Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
97 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

NAC - SC Cambuur 20-2-15

Gestart door jeff, februari 10, 2015, 13:05:43

Vorige topic - Volgende topic

NAC Breda - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
3 (9.1%)
Wout Droste
1 (3%)
Etiënne Reijnen
5 (15.2%)
Lucas Bijker
2 (6.1%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
2 (6.1%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Sinan Bytyqi
20 (60.6%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: februari 27, 2015, 21:32:08

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op februari 19, 2015, 15:48:21
Omdat obeche niet in vorm is en of was.
Team stond vorige week goed.dus waarom veranderen?

vorige week was een wedstrijd op zich.. de wat minder begaafde spelers kunnen in andere wedstrijden bijna nooit zo presteren als tegen dkv..daarnaast denk ik dat weekje rust voor B. hem heel goed gedaan zal hebbem.

JSK

Barto in vorm hou toch op, hij speelde één wedstrijd goed

Gasgeve

Citaat van: speculeter op februari 19, 2015, 15:48:21
Omdat obeche niet in vorm is en of was.
Team stond vorige week goed.dus waarom veranderen?
Barto was wel in vorm de wedstrijden voor DKV? Speelt 1 potje goed (net zoals het hele team, helpt ook mee) en moet het nu allemaal opeens gaan doen.

denistel

niet te veel sleutelen b inde punt barto ietsje terug en vd streek en bakker er achter moet goed komen
zal een hectische wedstrijd worden met veel druk op nac,vorig seizoen waren we dramatisch daar dus
ik ga eerst uit van een punt alles wat je meer pakt zou heel mooi zijn.

carlo de leeuw

Citaat van: Gasgeve op februari 19, 2015, 15:56:36
Barto was wel in vorm de wedstrijden voor DKV? Speelt 1 potje goed (net zoals het hele team, helpt ook mee) en moet het nu allemaal opeens gaan doen.
Weet niet hoe dat kan  :_schater maar krijg het gevoel dat jij B. liever in de spits ziet dan B.arto.

Gasgeve

Citaat van: carlo de leeuw op februari 19, 2015, 17:53:32
Weet niet hoe dat kan  :_schater maar krijg het gevoel dat jij B. liever in de spits ziet dan B.arto.
Hoe kom je daarbij  :devil

denistel

carlo de leeuw

Barto is een soort cult figuur, omdat hij er altijd en overal staat en het ook nog eens met 200 % inzet meer dan verdienstelijk doet.
Maar om onze Nigeriaanse ex international met 10 goals op de bank te zetten ten faveure van onze ex international van de Harkema is toch echt wat te gortig!

Vedetski

:0= Matchday!!! We gaan winnen!!

Vedetski

Citaat van: carlo de leeuw op februari 19, 2015, 22:13:46
Barto is een soort cult figuur, omdat hij er altijd en overal staat en het ook nog eens met 200 % inzet meer dan verdienstelijk doet.
Maar om onze Nigeriaanse ex international met 10 goals op de bank te zetten ten faveure van onze ex international van de Harkema is toch echt wat te gortig!

Daarom start Ogbeche in de punt met Barto achter hem op de 10! In een wedstrijd met waarschijnlijk meer persoonlijke duels dan mooi voetbal is een doorzetter als Barto op het middenveld niet ongunstig. Ik was persoonlijk eerst niet zo enthousiast over hem, maar hij heeft zijn voorjaarsvorm weer te pakken en kan de komende wedstrijden dus goud waard zijn!
Daarbij komt dat er met de blessure van El Makrini een plaats op het middenveld vrijkomt waardoor Barto een linie kan opschuiven.

drg

Citaat van: Collingwood op februari 19, 2015, 15:14:31
Daarom, en dan zou Bakker of Van de Streek op de plek van El Makrini kunnen spelen. Of dit gebeurt is natuurlijk óók niet zeker, ben zeer benieuwd naar morgen!

Het lijkt me dat ie na de derby v/d Streek er ook niet zomaar af kan halen  8)

Ik denk gewoon:

Nienhuis
Droste/Pereira, Reijnen, Mac, Bijker/Vytas
Van de Streek/Dijkstra, Bakker/Bytyqi
Barto/Bytyqi
Narsingh, Ogbeche, De Ridder/Rosheuvel

Waar wissels natuurlijk gewoon afhankelijk zijn van de prestaties, en misschien Rosheuvel en Narsingh omdraaien als zij er allebei op staan.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Mac nog half geblesseerd toch
Henk, held, bedankt

Hilversum voor Cambuur

Zin in deze match! Gas geven!  |:) |:) |:)

dit is mien club

Al speelt clint, als we maar winnen |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

EdsjeSCC

Citaat van: drg op februari 20, 2015, 08:45:22
Het lijkt me dat ie na de derby v/d Streek er ook niet zomaar af kan halen  8)

Ik denk gewoon:

Nienhuis
Droste/Pereira, Reijnen, Mac, Bijker/Vytas
Van de Streek/Dijkstra, Bakker/Bytyqi
Barto/Bytyqi
Narsingh, Ogbeche, De Ridder/Rosheuvel

Waar wissels natuurlijk gewoon afhankelijk zijn van de prestaties, en misschien Rosheuvel en Narsingh omdraaien als zij er allebei op staan.

Het is zo gewoon dat je op meer dan de helft van de posities twijfelt ????