Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

NAC - SC Cambuur 20-2-15

Gestart door jeff, februari 10, 2015, 13:05:43

Vorige topic - Volgende topic

NAC Breda - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
3 (9.1%)
Wout Droste
1 (3%)
Etiënne Reijnen
5 (15.2%)
Lucas Bijker
2 (6.1%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
2 (6.1%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Sinan Bytyqi
20 (60.6%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: februari 27, 2015, 21:32:08

Bernardo

Barto kapot? Vond ik juist niet, was topfit. Genoeg anderen zaten er wel doorheen, Rosheuvel, Bijker etc.

scc-aaron

Gasgeve

Opportunistisch gelul over Barto, heeft 1 potje hard gewerkt en moet nu de topscorer vervangen omdat die even wat minder in zijn fel zat (net als de rest)? Ogbeche is gewoon buitencategorie voor ons, Barto mooi als 2e spits houden.

Cambuur058

Citaat van: Gasgeve op februari 17, 2015, 14:05:03
Opportunistisch gelul over Barto, heeft 1 potje hard gewerkt en moet nu de topscorer vervangen omdat die even wat minder in zijn fel zat (net als de rest)? Ogbeche is gewoon buitencategorie voor ons, Barto mooi als 2e spits houden.
Ogbeche en buitencatagorie...... ik blijf dit raar vinden, hij is een oké spits, echter is hij niet beter dan bijvoorbeeld onze makrinitijes, reijnen, etc. sommigen doen net alsof ogbeche de koning is maar dat valt nou ook wel weer mee, ik vind hem verdedigend sterk en hij kan goed afmaken. Maar vaak vertraagt hij ook het spel of lijd hij dom balverlies wanneer er veel meer mogelijk was

dizzhead

Citaat van: Cambuur058 op februari 17, 2015, 14:13:28
Ogbeche en buitencatagorie...... ik blijf dit raar vinden, hij is een oké spits, echter is hij niet beter dan bijvoorbeeld onze makrinitijes, reijnen, etc. sommigen doen net alsof ogbeche de koning is maar dat valt nou ook wel weer mee, ik vind hem verdedigend sterk en hij kan goed afmaken. Maar vaak vertraagt hij ook het spel Daarnaast houdt hij ook vaak de bal vast om te wachten op aanlsuiting van het middenveld. Maar soms lijdt hij ook wel dom balverlies wanneer er veel meer mogelijk was

Een van de meest intelligente spelers die ik in Leeuwarden heb gezien met het oog op de randzaken (balletje vasthouden, bij overtreding even voor de bal langs, spel vertragen op juiste momenten)

Cambuur058

onzin, vaak genoeg zijn we er uit voor een snelle counter en dan maakt meneer een te langzame actie waardoor de complete verdiging weer goed staat en hij maar wat anders moet proberen.

dizzhead

Citaat van: Cambuur058 op februari 17, 2015, 14:21:46
onzin, vaak genoeg zijn we er uit voor een snelle counter en dan maakt meneer een te langzame actie waardoor de complete verdiging weer goed staat en hij maar wat anders moet proberen.

Je kan Barto er inderdaad ook neerzetten... die dan de ballen te kort, lang of hoog geeft zodat er alsnog niks mee gebeurt. Overigens ben ik het echt niet helemaal oneens met je. Maar veel gevallen waarin die de bal vasthoudt, blijft de bal ook in de ploeg - dat is ook wat waard. Hij schat in mijn ogen goed in wat wel en niet kan en wat risico's (omschakeling) met zich mee brengt.

Cambuur058

Citaat van: dizzhead op februari 17, 2015, 14:24:52
Je kan Barto er inderdaad ook neerzetten... die dan de ballen te kort, lang of hoog geeft zodat er alsnog niks mee gebeurt. Overigens ben ik het echt niet helemaal oneens met je. Maar veel gevallen waarin die de bal vasthoudt, blijft de bal ook in de ploeg - dat is ook wat waard. Hij schat in mijn ogen goed in wat wel en niet kan en wat risico's (omschakeling) met zich mee brengt.
Ik bedoel ook niet dat Barto een betere spits is dan Ogbeche, maar het irriteert me geowon dat mensen ogbeche als god zien terwijl we kwalitatief veel betere spelers in de selectie hebben rondlopen

Bernardo

Ogbeche is voor ons ook pure buitencategorie. Net zoals Narsingh dat is.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

sccleeuwarden

Nog veeelste weinig kaarten verkocht natuurlijk voor deze belangrijke pot! hooguit 15 auto's nu..... toch een beetje schandalig weer vind ik

legeips

Citaat van: Gasgeve op februari 17, 2015, 14:05:03

EENS over Barto!

Die jonge speelde denk ik zijn beste wedstrijd ooit in een Cambuur shirt.

Misschien niet door iedereen gezien, maar in de eerste helft liep hij net te lang door, waardoor narsing en van rosheuvel buitenspel stonden. (Dit had een 100% kans geweest) handelingsnelheid blijft laag.

Hij is een harde werker en afgelopen zondag was hij ontzettend goed en belangrijk, maar vrees voor hem dat hij dat niet elke week kan laten zien.

Trouwens opvallende quote van Henk de Jong: als Barto uit Brazilië kwam hadden we hem allemaal geweldig gevonden. Dat zegt dus genoeg over iets wat ik al heel lang roep. Henk, zelfs met het voetbal van afgelopen zondag had ik nooit geloofd dat hij een Braziliaan was, die zijn lui en doen alles over het algemeen met flair en techniek en dat heeft onze held van afgelopen zondag helaas wat minder.

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 17, 2015, 15:26:19
+1 wordt weer gezellig  _O_
Kom je alleen dit keer Kuzma? Ik neem een oude bekende van je mee  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op februari 17, 2015, 15:34:05
Kom je alleen dit keer Kuzma? Ik neem een oude bekende van je mee  :proost

Klopt de kleine moet zelf sporten. Leuk kunnen we weer wat bijkletsen.  |:)
Henk, held, bedankt

Casuals-lwd

Citaat van: sccleeuwarden op februari 17, 2015, 15:33:00
Nog veeelste weinig kaarten verkocht natuurlijk voor deze belangrijke pot! hooguit 15 auto's nu..... toch een beetje schandalig weer vind ik
Idd, wat een drama wat is dit nou voor support  :( daar moet minimaal 200 man heen !!!