Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
47 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Feyenoord - SC Cambuur [8-2-15]

Gestart door Casuals-lwd, januari 18, 2015, 18:24:47

Vorige topic - Volgende topic

Feyenoord - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
16 (30.8%)
Wout Droste
2 (3.8%)
Vytautas Andriuskevicius
6 (11.5%)
Calvin MacIntosh
1 (1.9%)
Lucas Bijker
9 (17.3%)
Mohamed El Makrini
1 (1.9%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.9%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.9%)
Daniel de Ridder
0 (0%)
Martijn Barto
14 (26.9%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 50

Stemmen gesloten: februari 14, 2015, 14:32:05

hobbes

Citaat van: De Gast op februari 08, 2015, 21:18:15
Appie en Ritz stonden er gelijk. Deze jongen komt er misschien nog wel maar niet meer bij ons dit seizoen. Daarvoor moet ie nog teveel leren.

Appie en Ritz hebben een voorbereiding mee kunnen draaien. Feit blijft dat hij hoger in de pikorde staat bij Man City. Heeft ook al bij de selectie van het eerste gezeten, zal toch niet voor niks zijn.

Yellow Army

Area 58

SCC-J

Citaat van: scclwd op februari 08, 2015, 21:56:05
Beschamend. Waarom staat er dan niemand op om dit soort 1-celligen de mond te snoeren?
en waar was jij dan? Ik heb niet eens gehoord

De Gast

Citaat van: Scc01 op februari 08, 2015, 21:26:18
Wat lul je nou man. Rusnak heeft een hele voorbereiding meegenaakt. Bytiqi moet vanaf dag 1 het vershil maken in een heel moeilijke reeks.

Die jongen van dkv staat er ook gelijk.. heeft ook geen voorbereiding gehad. Dus het kan wel.. ik zie bij deze jongen niks waarvan ik denk: gaan we dit seizoen nog leuke dingen mee beleven. Leuk talent maar is er nog lang niet. De verkeerde man gehaald..

Sander Scc

"Hij eet bananen"... Wat zijn we weer stoer niet!!!  :R :R :R :R :R
Even vergeten dat ons halve team "bananen eet" zeker..   :R :R :R :R :R

Tukker

Citaat van: 666 op februari 08, 2015, 20:25:31
Nienhuis in het begin met die Kazim...  Er wordt duidelijk met opzet hard op hem doorgelopen. Nienhuis onderuit en wat denk je, Nienhuis staat snel op en geeft een hand aan Kazim  :?

Dat moet je juist niet doen, wees eens een slimme voetballer. En Van der Streek, die moet slimmer worden. Alles en iedereuen van Feyenoord gaat liggen in een uitgangsloze situatie en krijgen vrije trappen mee, nee wij blijven lief en kijken een beetje verongelijkt naar Blom. Wees eens slimmer en gemener.

Oh ja en die gasten met hun liedje over bananen  l0l
Helemaal eens met het bovenstaande. Geldt overigens niet alleen voor Nienhuis en Van der Streek maar voor het hele elftal.

En die jood- en bananen-idioten stonden achter me bovenin het uitvak. Soms schaam je je toch aardig voor je mede supporters.

Het legioen is met pensioen. Alleen nog maar juichen bij doelpunten
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

De Gast

Ik verbaas me er ook nog steeds over dat er elke wedstrijd drank wordt gegooid naar de keeper van de tegenpartij.. zal wel een gebrek aan hierarchie zijn op de Noord tribune

De Gast

Citaat van: Tukker op februari 09, 2015, 06:53:42
Helemaal eens met het bovenstaande. Geldt overigens niet alleen voor Nienhuis en Van der Streek maar voor het hele elftal.

En die jood- en bananen-idioten stonden achter me bovenin het uitvak. Soms schaam je je toch aardig voor je mede supporters.

Het legioen is met pensioen. Alleen nog maar juichen bij doelpunten

Hoe moet je sfeer in een stadion krijgen als je het idee hebt tegen Achilles 29 te spelen..

SCC-J

Citaat van: De Gast op februari 09, 2015, 07:18:43
Ik verbaas me er ook nog steeds over dat er elke wedstrijd drank wordt gegooid naar de keeper van de tegenpartij.. zal wel een gebrek aan hierarchie zijn op de Noord tribune
waar in het stadion zit jij? Ik sta op noord vlak achter de goal. En het is mij niet opgevallen.

Galdiano

Citaat van: SCC-J op februari 09, 2015, 09:03:08
waar in het stadion zit jij? Ik sta op noord vlak achter de goal. En het is mij niet opgevallen.

Vanaf west is te zien dat er toch iedere wedstrijd weer bekers en aanstekers op het veld belanden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cor

Citaat van: Galdiano op februari 09, 2015, 09:08:28
Vanaf west is te zien dat er toch iedere wedstrijd weer bekers en aanstekers op het veld belanden.

Vanaf Noord vak 11 ook.

TopperM

En weer zijn we bestolen door de Maffia bende uit Zeist. En dat legioen :_schater :_schater :O jezus wat zijn dat een grootbekjes. Verder maar de koppen richting zondag, dan hebben we weer een makkelijk programma  |:) |:)

Lore

Citaat van: TopperM op februari 09, 2015, 09:23:34
En weer zijn we bestolen door de Maffia bende uit Zeist. En dat legioen :_schater :_schater :O jezus wat zijn dat een grootbekjes. Verder maar de koppen richting zondag, dan hebben we weer een makkelijk programma  |:) |:)

Bestolen? Als Ogbeche er niet uit was gestuurd hadden wij gewonnen? Rode kaart was discutabel, maar ook erg onhandig van Ogbeche

DayDreamer

En weer zijn we bestolen door de Maffia bende uit Zeist.

Bestolen?? We hebben daar helemaal niks te zeggen gehad man. Niet een bal 3 a 4 keer naar een medespeler kunnen spelen.

moodygrunn

Ik heb zo'n vermoeden dat je wat realiteitszin mist. Zijn goed weggekomen met 2-1.
In Henk en Sandor we trust