Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
41 gasten, 2 leden
Gasgeve, Pedeja

NAC - SC Cambuur 20-2-15

Gestart door jeff, februari 10, 2015, 13:05:43

Vorige topic - Volgende topic

NAC Breda - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
3 (9.1%)
Wout Droste
1 (3%)
Etiënne Reijnen
5 (15.2%)
Lucas Bijker
2 (6.1%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
2 (6.1%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Sinan Bytyqi
20 (60.6%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: februari 27, 2015, 21:32:08

carlo de leeuw

Na 2 uurtjes afkoelen vind ik het ook wel weer best dat we van de laatste 2 wedstrijden alleen de 1e hebben gewonnen en niet alleen de laatste.
Misschien dat de dames volgende week weer zonder rokjes speulen  :_schater :_schater....moest wel lachen om Henkie :thumbsup

Vedetski

En zo kon NAC er weer 3 bijschrijven.. Wat spelen we toch naïef voetbal, dat zij puur gaan afwachten weet je van tevoren al.. Dus moet je dat zelf ook gaan doen en niet proberen het spel te maken. Dan wordt het maar een zaadpot, krijg je wel meer kans op punten.. En handhaving is heilig volgens Henkie..

Tukker

Totaal 487 km. tegen de heen en weer zwaaiende ruitenwissers zitten kijken. En tussendoor nog een zaadpot bekeken. De ogen hoeven dit weekend even niks meer te kijken dat met voetbal te maken heeft.

We zijn niet verwend vandaag. Zelfs de broodjes frikandel waren lauw.

Nu twee keer van (vind ik) het meest kleurloze en defensieve team uit de eredivisie verloren.

NAC was altijd een mooie club maar daar is niks meer van over. Wel top supporters. Van mij mag NAC echt degraderen met dit spel.

En nu maar hopen dat de TS hier een keer wat van leert. Zo zijn we kanonnenvoer voor elke tegenstander, hoe belabberd ze ook spelen. Gewoon maar inzakken en geen ruimte weggeven en je hebt al de halve winst.

MotM geen

En een  :gelekaart voor die lui achter me die meenden Tighadouini toe te moeten zingen

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

jeff

De km's heb ik niet geteld, maar het begon al zwaar k*t met al die files.

Deze wedstrijd zo snel mogelijk vergeten en op naar volgende week.
Colletief gefaald helaas, deze wedstrijd deed me denken aan ADO uit vorig jaar.

Ronnie tng

Vandaag op zo veel fronten te kort, waar we vorige week in uitblinkte. Middenveld zonder makrini mist echt balans! Verder jammer dat er zo weinig supporters mee waren. NAC supporters tweede helft erg luidruchtig.

Is er ook iemand verantwoordelijk dat we zo laat pas aankwamen bij het staion? Ik bedoel, er is iemand die verzint die omwisseltijden...

JurjenS7

God jonge die Maaskant irriteert me nog steeds het meest.. flapdrol

geelenblauwscc

Volgens mij was er een auto met pech  of zo iets .omwisselen moeten ze gewoon op het cambuurplein doen wat ze ook deden bij Heracles uit beker

Utekleitrokken

Ruim 500km gereden(godzijdank in een busje) om 70minuten een slap potje te zien.

Bytyqi goede passes en stond paar keer goed voor de goal maar werd niet gezien en een strakke goal van Ogbeche maar helaas veel te laat.

Henk, kom uit die dug-out. 'Furieus' zijn voor de pers is een gevalletje mosterd na de maaltijd.

michello

Citaat van: Utekleitrokken op februari 21, 2015, 03:06:04

Henk, kom uit die dug-out. 'Furieus' zijn voor de pers is een gevalletje mosterd na de maaltijd.

Dat deed hij echt wel hoor, veel vaker dan normaal zelfs.

denistel

vorige week speelden we tegen een topvorm verkerend dkv en had ik alle vertrouwen deze week tegen een zwalkend nac en ik vreesde
al voor zo,n pot,wat het is weet ik niet maar mag nooit gebeuren. en we mutte opstelling simpel houden.mo speelt niet dan moet Dijkstra
daar staan en b hoort in de spits en barto moest gewoon op de bank.vorige week was vd streek het grote gevaar maar we speelden nu zo dat
hij amper in de 16 kwam dan doe je je zelf te kort.hopelijk wordt hier van geleerd en knallen we tegen Heracles er weer boven op.

666

Ik lees in de wedstrijdverslagen niets over de onnauwkeurige passing. Volgens mij was dit essentieel in deze wedstrijd. Ik heb zelfs Reijnen meerdere kutballen zien geven. Dit gebeurde na de aardige beginfase en laat je de tegenstander in het spel komen (welke zelf ook bedroevend slecht speelde).

En bij de 1e goal even op Bakker gelet, die moet hem gewoon eerder spelen. Maar Bakker moet de bal altijd eerst controleren voordat hij er een gevolg aan geeft. Dan zie ik na afloop een interview met De Kamps en prijzen ze hem om zijn tackle, ja door het falen van Bakker. Ik erger mij er nog kapot aan. ADO uit, 2x NAC en een x Scheveningen man man man niet om aan te gluren.

Ps NAC denkt in een flow terecht te komen maar dit 11tal pakt niet zo heel veel punten meer, bij ons kun je zeggen "ja het was vandaag niet om aan te gluren". Maar bij NAC is dat de standaard.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

De Gast

Was het Maaskant niet die eerder al zei defensiever te gaan spelen zodat ze minder doelpunten tegen krijgen en meer kans hebben op het pakken van punten?
Zet daar dan een tactiek tegenover  :0= Dit NAC is zo ontzettend zwak dat het een hele prestatie is hiervan te verliezen. Je moet hier goddomme een beetje uitgekookt met 0-3 winnen. Je hebt razendsnelle buitenspelers en je speelt een uitwedstrijd tegen een ploeg die vergaat van de zenuwen. Laten komen en er een beetje slim uitcounteren zoals dkv hier deed.. Maar nee hoor.. het was een wanvertoning. En dit valt vanavond vooral te wijten aan onze trainer en niet aan onze 'meisjes'.

Galdiano

Citaat van: 666 op februari 21, 2015, 08:15:31
ADO uit, 2x NAC en een x Scheveningen man man man niet om aan te gluren.

Poe poe 4 slechte potjes in een seizoen.
Het lijkt wel dat het iedereen naar zijn bol stijgt hier.

11de is heel keurig.

Van mijn part worden we 15de als we er maar in blijven.
7de/8ste worden we toch niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Het elftal speelt het hele seizoen al in de middenmoot. En dan nu tevreden zijn met plaats 15?
Maar op deze manier zal het inderdaad richting plaats 15 gaan.

666

Citaat van: Galdiano op februari 21, 2015, 09:07:46
Poe poe 4 slechte potjes in een seizoen.
Het lijkt wel dat het iedereen naar zijn bol stijgt hier.

11de is heel keurig.

Van mijn part worden we 15de als we er maar in blijven.
7de/8ste worden we toch niet.

Het stijgt mij helemaal niet naar mijn bol, het gaat mij er om dat je met dit materiaal, tegen zulke tegenstanders, op 30% nog moet winnen. Dan is dit natuurlijk dramatisch. Als je vergelijkt wat wij dit seizoen standaard doen dan mag je hier wel even over klagen.

En jij wilt dat wij er in blijven, dat wil natuurlijk iedereen. En volgend seizoen wordt misschien wel een moeilijker seizoen, maar hoe wij dit seizoen presteren is het begrijpelijk hoe er hier gereageerd wordt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander