Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur – PSV zaterdag 24 januari 18:30

Gestart door Unknown, januari 12, 2015, 17:29:38

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - PSV Man of the Match

Leonard Nienhuis
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
6 (100%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)
Daniël de Ridder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 5

Stemmen gesloten: februari 04, 2015, 13:13:10

sunderland

Citaat van: speculeter op januari 19, 2015, 16:43:50
Nienhuis.
Droste reijnen mc intosh bijker
Bakker makrini vd streek
Narsingh obeche de ridder.
Zo maar Zaterdag?
Ik denk dat we creativiteit missen in deze opstelling .Met dit middenveld heb je teveel van het zelfde .Alles breed of terug .Je moet tegen psv de aanval zoeken anders verlies je sowieso

wiekie1969

Citaat van: speculeter op januari 19, 2015, 16:43:50
Nienhuis.
Droste reijnen mc intosh bijker
Bakker makrini vd streek
Narsingh obeche de ridder.
Zo maar Zaterdag?

Bytigi moet sowiezo spelen ipv die zakkenvuller De Ridder.  Niet een bal geraakt die vent zaterdag. Verdedigde ook niet mee terug. Wat een luie donder. Als ik die man zie lopen dan lijkt het net of hij elk moment alles kan afscheuren. Snel afscheid van nemen na dit seizoen.

Na wat ik zaterdag van Bytigi gezien heb lijkt het mij meer een 10 dan een buitenspeler. Het klikte al met Ogbeche. Dus die moet op het middenveld spelen. Hij kan deze hele week meetrainen dus ik verwacht deze man in de basis.

Als we zaterdag 1 op 1 achterin gaan spelen dan worden we geslacht. Zag je in Eindhoven ook. We mutte dus oppe counter. Psv speelt puur op de omschakeling. Narsingh en Ogbeche voorin en de rest daar kort achter.

Vond Ogbeche veruit de beste man zaterdag. Jagen, jagen, jagen en 2 goals maken. Topper die man!!!! _O_ _O_ _O_

wiekie1969

Citaat van: sunderland op januari 19, 2015, 16:59:18
.Je moet tegen psv de aanval zoeken anders verlies je sowieso

Dat mutte we juist niet doen want dan speel je ze in de kaart, dat is juist wat ze willen!!! We mutte inzakken en psv het spel laten maken!!!

speculeter

Citaat van: wiekie1969 op januari 19, 2015, 17:05:06
Dat mutte we juist niet doen want dan speel je ze in de kaart, dat is juist wat ze willen!!! We mutte inzakken en psv het spel laten maken!!!
Dan word het een saaie pot.Zo.n beetje als tegen Az.

wiekie1969

Die lui zijn dodelijk in de omschakeling. Veel snelheid op de vleugels met Narsingh en Depay. Veel snelheid op het middenveld met Wijnaldum/Guardado.

Ze zullen denk ik hier ook gaan inzakken net als in Eindhoven.

Ze zijn kwetsbaar via flankballen en standaard-situaties. Die Zoet is erg onzeker bij hoge ballen. Dus daar moet je van profiteren.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op januari 19, 2015, 17:05:06
vitesse had de kansen .We moeten vooruit voetballen anders verlies je met 0-1 of 0-2met een zaadpot .Ik zeg ook niet dat we volgas moeten spelen maar zoals in denhaag de eerste helft kun je niks

sunderland

michello

Citaat van: sunderland op januari 19, 2015, 17:36:10
heb nu al zin in willems -'narsingh  |:)

Ik ook maar dan moet breekebeentje wel fit zijn.....

John Hiatt

Verwacht een vreselijke saaie wedstrijd. PSV doet niks, Cambuur zeer behoedzaam. Concentratie lijkt me het toverwoord.

PePe

1 DING WEET IK ZEKER, TEGEN PSV MUT UT BETER!!

Als Henk zegt, dat het op de training geweldig gaat, dan spelen we een slechte wedstrijd.
Dus Henk .....................!!

speculeter

YellowBlue

Citaat van: wiekie1969 op januari 19, 2015, 17:17:51
Die lui zijn dodelijk in de omschakeling. Veel snelheid op de vleugels met Narsingh en Depay. Veel snelheid op het middenveld met Wijnaldum/Guardado.

Ze zullen denk ik hier ook gaan inzakken net als in Eindhoven.

Ze zijn kwetsbaar via flankballen en standaard-situaties. Die Zoet is erg onzeker bij hoge ballen. Dus daar moet je van profiteren.

Vergeet de opkomende backs niet, dus onze vleugels moeten flink meeverdedigen

Gasgeve

Narsingh - Willems wordt een sleutelduel. Narsingh verdedigt nooit 90 minuten lang mee en Willems kan niet verdedigen alleen maar aanvallen. Kijken hoe dat wordt opgepakt door de rest van de ploeg.

Bernardo

Eerst maar hopen dat Narsingh kan spelen.

Van Boekel scheidsrechter. Goede scheids normaal gesproken