Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Ballenjongens/meisjes

Gestart door Hilversum voor Cambuur, december 08, 2014, 14:09:18

Vorige topic - Volgende topic

Hilversum voor Cambuur

De wedstrijd van afgelopen weekend was natuurlijk een drama, maar ik erger me de laatste tijd regelmatig aan de ballenjongens en meisjes. Kan dit niet (veel) beter geregeld worden?
Er zijn er te weinig (zorgde zaterdag voor een aantal vreemde situaties) en ze denken totaal niet mee bij het spel.

Geen idee hoe dit soort dingen geregeld worden, maar dit is (volgens mij) een serieus punt van aandacht.

Sander Scc

Eens!! Voor de hoofdtribune staan niet eens ballenjongens volgens mij.. En die stomme stewards moeten ook ophouden ballenjongen te spelen. Die gooien altijd blind de bal over het hek zo het veld op..

Voorstopper

Toevallig ben ik als leider met mijn team ook eens ballenjongens en vlaggendragers bij een wedstrijd geweest. De instructies van Cambuur zijn luid en duidelijk. Daarom snap ik ook niet wat er afgelopen weekend met de ballenjongens aan de hand was. Misschien was de men die uitleg geeft aan de ballenjongens ziek en heeft iemand hem vervangen. Bij ons was er in ieder geval geen enkele twijfel wat te doen als ballenjongens.

TM

Nog nooit eerder aan geërgerd eigenlijk tot afgelopen zaterdag. Vast een incident. Dat de stewards de bal zonder pardon het veld opgooien elke keer is inderdaad wel frustrerend.

scclwd

Citaat van: TM op december 08, 2014, 15:15:09
Nog nooit eerder aan geërgerd eigenlijk tot afgelopen zaterdag. Vast een incident. Dat de stewards de bal zonder pardon het veld opgooien elke keer is inderdaad wel frustrerend.

Wat een ergernis, steeds twee ballen in het veld, gegooid door een stewart die er niks van begrijpt. Helemaal als je achterstaat. :zucht

Casuals-lwd

Vroeger in de JL was het heel makkelijk om ballejongen te worden, inruil kreeg je een kaartje waarmee je gratis cola + patat kon halen. Je kreeg geen enkele training, dan praten we ook wel over 11 jaar terug. leek wel alsof het nog steeds zo slecht geregeld is als toen

Clint

Citaat van: scclwd op december 08, 2014, 18:59:49
Wat een ergernis, steeds twee ballen in het veld, gegooid door een stewart die er niks van begrijpt. Helemaal als je achterstaat. :zucht

Waarom denk je dat die lui steward zijn geworden? Misschien omdat ze niet zo snugger zijn.

Daddy T.

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op december 08, 2014, 14:09:18
Kan dit niet (veel) beter geregeld worden?
Wellicht wat kleingeld toewerpen? Werkt in Almelo ook ;)
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Galdiano

Citaat van: Clint op december 09, 2014, 07:26:16
Waarom denk je dat die lui steward zijn geworden? Misschien omdat ze niet zo snugger zijn.

En dan ook nog denken dat ze stoer zijn. Je ziet ze extra breed naar de bal lopen, je ziet ze beetje lachen en flikkeren dan die bal het veld op.
Je weet toch dat er na 5 seconden een nieuwe bal klaar ligt? Of snappen die stewards dat na vele wedstrijden nog niet?  :wall
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Unknown

Ik kan me een wedstrijd herinneren een paar jaar terug. Toen pakte een steward de bal juist niet. paar tellen laten stonden er dik 20 man van noord tegenover hem agressief te doen. Haha, ze doen het ook nooit goed he.

kapseltje

Citaat van: Unknown op december 09, 2014, 09:46:55
Ik kan me een wedstrijd herinneren een paar jaar terug. Toen pakte een steward de bal juist niet. paar tellen laten stonden er dik 20 man van noord tegenover hem agressief te doen. Haha, ze doen het ook nooit goed he.
:_schater

Als ze de bal nou gewoon rustig over het hek gooien zodat de bal niet het veld in komt dan is het altijd goed.

Galdiano

Citaat van: kapseltje op december 09, 2014, 12:43:16
:_schater

Als ze de bal nou gewoon rustig over het hek gooien zodat de bal niet het veld in komt dan is het altijd goed.

Zo simpel kan het zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tukker

Bij een voorsprong vlak voor tijd waren dit de ideale ballenjongens/meisjes. Maar irritant als je op zoek moet naar een doelpunt.

Het meest triest vond ik nog wel die actie voor zuid waar de ballenjongen niet over het hek stapte maar er helemaal om heen liep.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist