Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

SC Cambuur – PSV zaterdag 24 januari 18:30

Gestart door Unknown, januari 12, 2015, 17:29:38

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - PSV Man of the Match

Leonard Nienhuis
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
6 (100%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)
Daniël de Ridder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 5

Stemmen gesloten: februari 04, 2015, 13:13:10

speculeter

Citaat van: De Gast op januari 25, 2015, 09:20:58
Als je dan toch geen echt creatieve man op het middenveld meer hebt ga dan ook niet eindeloos zoeken naar een opening die er niet komt.. daarvoor zijn ze te goed. Bal voor de pot slingeren en dan valt ie ongetwijfeld een keer goed net zoals bij de goal van Wijnaldum. Jammer.. gemiste kans weer.
Kijk dat zijn teksten....
Leuk hoor dat gebrei achterin en op de hoede zijn voor de counter van die lui...maar of je nu met een of drie nul de pottenbak in gaat maakt ook niks meer uit.
Gewoon veel eerder opportunistisch gaan voetballen met B en B in de spits.

Tukker

GVD weer met een kl*te gevoel wakker geworden. Dat heb ik meestal na zo'n onnodig verloren pot. Maar ik heb dan liever dat we 'm van de koploper verliezen, dan straks op 15 februari. Dan zou ik echt wel een werk nodig hebben. Of tegen andere clubs verliezen die (vlak) onder ons staan. En als het dan terecht is, stap ik er ook weer wat sneller overheen. Maar dat geldt niet voor 15-02-2015; die mutte we winne

Als "schuldigen" van het verlies lees ik vaak de namen van Nienhuis, Pereira, Barto. In deze fase pakt Nienhuis niet veel punten voor ons, maar dat komt nog wel weer. Hij had in ieder geval nog wel 1 redding waardoor we in de wedstrijd bleven (al was ik zelf al vrij snel klaar met de wedstrijd toen ik de beslissingen van Van Boekel zag en toen de 0-2 viel). Pereira misschien niet elke actie goed, maar als je dan bekijkt wie hij tegenover zich had mag je daar niks over zeggen. Barto viel wel in maar niet op. Reijnen voor mij toch weer de beste; die heeft zich goed goed ontwikkeld hoor  _O_
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: speculeter op januari 25, 2015, 11:06:42
Kijk dat zijn teksten....
Leuk hoor dat gebrei achterin en op de hoede zijn voor de counter van die lui...maar of je nu met een of drie nul de pottenbak in gaat maakt ook niks meer uit.
Gewoon veel eerder opportunistisch gaan voetballen met B en B in de spits.
Maar als je alleen B. voorin hebt staan. hebben die hoge ballen geen zin. Hij kan ze dan wel doorkoppen maar als er dan niemand is die het af kan maken schiet het nog niet op. Hemmen is dan meer het type dat je wel in de dekking aan kunt spelen die daarna bijv. B. kan aanspelen. Niet iedereen is Hemmen-fan, maar dat is wel het type breekijzer wat Barto gisteren niet was.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

reisbureau

Beste man aan de kant van PSV was van Boekel.
Daardoor leek het de eerste helft wel dat we tegen 12 man i.p.v. 10 man speelden.

Lore

Citaat van: Tukker op januari 25, 2015, 11:29:26
GVD weer met een kl*te gevoel wakker geworden. Dat heb ik meestal na zo'n onnodig verloren pot. Maar ik heb dan liever dat we 'm van de koploper verliezen, dan straks op 15 februari. Dan zou ik echt wel een werk nodig hebben. Of tegen andere clubs verliezen die (vlak) onder ons staan. En als het dan terecht is, stap ik er ook weer wat sneller overheen. Maar dat geldt niet voor 15-02-2015; die mutte we winne

Als "schuldigen" van het verlies lees ik vaak de namen van Nienhuis, Pereira, Barto. In deze fase pakt Nienhuis niet veel punten voor ons, maar dat komt nog wel weer. Hij had in ieder geval nog wel 1 redding waardoor we in de wedstrijd bleven (al was ik zelf al vrij snel klaar met de wedstrijd toen ik de beslissingen van Van Boekel zag en toen de 0-2 viel). Pereira misschien niet elke actie goed, maar als je dan bekijkt wie hij tegenover zich had mag je daar niks over zeggen. Barto viel wel in maar niet op. Reijnen voor mij toch weer de beste; die heeft zich goed goed ontwikkeld hoor  _O_

Ja als Reijnen zich zo door ontwikkelt dan zal daar ook wel interesse voor komen.

Unknown

Je weet dat PSV countert, dus je weet dat de wedstrijd kan verlopen zoals nu gebeurd is.
Blijft natuurlijk erg zuur, want als je naar de statistieken kijkt waren wij op alle punten beter.
Helaas gaan hun kansjes er wel in. En dat heeft met kwaliteit te maken, of het ontbreken daarvan aan onze kant, (Nienhuis wtf was dat met die 2-0)

Eewal

Wat een zielig gedoe op noord weer met dat uit volle borst meezingen met 'alle Friezen zijn homo'. Ik snap het sentiment etc heus wel, maar je zet jezelf echt zo voor lul!

SCC-J

Citaat van: Eewal op januari 25, 2015, 12:36:38
Wat een zielig gedoe op noord weer met dat uit volle borst meezingen met 'alle Friezen zijn homo'. Ik snap het sentiment etc heus wel, maar je zet jezelf echt zo voor lul!
en waarom zetten we ons dan voor lul?

Eewal

SCC-J

Je snap het sentiment maar we zetten ons voor lul. Leg dan uit waarom we ons voor lul zetten!

SCC-J

En wat zegt mijn reactie dan? Het was btw een vraag.

Eewal

Citaat van: SCC-J op januari 25, 2015, 12:49:35
Je snap het sentiment maar we zetten ons voor lul. Leg dan uit waarom we ons voor lul zetten!
gebruik het in de wedstrijden tegen dkv eventueel (ook dan vind ik het persoonlijk al vermoeiend aan het worden) maar gister in het uitvak ben je gewoon keihard uitgelachen..  Het wordt er niet beter op op Noord.

Galdiano

Noord uitgelachen?

Eerder het uitvak uitgelachen, wat een triest uitvak! En slechts 310 mee  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Area 58

speculeter