Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
22 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

''Henry van der Vegt wordt TD Cambuur

Na dit seizoen gaat Henry van der Vegt bij Cambuur de rol van Technisch directeur op zich nemen.
De oud-speler van onder meer Zwolle, Willem II en Udinese oefende die functie eerder al uit bij RKC en Willem II.
Recentelijk kondigde Technisch manager Marcel Keizer aan vanaf komende zomer als trainer bij FC Emmen aan de slag te gaan.
Algemeen directeur Ard de Graaf liet vrij snel daarna weten dat er naar een Technisch directeur zou worden gezocht.
Met het binnenhalen van Van der Vegt heeft Cambuur de vacature van 'technisch eindverantwoordelijke' dus weer ingevuld.''

Welkom en succes  |:)

John Hiatt

scc-aaron

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

666

Citaat van: John Hiatt op maart 17, 2015, 11:17:27
Goede keus!

Waarom vind jij dit een goede keus? Ik ken hem namelijk niet en heb alleen gelezen dat hij (destijds) bij degradatiekandidaat Willem II heeft gewerkt en daar weg moest.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

michello

Citaat van: 666 op maart 17, 2015, 11:43:39
Waarom vind jij dit een goede keus? Ik ken hem namelijk niet en heb alleen gelezen dat hij (destijds) bij degradatiekandidaat Willem II heeft gewerkt en daar weg moest.

Is in Zwolle ook directeur geweest. En bij RKC zelfs AD én TD. Heeft dus ook meer
In z'n mars dan alleen TD. Bovendien is hij nu nog spelersmakelaar en is hij de baas van z'n eigen bedrijf.. : https://nl.linkedin.com/in/henryvandervegt

Cor

Daarom is het beter om niet te snel iets te roepen en eerst maar eens af te wachten. Desondanks, welkom

Collingwood

Volgens mij is dit niet waar, hij is zelf weggegaan:

http://www.ad.nl/ad/nl/1453/Willem-II/article/detail/1899163/2011/03/02/Technisch-directeur-Van-der-Vegt-vertrekt-bij-Willem-II.dhtml
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Heeft kennis van zaken, groot netwerk, en heeft als oud spelersmakelaar de nodige spelers in zijn portefeuille. 

Ik ben hier wel content mee.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Is volgens mij ook gepromoveerd met RKC. Ik denk dat het een goede keus is omdat hij heel veel contacten in de voetbalwereld heeft. En hij was zelf ook een aardige speler. Ach, aan iedereen zal wel wat mankeren.

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op maart 17, 2015, 11:51:38
Heeft kennis van zaken, groot netwerk, en heeft als oud spelersmakelaar de nodige spelers in zijn portefeuille. 

Ik ben hier wel content mee.

Juist!

pvanbuijtene

daarnaast beslist hij ook niet alleen.. het team om hem heen presteert ook gewoon goed, met zijn netwerk erbij zie ik positieve punten.

Collingwood

Heb net even her en der wat gelezen, maar tijdens zijn jaren bij Willem II verkeerde die club in grote financiële moeilijkheden en stond zelfs aan de rand van een faillissement. Dat is natuurlijk ook vrij lastig werken voor een technisch directeur.
Kalmte alleen kan u redden.

michello

Citaat van: John Hiatt op maart 17, 2015, 11:53:32
Is volgens mij ook gepromoveerd met RKC. Ik denk dat het een goede keus is omdat hij heel veel contacten in de voetbalwereld heeft. En hij was zelf ook een aardige speler. Ach, aan iedereen zal wel wat mankeren.

Ga al die TD-ers maar eens na in de eredivisie. Zelfs de TD-'s van de topclubs maken fouten en halen spelers voor veel te veel geld die er niks van bakken.  Het is en blijft lastig en je moet soms ook wat geluk hebben. Ik ben vooral blij dat hij ook een voetbalclub kan runnen en deze kennis meeneemt.