal, maar meestal belandt de bal bij een tegenstander, zie liever meleg als hij weer 100% is

Eens, maar deze discussie gaan wij nooit uit komen.

Geelblauwstiens

Citaat van: Cor op november 23, 2014, 22:08:11
Precies man, daarom lees ik ook graag je commentaren. Leerzaam kundig en informatief. Vermoedelijk op hoog niveau gevoetbald en misschien nu zelf wel iets tegen de top van het voetbal aan aan het doen. Chapeau  l0l
Maar dat " iets doen" ziet ie t dan wel als werk, 'tis namelijk geen liefhebber. Misschien is het stiekum Maarten de Jong wel.  :X

Cor

Citaat van: JurjenS7 op november 23, 2014, 22:18:23
Elk balcontact van Barto stuitert bal 3 meter van zijn lijf af, eentje daarvan was zijn goal, maar meestal belandt de bal bij een tegenstander, zie liever meleg als hij weer 100% is, (nu de ridder er lang uit ligt )

Ben ook niet van mening dat Barto op links moet voetballen. Ik zie liever Meleg wanneer de Ridder niet mee kan doen. Ik zie liever Barto als vervanger voor Ogbeche als die niet mee kan doen ( volgende week ) Bij Barto springt de bal van de voeten, maar hij werkt en ik vind hem koppend zeker niet minder. Sjok sjok Hemmen kan mij momenteel niet bekoren, maar volgens mij is dat iets wat ieder voor zich moet vinden.

Gasgeve

2e helft was wel geweldig van Cambuur. Eerste 20 minuten was het angstig en zoeken voor Cambuur. Tegen Az maar met Barto en Meleg beginnen. Op naar de 23 punten  |:). Mooie awayday!

PePe

Na een moeizame start met enkele overtredinkjes, zette Cambuur de turbo aan. Geweldig hoe Nienhuis die tweede penaltie stopte. (anders had Cambuur verloren, mooi voor hem omdat er de laatste tijd aan zijn kwaliteiten werd getwijfeld) Sterk hoe Cambuur de tweede helft speelde, je voelde gewoon dat de overwinning er aan kwam. Macintosh volgende week maar naast Reijnen in de basis ipv Bijker. Een super leuke middag in Utrecht gehad. (Henk het team niet meer veranderen)

legeips

Citaat van: zeewolde op november 23, 2014, 22:13:08

Vd marcel heeft het over de fase waarin Cambuur 2x scoorde. Maar veel aanvallende momenten duurde gewoon te lang voor er een schot op goal of een voorzet kwam. Als we 2-1 hadden verloren had ik de visie van de meesten dan wel eens willen horen.

Ik geef gewoon aan dat de overwinning knap is, maar dat ik niet begrijp dat Barto in de basis start, terwijl de ploeg veel beter tot haar recht komt met 2 echte vleugel spitsen. Nu mogen we hopen dat Narsingh niet geblesseerd raakt, want anders worden de kansen spaarzaam.

En nog op de niet of laat toepassen van de wissels terug te komen, ik durf te wedden als we hadden verloren dat de meeste van jullie daar over hadden geklaagd...

TM

Zonde dat zo'n uitvak niet veel voller zit. 300 man is te weinig om daar echt sfeer te maken, daarvoor is dat uitvak niet ingericht. Volgend jaar hopen op 190 auto's mee.

Over de wedstrijd: Mac-Intosh echt verrassend goed, voor mij dan ook echt man of the match. Nienhuis had de eerste helft echt een dikke fout die in een doelpunt kon resulteren, maar gelukkig werkte Dijkstra de bal goed weg. Dijkstra trouwens ook goed gespeeld! Al met al een heerlijke overwinning! Jammer dat Leeuwin niet meer een ererondje deed, hij had nog wel even een applaus/song verdiend!

pvanbuijtene

Macintosch werd eerste twintig minuten regelmatig met gemak voorbij gelopen... Dus was ook niet zonder fouten. Maar daarna wat een geweldige pot van hem, ook aanvallend zeer sterk!

Collingwood

Groot compliment naar de spelersgroep. Weinigen hadden op een resultaat gerekend na de afwezigheid van Droste en Bijker (zeer begrijpelijk!). Maar toch gewoon de baas in De Galgenwaard. Heel erg knap, chapeau!
Kalmte alleen kan u redden.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur LWD op november 23, 2014, 22:10:06
Mooi stadion heeft dat Utrecht, ook wel wat Cambuur!

Open hoeken idd |:) Blijft toch veel mooier dan zo'n ronde badkuip.

Genoten vanmiddag! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021