Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
69 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur – PSV zaterdag 24 januari 18:30

Gestart door Unknown, januari 12, 2015, 17:29:38

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - PSV Man of the Match

Leonard Nienhuis
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
6 (100%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)
Daniël de Ridder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 5

Stemmen gesloten: februari 04, 2015, 13:13:10

Treb

Citaat van: michello op januari 24, 2015, 23:41:06
Met het spel van eerste helft
gaan we nog veel punten pakken de resterende wedstrijden.

Zo is dat.

Je zal maar fan zijn van PSV.. dat ze op deze manier kampioen gaan worden zou ik me als fan wel een beetje voor schamen. Na de 0-1 beginnen met tijdrekken en het spelen van laf anti-voetbal. Poeh.. heel erg triest.

Minpunten: Boekel was erg matig.. Nienhuis heel erg onzeker en Barto die Messi probeert na te doen  :zucht

Verder een puik Cambuur gezien hoor, die nog heel veel punten gaat pakken na deze zware reeks. Zit ik niet een moment over in.

Op naar dinsdag!

666

Ik heb hier in het stadion 2 ploegen gezien die echt beter waren dan Cambuur. AZ en in mindere mate Ajakkes. Maar psv, onvoorstelbaar dat die lui boven aan staan. Een ongelooflijk negatieve voetballende schijtploeg, je zou maar fan zijn.

En dan Van Boekel, als er al over matchfucksing wordt gesproken dan zou ik zijn uitgavenpatroon maar eens in de gaten houden. Bizar hoe hij bepalend was.

En dan Cuco, lachwekkend hoe hij zijn analyse geeft.

Conclusie van mij is dat dit PSV geen kampioen kan worden met dit voetbal, 15 wedstrijden zo voetballen kan niet gepaard gaan met veel punten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Drumfather SCC

Citaat van: AL op januari 24, 2015, 22:01:33
1e helft prima en had je 2 goals moeten maken.
2e helft kansloos.
Blunder Nienhuis.
Probleem is dat we geen creatieve middenvelder meer hebben. Wat mis ik Rusnak zeg.
Beste man op het veld: Willems wat een voetballer zeg.
Verder een laffe ploeg. Blij dat wij zo niet spelen!

Dit oplossen door Bytyqi op 10 te zetten en De Ridder en/of Rosheuvel op links te posten?
Vond de Ridder namelijk dreigend invallen  :thumbsup

Verder vond ik het belachelijk maar ook heel erg sneu dat Ritzmaier zo vernederd bijna werd met het doelloze warmlopen en dat die nieuwe donkere jongen er op het laatst wél in mocht.. Je zag het ongeluk van Marcel afstralen; Ik had het met hem te doen!
Verder was het bar weinig wat PSV liet zien met als lachwekkend dieptepunt het opzoeken van de hoekvlag  :_schater Anti voetbal!

Van PSV kun je verliezen, klaar!
Op naar dinsdag  |:) PEC was niet best vanavond...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: 666 op januari 25, 2015, 00:09:25

Helemaal mee eens, PSV speelt een heel zwakke en gelukkige 1ste helft, heeft ie het over grote kansen voor PSV en ook wat mogelijkheden voor Cambuur  :R
Henk, held, bedankt

Treb

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2015, 00:19:40
Helemaal mee eens, PSV speelt een heel zwakke en gelukkige 1ste helft, heeft ie het over grote kansen voor PSV en ook wat mogelijkheden voor Cambuur  :R

Ach ja.. de Boer heeft daar ook een handje van. Beetje arrogantie.. kleinerend doen. Lekker laten gaan.

666

Citaat van: Treb op januari 25, 2015, 00:22:39
Ach ja.. de Boer heeft daar ook een handje van. Beetje arrogantie.. kleinerend doen. Lekker laten gaan.

Heb je misschien wel gelijk in, maar het voelt gewoon niet goed. Die arrogantie kennen wij hier niet zo en ik hoop dat ik het niet normaal ga vinden.

Die gasten zijn gewoon lachwekkend, en met droge ogen beweren dat ze goed gevoetbald hebben hier bij ons. Ik geef een tip aan alle ploegen die nog tegen pisvee moeten voetballen, ga gewoon je eigen spelletje spelen, ze zijn niet zo goed als ze denken. En dan het centrale duo, lachwekkender kan het niet.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Treb

Citaat van: 666 op januari 25, 2015, 00:31:06
Heb je misschien wel gelijk in, maar het voelt gewoon niet goed. Die arrogantie kennen wij hier niet zo en ik hoop dat ik het niet normaal ga vinden.

Die gasten zijn gewoon lachwekkend, en met droge ogen beweren dat ze goed gevoetbald hebben hier bij ons. Ik geef een tip aan alle ploegen die nog tegen pisvee moeten voetballen, ga gewoon je eigen spelletje spelen, ze zijn niet zo goed als ze denken. En dan het centrale duo, lachwekkender kan het niet.

Met hun centrale duo worden ze ook gedwongen om zo te spelen. Ze hebben natuurlijk veel kwaliteit, alleen het spelletje wat ze spelen is ronduit laf en kampioen onwaardig.

