Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
WouterZz, fred

NAC - SC Cambuur 20-2-15

Gestart door jeff, februari 10, 2015, 13:05:43

Vorige topic - Volgende topic

NAC Breda - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
3 (9.1%)
Wout Droste
1 (3%)
Etiënne Reijnen
5 (15.2%)
Lucas Bijker
2 (6.1%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
2 (6.1%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Sinan Bytyqi
20 (60.6%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: februari 27, 2015, 21:32:08

AL

Komende 10 wedstrijden 6 punten halen en je bent veilig.
Moet kunnen lijkt mij.

Bernardo

Met gemak, we eindigen gewoon met 40 a 45 punten.

De Gast

Zware reeks gehad en ook van ADO en NAC niet kunnen winnen.. Seizoen maar uitvoetballen en nog ergens 2 wedstrijdjes winnen. Geen probleem maar als je van zo'n drama elftal als NAC 2x verliest (en allejezus wat is dat een hopeloos elftal) dan mag je de rest van het seioen niet meer naar boven kijken.

Treb

Wat is iedereen negatief man..  :zucht
Over 34 wedstrijden speel je 5 a 6x kut. Toevallig twee keer tegen NAC.
Wij zijn 'maar' Cambuur met een van de laagste begrotingen van de Eredivisie en we staan er prachtig voor.
Wij blijven er met twee vingers in de neus in.

Ik zou me als NAC supporter veel meer zorgen maken.. hun voetbal is de standaard voor dit seizoen. Gelukkig zijn wij anders gewend, daarom maak ik mij geen enkele zorgen.

Harry L.

Citaat van: Treb op februari 21, 2015, 14:37:19
Wat is iedereen negatief man..  :zucht
Over 34 wedstrijden speel je 5 a 6x kut. Toevallig twee keer tegen NAC.
Wij zijn 'maar' Cambuur met een van de laagste begrotingen van de Eredivisie en we staan er prachtig voor.
Wij blijven er met twee vingers in de neus in.

Ik zou me als NAC supporter veel meer zorgen maken.. hun voetbal is de standaard voor dit seizoen. Gelukkig zijn wij anders gewend, daarom maak ik mij geen enkele zorgen.

Amen _O_. Paniek om niks. We hebben al prachtige momenten/wedstrijden gehad, en er zullen er meer volgen. Ik denk ook dat we op 40/45 punten uitkomen. De meesten hier, waaronder ondergetekende willen na een slechte wedstrijd nog wel eens de realiteit uit het oog verliezen  8P

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: 666 op februari 21, 2015, 09:23:34
Het stijgt mij helemaal niet naar mijn bol, het gaat mij er om dat je met dit materiaal, tegen zulke tegenstanders, op 30% nog moet winnen

Het stijgt je dus toch wel een beetje naar de bol ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik had zoiets wel verwacht na vorige week. Niks aan het handje; volgende week weer lekker thuis op een goed veld met de 12e en 13e man erachter |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Tukker

Citaat van: Harry L. op februari 21, 2015, 14:46:53
Amen _O_. Paniek om niks. We hebben al prachtige momenten/wedstrijden gehad, en er zullen er meer volgen. Ik denk ook dat we op 40/45 punten uitkomen. De meesten hier, waaronder ondergetekende willen na een slechte wedstrijd nog wel eens de realiteit uit het oog verliezen  8P
Vanavond de kater van gisteren weer even wegspoelen door de wedstrijd van vorige week nog maar een keer terug te kijken. En dat terwijl ik gisteren/vannacht nog riep even geen voetbal te hoeven kijken dit weekend  8P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 21, 2015, 14:55:10
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik had zoiets wel verwacht na vorige week. Niks aan het handje; volgende week weer lekker thuis op een goed veld met de 12e en 13e man erachter |:)

Eens, zag dit ook al aankomen. Het lijkt me ook een tegenstander die ons gewoon niet ligt.

Harry L.

Citaat van: Tukker op februari 21, 2015, 15:03:31
Vanavond de kater van gisteren weer even wegspoelen door de wedstrijd van vorige week nog maar een keer terug te kijken. En dat terwijl ik gisteren/vannacht nog riep even geen voetbal te hoeven kijken dit weekend  8P

:_schater. Heb ik verleden week gelijk toen ik thuiskwam gedaan. Veel plezier, het verveelt nooit :thumbsup

Tukker

Citaat van: Gasgeve op februari 21, 2015, 12:41:55
Wanvertoning van het hele team en ts.
Ik ben er voor de meegereisde supporters schadeloos te stellen  :P

Of korting te geven op de volgende uitwedstrijd   :thumbsup

Nee, ff serieus. Kan gebeuren zo'n pot vlak na de wedstrijd tegen dkv (beter nu dan vorige week) maar volgende week moeten ze weer retescherp op het veld staan.  Hopelijk weer met Mo, een betere Ogbeche en een flitsende Narsingh en Rosheuvel. Want anders ga je het niet redden tegen de teams die tegen degradatie voetballen.
Er ist der wahre Christ

Tukker

Citaat van: Harry L. op februari 21, 2015, 15:12:50
:_schater. Heb ik verleden week gelijk toen ik thuiskwam gedaan. Veel plezier, het verveelt nooit :thumbsup
Ik ook. Vorige week was het nagenieten,  nu is het anti-kater medicijn
Er ist der wahre Christ

moodygrunn

Citaat van: Tukker op februari 21, 2015, 15:14:57
Nee, ff serieus. Kan gebeuren zo'n pot vlak na de wedstrijd tegen dkv (beter nu dan vorige week) maar volgende week moeten ze weer retescherp op het veld staan.

Het deed een beetje denken aan de stelregel in de Jupilerleague, daar zie je vaak dat de ploeg die periodekampioen geworden is gelijk de volgende wedstrijd verliest.

Het leek wat op gemakzucht, luiheid etc...
In Henk en Sandor we trust

okkele

Citaat van: Harry L. op februari 21, 2015, 14:46:53
Amen _O_. Paniek om niks.

welke paniek?
als er niet gewonnen word is dit forum zooo voorspelbaar.
maar het gaat idd nergens over,alsof alle andere clubs het hele seizoen klasse spelen en alle wedstrijden lopen zoals het zou moeten.
col = 75% zeiken om niks.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

legeips

Citaat van: Lore op februari 21, 2015, 13:38:37
Als wij gisteren met 3 punten zo goed als veilig waren geweest, dan suggereer je ook dat wij in de komende 10 wedstrijden nog 3 punten moeten pakken. Niet een onmogelijke taak toch?

nee, maar bij elke verlies partij neemt de druk toe en dat voetbalt een stuk minder prettig..

Laten we hopen dat we volgende week de boel rechtzetten...