Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

PEC Zwolle - SC Cambuur 7 maart 2015 20:45

Gestart door jeff, februari 24, 2015, 10:45:51

Vorige topic - Volgende topic

MotM PEC Zwolle - Cambuur

Leonard Nienhuis
40 (75.5%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Donovan Slijngaard
4 (7.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (7.5%)
Martijn Barto
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Daniël de Ridder
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: maart 14, 2015, 22:37:34

dizzhead

Citaat van: Vedetski op maart 03, 2015, 12:09:04
Verder verwacht ik een moeilijke pot zoals altijd in Zwolle waar wij iets meer balbezit zullen hebben en zij op het middenveld de ruimtes klein maken en hopen op balverlies rond de middenlijn. Uiteindelijk zullen wij eindelijk weer eens aan het langste eind trekken tegen PEC aangezien zij totaal niet in de gewenste vorm zitten. Belangrijke pot als je Europees nog iets wilt betekenen!

Hoewel het misschien wel iets met wens, vader en gedachte is....
Wie had 2 jaar geleden nou gedacht dat we dit soort uitspraken zouden kunnen doen.  :koffie   |:)

Vedetski

Citaat van: dizzhead op maart 03, 2015, 12:19:55

Hoewel het misschien wel iets met wens, vader en gedachte is....
Wie had 2 jaar geleden nou gedacht dat we dit soort uitspraken zouden kunnen doen.  :koffie   |:)

Haha ach, wie niet waagt die niet wint..
Heb liever dat we balen dat we net niet Europese play-offs gehaald hebben dan dat we blij zijn met de 15e plek, want dat geeft alleen maar een groei aan.
Daarnaast is het ook wat Henk al zei: het seizoen begint nu pas. Op naar de 40 punten, dat zou fantastisch zijn! Europees voetbal was nog nooit zó dichtbij  :thumbsup |:)

En als die puntenaftrek van FC Twente nog doorgaat ook..... :koffie

Lore

Eerlijk gezegd vind ik die "40 punten"-spraak van Henk een beetje lachwekkend. Wij zijn een profclub en moeten naar het hoogst mogelijke streven. 7 punten uit 9 wedstrijden is de lat wel erg laag leggen.

Wij hebben tot nu toe gemiddeld 1.32 punt per wedstrijd behaald. Met nog 9 te gaan is dus nog 12 punten erbij eigenlijk het minimale. Als je dan ook nog naar het programma kijkt dan vind ik dat je eigenlijk voor nog 15  punten moet gaan. Dan komen wij dus uit op 48 punten. Succes, Henk!

piene hassus

Skryf disse wetstryd mar af, Nijhuis het un hekel an Cambuur, het Cambuur al us eerder naaid

speculeter

Zaterdagavond maar even bytyqi toezingen in het uitvak. |:)

SCC-J

Citaat van: piene hassus op maart 03, 2015, 14:41:58
Skryf disse wetstryd mar af, Nijhuis het un hekel an Cambuur, het Cambuur al us eerder naaid
Wat een onzin. Alleen omdat hij gigantisch in de fout ging in Kerkrade? Buiten die wedstrijd vind ik het wel een goede scheidsrechter.

Marc S

Citaat van: SCC-J op maart 03, 2015, 20:59:48
Wat een onzin. Alleen omdat hij gigantisch in de fout ging in Kerkrade? Buiten die wedstrijd vind ik het wel een goede scheidsrechter.

Hij heeft daarnaast wel vaker wedstrijden van ons gefloten en dat ging ook altijd prima. Gaf vorig jaar tegen roda hier in leeuwarden ook gewoon 2x rood aan roda. Er zijn scheidsrechters die durven die tweede dan niet meer te geven.

michello

Citaat van: Lore op maart 03, 2015, 14:06:50
Eerlijk gezegd vind ik die "40 punten"-spraak van Henk een beetje lachwekkend. Wij zijn een profclub en moeten naar het hoogst mogelijke streven. 7 punten uit 9 wedstrijden is de lat wel erg laag leggen.

Wij hebben tot nu toe gemiddeld 1.32 punt per wedstrijd behaald. Met nog 9 te gaan is dus nog 12 punten erbij eigenlijk het minimale. Als je dan ook nog naar het programma kijkt dan vind ik dat je eigenlijk voor nog 15  punten moet gaan. Dan komen wij dus uit op 48 punten. Succes, Henk!

Stap voor stap. Eerst die 40 punten. Kan dan de lat weer hoger(Linkerrijtje) gelegd worden ;)

Dokkumer

Met 15 punten halen ben ik het nog wel eens ja. Is in principe gewoon mogelijk mits we verder heel blijven en weinig schorsingen krijgen.

Verder, eerst de uitspraak over 30 punten, nu kijk je verder. En als je over 3 weken al boven de 40 staat kun je altijd nog naar 50 willen :P

Destroyer

Jongens op naar bus 4, hup hup niet twijfelen en gaan  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: piene hassus op maart 03, 2015, 14:41:58

:rodekaart :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Nog 9 potten voetbal. Muv Az en Ajax uit kunnen we de andere 7 gewoon winnen.

Thuis nog: utrecht, eagles, excelsior en willem 2. Minimaal 8 punten

Uit nog: zwolle, az, groningen, dord en ajax. 6 moet lukken. Zit je dus op 47 punten.

John Hiatt

Citaat van: wiekie1969 op maart 03, 2015, 22:25:18

Uit nog: zwolle, az, groningen, dord en ajax. 6 moet lukken. Zit je dus op 47 punten.

Zwaar aan de port zeker?

:D

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op maart 03, 2015, 22:25:18

Thuis kan zo 2 punten meer worden

Uit twee punten minder denk ik

Conclusie: reële verwachting met of zonder lekkere port  :proost
Henk, held, bedankt

dit is mien club

Mits iedereen fit en de drive dan gaan we richting de 50 punten. |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it