Ik heb ook totaal geen afgunst of jaloezie tegenover die club. Eerder des te meer trots om supporter te zijn Cambuur.

Ik heb wel respect voor Feyenoord, Ajax en AZ hoe die hier speelden.

Montana

Ik heb hier in het stadion 2 ploegen gezien die echt beter waren dan Cambuur. AZ en in mindere mate Ajakkes. Maar psv, onvoorstelbaar dat die lui boven aan staan. Een ongelooflijk negatieve voetballende schijtploeg, je zou maar fan zijn.

En dan Van Boekel, als er al over matchfucksing wordt gesproken dan zou ik zijn uitgavenpatroon maar eens in de gaten houden. Bizar hoe hij bepalend was.

Conclusie van mij is dat dit PSV geen kampioen kan worden met dit voetbal, 15 wedstrijden zo voetballen kan niet gepaard gaan met veel punten.

Dikke vette retweet!

Josli

Zo ongelooflijk jammer dat we dit PSV niet hebben kunnen afstraffen. Die lui hebben zoooveel kwaliteit. Allemaal internationals. En als je dan ziet hoe ze voor de dag komen... Echt heel jammer...
Speciale aandacht hierin voor Luuk de Jong. Die is gewoon van het niveau Barto. Alleen werkt die harder. En dat is dus de meest verdienende speler van de eredivisie. Das dus gewoon lachwekkend.

SCC-J

bijna mee eens. Psv fan moet niet afhangen van resultaat of soort voetbal.
Al is het dikke schijt om naar te kijken. Voor de rest mee eens. Ik vind dat KNVB mafia toch 9van de 10 gelul en dom kudde volk gedrag. ( supporters weten niet eens meer wat er echt mee bedoelen) maar deze scheids vooral eerste helft met overtreding en gele kaarten SCHANDALIG!

sunderland

Ik vond de eerste 35 min geweldig met bij vlagen een zeer hoog tempo wat ik bij cambuur zelden heb gezien .De scheidsrechter was vreselijk slecht .Vanaf de 35 ste min was psv gelijkwaardig .Vanaf de 50 tot de 65 ste min speelde psv goed .Daarna waren we weer minimaal gelijkwaardig .Al met al hadden we minimaal een pnt verdiend .Guardado en Wijnaldum veereweg de beste spelers bij psv en bij ons steekt Reijnen er boven uit .Ook Mc intosch ,Narsing en Ogbeche waren dikke voldoendes

sunderland

Citaat van: Josli op januari 25, 2015, 01:47:53
Zo ongelooflijk jammer dat we dit PSV niet hebben kunnen afstraffen. Die lui hebben zoooveel kwaliteit. Allemaal internationals. En als je dan ziet hoe ze voor de dag komen... Echt heel jammer...
Speciale aandacht hierin voor Luuk de Jong. Die is gewoon van het niveau Barto. Alleen werkt die harder. En dat is dus de meest verdienende speler van de eredivisie. Das dus gewoon lachwekkend.
Toch een heel belangerijke schakel in het psv geheel meneer Josli .Sterker nog ,met en door hem worden ze kampioen

Collingwood

@HenkAlbers1970
Gemiddelde mening van spelers #Cambuur is als volgt: 'We waren dominant maar het gaat om het afmaken van de kansen, balen!' #CAMPSV

Beter kan ik het eigenlijk niet samenvatten. Ogbeche en/of Bytyqi hadden moeten scoren. Dan zou het een heel andere wedstrijd zijn geworden.

Jammer, maar helaas, geen schande tegen PSV. Dinsdag weer knallen!
Kalmte alleen kan u redden.

legeips

Citaat van: Drumfather SCC op januari 25, 2015, 00:16:20
Dit oplossen door Bytyqi op 10 te zetten en De Ridder en/of Rosheuvel op links te posten?
Vond de Ridder namelijk dreigend invallen  :thumbsup

Verder vond ik het belachelijk maar ook heel erg sneu dat Ritzmaier zo vernederd bijna werd met het doelloze warmlopen en dat die nieuwe donkere jongen er op het laatst wél in mocht.. Je zag het ongeluk van Marcel afstralen; Ik had het met hem te doen!
Verder was het bar weinig wat PSV liet zien met als lachwekkend dieptepunt het opzoeken van de hoekvlag  :_schater Anti voetbal!

Van PSV kun je verliezen, klaar!
Op naar dinsdag  |:) PEC was niet best vanavond...

Dat is ook het probleem voor Ritzmaier, deze jongen is in een half jaar zoveel zelfvertrouwen kwijt geraakt, ik vrees dat het bij PSV ook niet meer gaat worden. Een half jaar bij ons had hem zeker goed gedaan, maar PSV maakt hem op deze manier kapot..

Nee goede opleiding binnen PSV.. :_schater

De Gast

Als je dan toch geen echt creatieve man op het middenveld meer hebt ga dan ook niet eindeloos zoeken naar een opening die er niet komt.. daarvoor zijn ze te goed. Bal voor de pot slingeren en dan valt ie ongetwijfeld een keer goed net zoals bij de goal van Wijnaldum. Jammer.. gemiste kans weer.