Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Mikhail Rosheuvel

Gestart door oost, januari 23, 2015, 11:31:54

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bernardo op november 27, 2015, 22:37:01
Op basis van de eerste helft, kan hij over de hele wedstrijd nooit een voldoende hebben. Voor de eerste helft krijgt hij een 2, en de tweede een 6.

Perfect gezegd.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Wegwezen met deze dweil!!

sunderland

Citaat van: zeewolde op november 27, 2015, 22:36:51
want?

Kwam er vaak langs en behoorlijke voorzetten. O.a. kans steblecki
prachtig idd. 1 goede voorzet geweldig de rest triest

AL

Is toch een aanfluiting!
Toen ik hoorde dat Narsingh niet speelde maar Rosheuvel wist ik het wel.
In de winterstop maar naar Achilles.

666

Vooral die verdedigende actie in de 1e helft wil ik er even uitlichten.... Linker verdediger komt op, Rosheuvel denkt "hier ga ik even meelopen maar meer ook niet" en denkt even later "hij loopt toch best wel fanatiek op en loopt mij voorbij". Hierna begaat hij een domme overtreding op een gevaarlijke plek omdat hij gvd niet met zijn man meeloopt. Wat een drama is die man.

2e helft een paar acties dat je denkt "zou het niet" en dan zie je zijn eindproduct  :wall
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bill Shankly

Ik vond hem een redelijke tweede helft spelen
Kwam in iedergeval wat dreiging af

Maar ja het zegt misschien wel genoeg over het Nivo

Marc S

Citaat van: 666 op november 28, 2015, 08:07:58
Vooral die verdedigende actie in de 1e helft wil ik er even uitlichten.... Linker verdediger komt op, Rosheuvel denkt "hier ga ik even meelopen maar meer ook niet" en denkt even later "hij loopt toch best wel fanatiek op en loopt mij voorbij". Hierna begaat hij een domme overtreding op een gevaarlijke plek omdat hij gvd niet met zijn man meeloopt. Wat een drama is die man.

2e helft een paar acties dat je denkt "zou het niet" en dan zie je zijn eindproduct  :wall

Prachtige acties gevolgd door een bal die ze bij de kidsclub bijna kunnen aanraken.

OuweSkeve

Af en toe leuke actie's. Maar man,man,man, het is gewoon zielig hoe hij een voorzet geeft.

OuweSkeve

De ergernis veranderde vaak in lachen op de tribune.  ;( :zucht

el haj

Mag je vinden, ik ben hartstikke blij dat 'ie af en toe z'n man alsof 't niks is voorbij gaat. Die voorzetten gaan wel komen. Heb echt 't gevoel dat Rosheuvel in vorm aan 't komen is.

Collingwood

Citaat van: el haj op december 12, 2015, 23:36:29
Mag je vinden, ik ben hartstikke blij dat 'ie af en toe z'n man alsof 't niks is voorbij gaat. Die voorzetten gaan wel komen. Heb echt 't gevoel dat Rosheuvel in vorm aan 't komen is.

Acties zijn inderdaad goed. Desondanks is het voor mij ook een ergernis als hij weer eens een bal tegen een tegenstander aan of over de achterlijn schiet. Misschien moet hij Lukoki eens bellen. Die had twee jaar geleden hetzelfde maar eindigde het seizoen uiteindelijk toen toch nog met zeven assists. Had wel het idee dat hij toen heel veel op voorzetten heeft getraind.
Kalmte alleen kan u redden.

el haj

Citaat van: Collingwood op december 12, 2015, 23:39:48
Acties zijn inderdaad goed. Desondanks is het voor mij ook een ergernis als hij weer eens een bal tegen een tegenstander aan of over de achterlijn schiet. Misschien moet hij Lukoki eens bellen. Die had twee jaar geleden hetzelfde maar eindigde het seizoen uiteindelijk toen toch nog met zeven assists. Had wel het idee dat hij toen heel veel op voorzetten heeft getraind.

Hahaha, helemaal gelijk. De situatie is eigenlijk 100% vergelijkbaar. Hopen dat de TS en Rosheuvel zelf dit oppakken!

denistel

is wel 90 min een lastpak voor de defensie he.narsing is misschien beter maar
rosheuvel ging er wel voor gister en dat er dan dingen mis gaan ok maar de
drive was er er wel

Bankzitter

Laten we het lekker positief houden, hij veroorzaakte wel de nodige vrije trappen en corners met zijn passeeracties.

wiekie1969

Citaat van: denistel op december 13, 2015, 07:28:03
is wel 90 min een lastpak voor de defensie he.narsing is misschien beter

:thumbsup |:)