Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

Michiel Hemmen

Gestart door Chipke, januari 31, 2013, 23:23:42

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Heel veel respect voor zijn prestaties uit het verleden, maar ze hadden hem niet terug moeten halen. Te vaak geblesseerd, en als hij wel speelt oogt hij niet echt fit en gemotiveerd.

JeJe

Citaat van: sunderland op januari 28, 2017, 13:19:44
weet ie niet. Kan niet
wat moet ik uitleggen????????????????????
Voor mij is Barto een held, iemand die vecht voor wat hij waard is
Hemmen is een anti-held, ongeinteresseerd, niet waardig om hier te voetballen
Maar ik weet natuurlijk dat je hier NOOIT tegengas mag geven.
Sluiten de topic van het zielig stukje mens wat ze Hemmen noemen
Lees alles nog maar eens na wat jullie geschreven hebben over Barto en Peersman

grijskijker

Citaat van: JeJe op januari 28, 2017, 15:02:08
Je klinkt nu als "vriend"Koos..

Bolle

Op sommigen is het beter om niet te reageren...

Ik gun Hemmen het allerbeste. Bij ons zit er er helaas niet meer in (is tot op heden gebleken)...

Delfzijl/Cambuur

:(    :(    :(

En wie ben jij dan wel om deze opmerking te plaatsen.
Wat mij betreft mogen ze jou account wel sluiten.
Moet je luisteren, heeft Hemmen dit soort opmerkingen verdiend? Dat dacht ik niet.
Dat hij niet meer de voetballer is die hij was, geeft je niet het recht om iemand tot de grond toe af te zagen.
Gegroet.

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2017, 15:13:13
Je klinkt nu als "vriend"Koos..

Nu je het zegt, zou me niet verbazen als het hem is.
Kalmte alleen kan u redden.

Delamere

Je kunt Hemmen niet kwalijk nemen dat die Van der Vegt zo onnozel was om hem terug te halen. Maar dat hij totnutoe een waardeloos seizoen heeft en we helemaal niks aan hem hebben gehad mag toch best gezegd worden. Daar veranderen zijn prestaties uit het verleden geen moer aan, en spelen in de beoordeling van hoe hij nu bezig is, dus ook totaal geen rol. Hij maakt hier weinig kans op speeltijd en het lijkt me ook geen type (als hij niet geblesseerd is) die zonder te zeuren kan accepteren dat hij niet speelt.
Misschien dat hij bij Emmen weer opbloeit. Zou leuk voor hem zijn. En ook voor ons want dan zijn wij hem kwijt. Iedereen blij!

Collingwood

Citaat van: Delamere op januari 28, 2017, 16:02:56
Je kunt Hemmen niet kwalijk nemen dat die Van der Vegt zo onnozel was om hem terug te halen. Maar dat hij totnutoe een waardeloos seizoen heeft en we helemaal niks aan hem hebben gehad mag toch best gezegd worden. Daar veranderen zijn prestaties uit het verleden geen moer aan, en spelen in de beoordeling van hoe hij nu bezig is, dus ook totaal geen rol. Hij maakt hier weinig kans op speeltijd en het lijkt me ook geen type (als hij niet geblesseerd is) die zonder te zeuren kan accepteren dat hij niet speelt.
Misschien dat hij bij Emmen weer opbloeit. Zou leuk voor hem zijn. En ook voor ons want dan zijn wij hem kwijt. Iedereen blij!

Maar er is toch niemand die dat zegt? Volgens mij gaat het de meesten, waaronder ikzelf, meer om kreten als 'oprotten', 'zielig stukje mens wat ze Hemmen noemen', etc. Dat is toch heel iets anders dan de meer dan terechte kritiek die Hemmen krijgt? Ook van mij, heb meerdere malen gezegd dat het mooi zou zijn als hij naar Emmen zou gaan.

Bankzitter

Ik knap vooral af op het mentale aspect bij Hemmen, in vorm en in de basis is hij het mannetje maar bij tegenslag loopt hij te mokken in plaats van als pinchhitter het team te helpen.
Erg jammer, maar beter dat hij dan plaats maakt.

