Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
32 gasten, 3 leden
gobo, mathijs901, Bankzitter

Michiel Hemmen

Gestart door Chipke, januari 31, 2013, 23:23:42

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Was nog geen topic van. Jongens!!! Dit moet de man worden die ons naar de Eredivisie schiet en topscoorder wordt van de  :jupiler League. Hoeveel gaat onze held die Mark de Leeuwarder inmiddels heeft doen vergeten er in schieten?

sunderland

nepomuk

Als we eens gaan winnen van onbenullige clubjes als Oss, Veendam, Emmen, Eindhoven en Telstar dan voorspel ik minstens 25 doelpunten voor Hemmen.

Destroyer

Hij schiet ons de eredivisie, let maar op  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: nepomuk op februari 01, 2013, 13:01:25
Als we eens gaan winnen van onbenullige clubjes als Oss, Veendam, Emmen, Eindhoven en Telstar dan voorspel ik minstens 25 doelpunten voor Hemmen.
En blijven winnen van een onbenullig clubje als Zwarte Omniworld Almere :devil

Harlekijntje

Ik denk dat Hemmen er 25 in gaat schieten..

nepomuk

Citaat van: Dokkumer op februari 01, 2013, 15:37:09
Citaat van: nepomuk op februari 01, 2013, 13:01:25
En blijven winnen van een onbenullig clubje als Zwarte Omniworld Almere :devil
Helemaal mee eens. Ook Almere-city moet met een nulletje of vijf verslagen worden. Een schone taak voor Hemmen.

marrumer

Citaat van: Harlekijntje op februari 01, 2013, 16:32:59
Ik denk dat Hemmen er 25 in gaat schieten..
en hoeveel gaat hij er in koppen?  :)

AL

Na een prima start vind ik hem (vooral na zijn blessure) geen schim meer van de speler die ik in het begin heb gezien.
Hij speelt in mijn ogen veels te geforceerd. Wil altijd de actie maken, terwijl een kaats vaak beter op zijn plek is.
Als je weer simpeler en rustiger speelt, komen de goals ook wel weer.

Sonnema

Wat maakt het uit dat een spits een eigen actie maakt, als je ziet hoe Cambuur speelt dan komen er weinig voorzetten vanaf de zijkant. En je hebt 2 buitenspelers die vaak naar binnen trekken en dan voor de combinatie gaan of schieten zelf. Laat hemmen maar lekker gaan maakt zijn goals wel.

AL

Citaat van: Sonnema op februari 16, 2013, 08:48:25
Wat maakt het uit dat een spits een eigen actie maakt, als je ziet hoe Cambuur speelt dan komen er weinig voorzetten vanaf de zijkant. En je hebt 2 buitenspelers die vaak naar binnen trekken en dan voor de combinatie gaan of schieten zelf. Laat hemmen maar lekker gaan maakt zijn goals wel.

Vind hem een prima spits hoor, maar nogmaals hij moet wat rustiger en simpeler gaan voetballen.
Die goal van Bakker gisteren was een prima (en simpele) kaatst van Barto. Dat zie ik Hemmen de laatste tijd te weinig doen.

Dokkumer

Je ziet gewoon dat Michiel weer een bal in het netje wil jassen, naar mijn gevoel is hij daar teveel mee bezig en gaat het juist blokkeren. Maandag maar een hattrickje en dan op jacht naar die 25  |:)

denistel

HEMMENMANIA vanavond en daarna lekker een  :proost

Chipke

Hemmen ontving ontslagbrief: 'Verwacht gesprek met clubleiding'

Net als andere clubs, is ook SC Cambuur aan het inventariseren welke spelers mogen blijven of moeten vertrekken. De club heeft een aantal spelers van wie het contract afloopt een ontslagbrief verzonden.

Dat betekent niet dat ze zeker moeten vertrekken, maar het geeft wel aan dat ze transfervrij zijn aan het einde van het seizoen. Ook topscorer Michiel Hemmen heeft een aflopende verbintenis in Leeuwarden, ook hij kreeg een ontslagbrief op de deurmat.

De spits wil graag aanblijven en verwacht dat de clubleiding van Cambuur spoedig met hem om de tafel zal gaan. Hemmen richt zich echter volledig op de komende duels van zijn ploeg. "We moeten zorgen dat we de nacompetitie bereiken, wat daarna gebeurt zien we dan wel. Ik hoop in het Noorden actief te kunnen blijven."

brambo3004

In vorm zeker een bruikbare spits.