Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Mikhail Rosheuvel

Gestart door oost, januari 23, 2015, 11:31:54

Vorige topic - Volgende topic

lunnie

Heerlijk debuut. Nog even wat trainen op de eind pass :)

carlo de leeuw

voor iemand zonder wedstrijd ritme prima gespeeld.
Zeker een aanwinst als hij dit door kan trekken.

speculeter

Had zich onsterfelijk kunnen maken....

Holwerd voor Cambuur

Zó jammer van die grote kans! Hopelijk komt dat door het missen van wedstrijdritme.. Lijkt een érg bruikbare aankoop te zijn!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Scc01

Zo op het eerste gezicht een hele goede aankoop. En die eindpass... Mja hij kon hem ook niet echt kwijt. Hij schoot zelf en als die Hahn niet zo in vorm was geweest had hij gewoon gezeten. Erg blij met deze man

denistel

wat een actie,s en snelheid mooi dat ie ook voor koemd seizoen vast ligt gaan we veel plezier aan beleven.

kickandrush

Wou zich te graag onsterfelijk maken. Ik geef em een half jaar om te leren over te spelen anders kan ie wat mij weer vertrekken.

Eewal

Citaat van: kickandrush op januari 28, 2015, 14:39:07
Wou zich te graag onsterfelijk maken. Ik geef em een half jaar om te leren over te spelen anders kan ie wat mij weer vertrekken.
yes!!! Bob scheepers er weer in!! Heeft fantastisch gedebuteerd en dan zo'n reactie!

denistel

kon immers niet veel anders met die bal. wereldredding van hahn.

Collingwood

Totaal lachwekkend.
Kalmte alleen kan u redden.

kickandrush

Citaat van: Eewal op januari 28, 2015, 14:41:10
yes!!! Bob scheepers er weer in!! Heeft fantastisch gedebuteerd en dan zo'n reactie!

Bob had dezelfde kansen ook wel om zeep geholpen dus wat dat betreft had het weinig uit gemaakt...  :zweep

Lore

Citaat van: kickandrush op januari 28, 2015, 14:50:24
Bob had dezelfde kansen ook wel om zeep geholpen dus wat dat betreft had het weinig uit gemaakt...  :zweep

:_schater :_schater

Scc01

Citaat van: kickandrush op januari 28, 2015, 14:50:24
Bob had z'n man niet voorbij gekomen en de bal al voor de middenlijn ingeleverd

DayDreamer

8P  :_schater

Yellow Army

Koekoek jonguh!!!
Area 58