Delamere

Citaat van: Collingwood op januari 28, 2017, 16:08:09
Maar er is toch niemand die dat zegt? Volgens mij gaat het de meesten, waaronder ikzelf, meer om kreten als 'oprotten', 'zielig stukje mens wat ze Hemmen noemen', etc. Dat is toch heel iets anders dan de meer dan terechte kritiek die Hemmen krijgt? Ook van mij, heb meerdere malen gezegd dat het mooi zou zijn als hij naar Emmen zou gaan.
Klopt! Maar ik denk dat de combinatie van de vele blessures, slecht spelen, en een nogal arrogante/vervelende uitstraling de oorzaak zijn van de nogal heftige reacties hier op Hemmen. Ik probeer dat niet goed te praten, maar begrijp het wel een beetje. Bijker deed het hier ook goed in het kampioensjaar maar of je daarom nu nog zoveel respect voor dat mannetje moet hebben? "That was then, but this is now"

Drumfather SCC

Serieus?  :O

En verder; Wat een gelul zeg! Niet waardig?
Volgens mij kom jij pas net kijken bij Cambuur gezien je toon richting Hemmen
Niet wetende wat hij heeft betekend voor de club, met name in het kampioensjaar

Ja, Het zit hem tegen met blessures
Ja, Hij wordt er niet gemotiveerder van
Maar vind je het gek? Een voetballer wil spelen en hem lukt dat niet op deze manier
Jij jankt wel over Barto (Over zijn mentaliteit niet meer dan goeds en het zit hem nu mee, ook al is hij belangrijk)
Maar in Hemmen schuilt ook een sportman, een sportman die intens baalt
Ik snap zijn demotivatie ergens wel, maar een club als de onze wil door en het is nu beter dat dat zonder Hemmen gebeurt, Hoe sneu dat ook is

Verder eens met Delfzijl en mensen zoals jij mogen Michiel's veters nog niet eens strikken  :R

Collingwood

Citaat van: Delamere op januari 28, 2017, 16:56:06
Klopt! Maar ik denk dat de combinatie van de vele blessures, slecht spelen, en een nogal arrogante/vervelende uitstraling de oorzaak zijn van de nogal heftige reacties hier op Hemmen. Ik probeer dat niet goed te praten, maar begrijp het wel een beetje. Bijker deed het hier ook goed in het kampioensjaar maar of je daarom nu nog zoveel respect voor dat mannetje moet hebben? "That was then, but this is now"

Ik kan me ook wel voorstellen waar het vandaan komt, maar vind het toch niet terecht (de kritiek wel, het schelden niet).

Overigens gaat de vergelijking met Bijker volgens mij ook een beetje mank. Die stelde 1) dat hij zijn contract bij Cambuur zou verlengen zodat hij de club nog iets zou opleveren en 2) dat hij zeker niet naar Huhuveen zou gaan. Beide heeft hij niet waargemaakt. Daarnaast heeft hij zich ook nog wel eens twijfelachtig over Cambuur uitgelaten, meest recent afgelopen week nog. Volgens mij heeft Hemmen niets vergelijkbaars gedaan.

Delamere

Citaat van: Collingwood op januari 28, 2017, 17:07:21
Ik kan me ook wel voorstellen waar het vandaan komt, maar vind het toch niet terecht (de kritiek wel, het schelden niet).

Overigens gaat de vergelijking met Bijker volgens mij ook een beetje mank. Die stelde 1) dat hij zijn contract bij Cambuur zou verlengen zodat hij de club nog iets zou opleveren en 2) dat hij zeker niet naar Huhuveen zou gaan. Beide heeft hij niet waargemaakt. Daarnaast heeft hij zich ook nog wel eens twijfelachtig over Cambuur uitgelaten, meest recent afgelopen week nog. Volgens mij heeft Hemmen niets vergelijkbaars gedaan.
Klopt alweer, maar wilde er maar mee aangeven dat het vooral om het heden ipv het verleden gaat.

speculeter

Wat een lul die Sipke om Hemmen niet even zijn afscheid minuten te gunnen.

PePe

Citaat van: speculeter op januari 29, 2017, 08:03:41
Wat een lul die Sipke om Hemmen niet even zijn afscheid minuten te gunnen.

Gaat ie al weg dan?
Wat heeft Hemmen dit seizoen voor Cambuur gedaan?