Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
100 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

NAC - SC Cambuur 20-2-15

Gestart door jeff, februari 10, 2015, 13:05:43

Vorige topic - Volgende topic

NAC Breda - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
3 (9.1%)
Wout Droste
1 (3%)
Etiënne Reijnen
5 (15.2%)
Lucas Bijker
2 (6.1%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
2 (6.1%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Sinan Bytyqi
20 (60.6%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: februari 27, 2015, 21:32:08

Yellow Army

Area 58

Collingwood

Ben er inderdaad niet rouwig om.
Wat wel jammer is dat Cambuur het volgens Henk Albers morgen zonder El Makrini zal moeten doen...
Kalmte alleen kan u redden.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Collingwood op februari 19, 2015, 12:35:25
Wat wel jammer is dat Cambuur het volgens Henk Albers morgen zonder El Makrini zal moeten doen...

Oefenen voor volgend jaar!  ;)

666

El Makrini doet op zeker niet mee...
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op februari 19, 2015, 12:35:25
Zal voor Henk dé manier zijn om Barto te handhaven. Bakker, Barto en vd Streek op het middenveld zou me niks verbazen.

speculeter

Nieuwschierig wat Henk gaat doen.
Barto op middenveld?
Barto in spits en bytyqi op middenveld?
Dijkstra voor mo?
Of misschien debuut voor schootstra?

Collingwood

Uit de voorbeschouwing van de HaH kan ik de volgende zekerheden halen: De verdediging blijft staan (dus: Nienhuis; Droste, Reijnen, Bijker, Vytas) en Barto speelt hoe dan ook (De Jong: "Ik kan op dit moment niet om hem heen.")

Voor de rest is het nog onduidelijk of dat laatste ten koste gaat van Ogbeche en of Dijkstra morgen El Makrini vervangt. Verder lijkt het mij logisch dat Bakker, Van de Streek, Narsingh en Rosheuvel weer in de basis staan.

http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/45281/el-makrini-vanwege-derby-opgelopen-blessure-niet-inzetbaar/
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Dan zet hij Barto op het middenveld en Ogbeche in de punt. Vd Streek kan ook uitstekend controlerend spelen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

drg

Zou gewoon Dijkstra op Mo z'n plek zetten en voor de rest weinig veranderen, maar ik zou het niet raar vinden om eens De Ridder achter de spits te willen zien, dit zijn wel wedstrijden waarin je zoiets moet durfen uit te proberen.

AL

Vrijdag zal het aankomen op knokken en fysieke kracht. Aan de Ridder heb je dan helemaal niets.
Gewoon Dijkstra voor Mo en de rest hetzelfde.

drg

Citaat van: AL op februari 19, 2015, 13:37:16
Vrijdag zal het aankomen op knokken en fysieke kracht. Aan de Ridder heb je dan helemaal niets.
Gewoon Dijkstra voor Mo en de rest hetzelfde.

Hoezo niet? De Ridder is misschien niet de sterkste maar blijft wel altijd rustig in benauwde situaties en kan goed het spel verdelen.

Maar van mij mag net zo goed Dijkstra er wel in, maar Henk kennende zet ie vast Barto op de 10 als Ogbeche weer speelt en zal ie v/d Streek gewoon op Mo z'n plek droppen.

dizzhead

Zet vd Streek maar neer. Ik ben benieuwd, die loopt ze helemaal tureluurs in een box2box rol. Ook denk ik dat hij sterker in duels is waarbij Tigadouini naar binnen knijpt.... Met Dijkstra zie ik dat somber in. Maar ik laat me graag verrassen.

Lwdscc

''Optimisme in Breda: 'Laten we er meteen nog een feest tegenaan gooien'

NAC Breda was afgelopen weken bij ADO Den Haag hard op weg naar de eerste zege van 2015. De nummer zeventien van de Eredivisie leek dankzij twee treffers van debutant Demy de Zeeuw op weg naar de drie punten, maar gaf de buit in de slotfase alsnog uit handen. Komende vrijdag wacht tegen SC Cambuur een nieuwe kans. "Laten we er meteen nog een feest tegenaan gooien", zegt Robert Maaskant.

De coach doelt op het einde van carnaval, het feest dat Breda en omstreken de afgelopen week in de ban hield. Hij probeert tijdens de voorbeschouwende persconferentie de moed er dan ook in te houden, al wordt het voor NAC lastig om nog weg te komen uit de degradatiezone. De Brabanders staan, met nog elf wedstrijden te gaan, acht punten achter Go Ahead Eagles, dat op de veilige vijftiende plaats staat.

"Als we nog zes keer winnen zijn we veilig", weet Maaskant echter. "Ondanks de resultaten van de afgelopen weken ben ik optimistisch." De Zeeuw deelt dat optimisme, maar de nieuweling zegt in gesprek met Omroep Brabant wel een kentering te willen zien. "Ik vind het allemaal een beetje te braaf en te lief", aldus de ex-international. "Als je ziet op welke plek we staan, dan moet je vrijdag de overtuiging hebben dat je gaat winnen. Anders wordt het een heel moeilijk verhaal."''

carlo de leeuw

Ben benieuwd hoe Cambuur uit DE Derby is gekomen en of dit een boost heeft gegeven aan de ploeg.
Tegen het labiele Nak dat zo'n beetje voor hun laatste kans vecht om nacompetitie evt. nog te ontlopen, maar dus ook waarschijnlijk stijf van de spanning staat, word dit een interessante wedstrijd.
Ben er eigenlijk nooit gerust op, maar heb nu wel vertrouwen in een goed resultaat.

Vedetski

Zul je zien dat Fernandez zn enige goal dit seizoen er uitgerekend tegen óns in trapt....