Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
28 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

SC Cambuur – PSV zaterdag 24 januari 18:30

Gestart door Unknown, januari 12, 2015, 17:29:38

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - PSV Man of the Match

Leonard Nienhuis
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
6 (100%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)
Daniël de Ridder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 5

Stemmen gesloten: februari 04, 2015, 13:13:10

Cambuur Groningen

Citaat van: SCC-J op januari 25, 2015, 12:47:05
en waarom zetten we ons dan voor lul?
simpelweg omdat zo ongeveer 70 procent in het stadion fries spreekt, waaronder ikzelf,  en je dus eigenlijk je medesupporters en mij homo noemt. Waarbij er overigens niks mis mee is om homo te zijn  :)

TM

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 25, 2015, 13:40:17
simpelweg omdat zo ongeveer 70 procent in het stadion fries spreekt, waaronder ikzelf,  en je dus eigenlijk je medesupporters en mij homo noemt. Waarbij er overigens niks mis mee is om homo te zijn  :)

Dus wat is het probleem?

Cambuur Groningen

Citaat van: TM op januari 25, 2015, 13:51:49
Dus wat is het probleem?
het probleem is dat als al die friessprekenden hun kaart zouden inleveren je met een paar 100 man op noord overblijft om lekker in de biercompetitie voetbal te kijken

TM

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 25, 2015, 13:53:51
het probleem is dat als al die friessprekenden hun kaart zouden inleveren je met een paar 100 man op noord overblijft om lekker in de biercompetitie voetbal te kijken

Haha ja zou ik ook doen! Seizoenskaart inleveren! Ja doen! De tering vent stel je niet zo aan...... :R

Cambuur Groningen

Citaat van: TM op januari 25, 2015, 13:55:02
Haha ja zou ik ook doen! Seizoenskaart inleveren! Ja doen! De tering vent stel je niet zo aan...... :R
denk aan je hart... ik lever mn seizoenkaart niet in na 35 jaar hoor, wees niet bang :)

AL

Citaat van: Galdiano op januari 25, 2015, 12:56:17
Noord uitgelachen?

Eerder het uitvak uitgelachen, wat een triest uitvak! En slechts 310 mee  :_schater

Zeker een laag aantal.
Echter waren zij vocaal beter te horen dan de 9600 supporters van Cambuur.
Wat een grafstemming gisteren.
En als er een keer werd gezongen, dan elk vak weer een ander nummer. Hoort nergens naar.

carlo de leeuw

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 25, 2015, 13:53:51
Ikzelf ben ook fries, maar moet eigenlijk altijd wel beetje glimlachen als ze dat zingen en die lui in de ballenbak vaak verbaasd  zitten te kijken/luisteren.
Heb ook niet het gevoel als ze dat zingen dat ze o.a. mij daarmee bedoelen :D
Weet zeker dat er op noord heel wat friessprekenden tussen staan te  :0=

Casuals-lwd

1e helft Cambuur 3 klasses beter ,  2e helft licht overwicht. De wedstrijd is door mij bepaald door die kut scheids: Van Boekel, en Nienhuis, voetbal begint niet meer normaal te worden met deze dramatische arbitrage. Vind je het gek we nooit kunnen winnen van topclubs, het wordt simpelweg onmogelijk gemaakt.

Sfeer was redelijk, voor psv begrippen top. Laten we het maar niet over het uitvak beginnen wat een sukkeltjes. Storend aan onze kant was het 'Alle Friezen zijn homo's '  :R dat zing je toch niet

SCC-J

verbaasd me dat iedereen er nu overvalt wordt namelijk al jaren gezongen.

Treb

Ik zat me gister op te vreten op Oost.. totaal geen beleving in het stadion! Waarom kunnen we als 12e man niet opbrengen wat we tegen ADO en PEC wel konden opbrengen? Daardoor wonnen we die potjes..

Zijn we verwend geworden? Ik kan m'n vinger er maar niet op leggen..

Cambuur123

Op Noord was de beleving er wel! Naar mijn idee dan..

hobbes

Kwam door het futloze voetbal van PSV, zoooooooo slaapverwekkend  :O

skaaver

Blij dat ik niet de enige ben die zich stoort aan "alle friezen zijn homo's", hoe klein ben je als je dat zingt?

Hoe dan ook; zuurt gevoel over gehouden aan gisteren.. veel beter en toch verliezen... hoort er bij denk ik maar... dinsdag dr vol op!  |:)

666

Citaat van: Cambuur123 op januari 25, 2015, 16:15:50
Op Noord was de beleving er wel! Naar mijn idee dan..

Vond ik eigenlijk ook wel, alleen toen Nienhuis (oa met dank aan de balvaste Barto) blunderde was het geloof bij de spelers en het publiek weg.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Scc01

Citaat van: SCC-J op januari 25, 2015, 12:49:35
Je snap het sentiment maar we zetten ons voor lul. Leg dan uit waarom we ons voor lul zetten!

Het komt over als een stel kleine kinderen daarom.