Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

PEC Zwolle - SC Cambuur 7 maart 2015 20:45

Gestart door jeff, februari 24, 2015, 10:45:51

Vorige topic - Volgende topic

MotM PEC Zwolle - Cambuur

Leonard Nienhuis
40 (75.5%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Donovan Slijngaard
4 (7.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (7.5%)
Martijn Barto
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Daniël de Ridder
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: maart 14, 2015, 22:37:34

zandokan

Forza Peersman

legeips

Citaat van: dit is mien club op maart 02, 2015, 13:27:46
----------Nienhuis----------
Dorste-Reijnen-Mac-Brijker
------Bakker--Dijkstra------
----------VDStreek---------
Rosheuvel-Ogbeche-De Ridder

Op de bank: Barto schepers pereira stebleckie schootstra janzen Zeinstra

Zeg t maar

Achterhoede op zich prima, alleen vind ik Droste erg discutabel de laatste weken.

Ik zou Hemmen wel in de spits willen zien ipv ogbeche.. Volgens mij is dat een lekkere combi met vd streek.. Hemmen kan goed een bal vasthouden en vd streek is levensgevaarlijk in en rond het strafschop gebied. Daarnaast is  Ogbeche niet echt in vorm..

drg

Waarom passeren zoveel mensen Barto steeds maar weer?

Hoe hard moet hij werken om zichzelf te kunnen bewijzen?

legeips

Citaat van: drg op maart 02, 2015, 22:26:45

Prima stormram... Technisch komt hij gewoon te kort...

drg

Citaat van: legeips op maart 02, 2015, 22:35:03
Prima stormram... Technisch komt hij gewoon te kort...

Heeft naar mijn idee nog steeds meer laten zien dan Ogbeche afgelopen maanden. Als hij de kans kreeg om elke wedstrijd in de basis te staan als spits maakt ie makkelijk minstens net zo veel zo niet meer goals dan Ogbeche.

Gasgeve

Citaat van: drg op maart 02, 2015, 22:40:00
Heeft naar mijn idee nog steeds meer laten zien dan Ogbeche afgelopen maanden. Als hij de kans kreeg om elke wedstrijd in de basis te staan als spits maakt ie makkelijk minstens net zo veel zo niet meer goals dan Ogbeche.
Nogal een uitspraak. Ogbeche heeft er 11 inliggen hoor.

drg

Citaat van: Gasgeve op maart 02, 2015, 22:53:23
Nogal een uitspraak. Ogbeche heeft er 11 inliggen hoor.

Niet dankzij afgelopen maanden.

Casuals-lwd

Citaat van: drg op maart 02, 2015, 23:01:38
Niet dankzij afgelopen maanden.
Hij zit dit de hele 2e seizoenshelft niet in een flow maar heeft er toch alweer 3 in liggen. Dat is ook een kwaliteit, hij komt wel weer terug. Barto scoort alleen als hij goed in de wedstrijd zit

Dokkumer

Citaat van: drg op maart 02, 2015, 22:26:45

Ondanks zijn goede wedstrijden vind ik hem als beste als pinchhitter fungeren. 20-30 minuten zich helemaal leegknokken, trekken, sleuren en scoren.

drg

Citaat van: Dokkumer op maart 02, 2015, 23:19:02
Ondanks zijn goede wedstrijden vind ik hem als beste als pinchhitter fungeren. 20-30 minuten zich helemaal leegknokken, trekken, sleuren en scoren.

Ik krijg juist altijd het idee dat we dan te weinig van hem te zien krijgen, er zit echt wel veel meer energie in die jongen heb ik het idee.

Citaat van: Casuals-lwd op maart 02, 2015, 23:18:26
Hij zit dit de hele 2e seizoenshelft niet in een flow maar heeft er toch alweer 3 in liggen. Dat is ook een kwaliteit, hij komt wel weer terug. Barto scoort alleen als hij goed in de wedstrijd zit

Maar hij krijgt vrijwel nooit de kans om goed in een wedstrijd te komen, ten eerste speelt hij te weinig en ten tweede wordt hij vaak op de verkeerde positie gezet. Vooral de laatste tijd zie ik bij Ogbeche teveel ballen onnodig wegstuiteren, daar waar ik verwacht dat Barto ze met (soms wat onhandige maar wel effectieve) bewegingen wel naar voren krijgt. En als op dit moment de doelpunten toch vaker van andere spelers moeten komen hebben we denk ik meer aan Barto dan aan Ogbeche, want veel meer dan alleen maar doorkoppen naar een tegenstander heb ik hem niet meer zien doen.

dit is mien club

Ogbeche is 3 klasses beter dan Barto.
Barto valt op door zijn harde werken maar komt gewoon te kort.

Daarom is het ook zo knap dat hij toch het net weet te vinden...
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op maart 03, 2015, 09:08:18
Ogbeche is 3 klasses beter dan Barto.
Barto valt op door zijn harde werken maar komt gewoon te kort.

Daarom is het ook zo knap dat hij toch het net weet te vinden...
Hij komt voetballend misschien tekort, maar heeft wel een goed inzicht. Daardoor staat hij vaak genoeg op de juiste plaats.

dit is mien club

Citaat van: Dokkumer op maart 03, 2015, 10:05:01
Hij komt voetballend misschien tekort, maar heeft wel een goed inzicht. Daardoor staat hij vaak genoeg op de juiste plaats.

Bart heeft inderdaad wel een neusje voor de goal.
Maar hij komt gewoon te kort. Nu lees ik hier ook dat Ogbeche de bal van de voeten laat springen nou dan vraag ik ze toch eens goed op te letten bij Barto want dat is één van de grootste min punten van Barto, de aanname, harder werker sleure trekken en kans schoren. Leuk voor op de bank maar voor de basis komt hij te kort, zelfs tegen NAC.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Vedetski

Je zet Barto toch niet in de basis als je een fitte Ogbeche hebt..

Vedetski

Verder verwacht ik een moeilijke pot zoals altijd in Zwolle waar wij iets meer balbezit zullen hebben en zij op het middenveld de ruimtes klein maken en hopen op balverlies rond de middenlijn. Uiteindelijk zullen wij eindelijk weer eens aan het langste eind trekken tegen PEC aangezien zij totaal niet in de gewenste vorm zitten. Belangrijke pot als je Europees nog iets wilt betekenen!

EDIT: Nijhuis fluit. Doelpunt tegen is een penalty.