Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur – PSV zaterdag 24 januari 18:30

Gestart door Unknown, januari 12, 2015, 17:29:38

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - PSV Man of the Match

Leonard Nienhuis
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
6 (100%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)
Daniël de Ridder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 5

Stemmen gesloten: februari 04, 2015, 13:13:10

Mitar

Iemand enig idee over opstelling? Narsingh fit genoeg om te starten? Bytyqi in de basis?

fred

Je moet PSV juist laten opbouwen, ze hopen dat Cambuur het spel gaat maken dan willen ze dat afstraffen met levensgevaarlijke spelers als L. Narsingh en Depay.....

Laat hun maar lekker aan de bal, dan zijn ze ten einde raad. Cambuur toeslaan met counters.

dit is mien club

Cambuur heeft sinds de terug keer nog niet van een (top)club gewonnen.

Feyenoord Ajax PSV maar ook van Twente en AZ wonnen we nog niet.

eens... 
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

siepelsjeu

Vorig jaar de meest sfeerloze wedstrijd dit ja dan maar de meest sfeer volle wedstrijd vanaf min 1 90 minuten er op. |:) |:)

scclwd

Even wat uitspraken van een psv-forum, cambuurspelers lezen jullie mee?:

Cambuur uit, nog zo'n pauperclubje waar deze dames zich absoluut niet voor kunnen opladen.

Tegen Cambuur gaat PSV gemakkelijk winnen.

Logisch dat we minderwaardig doen over Cambuur (klein stadion, kunstgrasveld, geen aansprekende naam, je hebt er een Jupiler League gevoel bij)

Jammer voor Cambuur dat PSV gisteren is afgegaan in Kerkrade. Een stunt van Cambuur zit er nu niet meer in.

speculeter

Zou deze uitspraken even op papier zetten en ophangen in kleedkamer.  l0l

Scc01

Heerlijk dat arrogante volk.
Altijd hetzelfde met die meeloper vereniging.
Hopelijk gaan ze gewoon keihard onderuit...

Shar

Citaat van: scclwd op januari 22, 2015, 17:26:38

Logisch dat we minderwaardig doen over Cambuur (klein stadion, kunstgrasveld, geen aansprekende naam, je hebt er een Jupiler League gevoel bij)

We zijn langer eerste- dan eredivisieclub geweest dus prima dat ze dat gevoel hebben hebben. Wat betreft het PSV gevoel, tja......, het is vlees noch vis, warm noch koud, of ze nou kampioen worden of degraderen, doet me niks, kortom een club waar je helemaal geen gevoel mee hebt.

Casuals-lwd

Club van niks joh dat psv, ze staan stijf bovenaan en kunnen amper 400 man op de been brengen om naar lwd te gaan.

Je hebt alleen kans tegen psv, als je die lui op hun eigen helft vast zet. laat psv maar komen maar hou het compact achterin, en mooi profiteren van de ruimte met o.a. Furdjel. Middenveld zal top moeten zijn zaterdag, eigenlijk iedereen.

speculeter

Denk wel dat beslissing op middenveld ligt Zaterdag.
Droste moet Depay opvreten en je moet er voor zorgen dat ze de jong niet aanspelen met de rug naar de goal toe.
Mijn gevoel is goed!!

Sander Scc

Er zijn 3 clubs in NL waar ik echt een schijthekel aan heb.. DKV, PSV en olle..

Psv is het dkv van het zuiden.. Gemaakte kutclub met dat carnavals publiek..  :R
Hoop echt dat we ze morgen pakken!!

Lore

Citaat van: Sander Scc op januari 23, 2015, 09:49:04

Psv is het dkv van het zuiden.. Gemaakte kutclub met dat carnavals publiek..  :R

Ja echt? Ik heb gewoon echt helemaal niets met PSV. Echt helemaal niets. Het is gewoon een nietzeggende club

Dokkumer

Citaat van: Sander Scc op januari 23, 2015, 09:49:04

Carnavalspubliek is nog een compliment voor ze..
Net zoals jij heb ik niks met PSV, pretenderen een topclub te zijn, alleen stralen ze dat nog steeds niet uit qua entourage in het stadion.

denistel

Citaat van: scclwd op januari 22, 2015, 17:26:38

Cambuur uit, nog zo'n pauperclubje waar deze dames zich absoluut niet voor kunnen opladen.

Tegen Cambuur gaat PSV gemakkelijk winnen.

Jammer voor Cambuur dat PSV gisteren is afgegaan in Kerkrade. Een stunt van Cambuur zit er nu niet meer in.

zelf ben je een lekkere club flikker op met die bende man

denistel

Citaat van: speculeter op januari 23, 2015, 09:36:40
Denk wel dat beslissing op middenveld ligt Zaterdag.
Droste moet Depay opvreten en je moet er voor zorgen dat ze de jong niet aanspelen met de rug naar de goal toe.
Mijn gevoel is goed!!

Pereira bedoel je?? of staat die er nu naast