Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Net als op het veld moet er ook in de TS balans zijn. Henk is meer een mentale coach en werkt goed met een tactisch sterke assistent.
Maas is meer een afstandelijke, analytische coach en heeft nu dezelfde types naast zich (Slot/Hulshof). Resultaat is 11 robots op het veld.
Wederom een slechte inschatting door vd Vegt.

John Hiatt

Citaat van: Bankzitter op oktober 03, 2016, 18:06:36
Net als op het veld moet er ook in de TS balans zijn. Henk is meer een mentale coach en werkt goed met een tactisch sterke assistent.
Maas is meer een afstandelijke, analytische coach en heeft nu dezelfde types naast zich (Slot/Hulshof). Resultaat is 11 robots op het veld.
Wederom een slechte inschatting door vd Vegt.

Ik zie Henk toch echt niet als een hoofdtrainer. Meer als een assistent. Waarom wilde geen enkele club hem dan als hoofdtrainer?

Vlampiep

Citaat van: John Hiatt op oktober 03, 2016, 18:40:59
Ik zie Henk toch echt niet als een hoofdtrainer. Meer als een assistent. Waarom wilde geen enkele club hem dan als hoofdtrainer?
Maakt volgens mij weinig uit, als hoofdtrainer met een tactisch assistent of als assistent bij een tactisch sterke hoofdtrainer, als beiden zich aan hun rol houden.
Henk heeft uiteindelijk nog wel een mooie aanbieding als trainer gehad, maar was toen al rond met Groningen en zegt in zijn huidige functie zich als een vis in het waten te voelen.

Hoekieom

Henk en Mentaal. Haha, wie liep ervoor weg. Jullie henkie. Ooo wat heeft die man het goed gedaan. pff hou toch op. De winteraankopen(huurlingen) kwamen allemaal van Henkie.  Maar helaas liet hij ze niet spelen. En waarom niet!! Toen pas xag hij dat het geen versterkingen waren.

papier

Citaat van: Hoekieom op oktober 04, 2016, 00:15:14
Henk en Mentaal. Haha, wie liep ervoor weg. Jullie henkie. Ooo wat heeft die man het goed gedaan. pff hou toch op. De winteraankopen(huurlingen) kwamen allemaal van Henkie.  Maar helaas liet hij ze niet spelen. En waarom niet!! Toen pas xag hij dat het geen versterkingen waren.

In de spiegel kijken, onderkennen dat het niet goed gaat en op basis hierop je conclusies trekken. Een kwaliteit die Henk heeft en had en een kwaliteit die bij Henry en Maas lijkt te missen. Eigenwijs aan iets vasthouden is niet mentaal sterk maar enorm zwak en ik zie jou je mening ook niet bijstellen.

Unify

Toch wel bijzonder dat Henry gisteren gewoon aanwezig was terwijl hij deze week nog zal vertrekken.
Of zou hij dan toch blijven om zijn karwei hier af te maken? :zweep

DayDreamer

Geloof er niks van dat hij vertrekt.

Vlampiep

Citaat van: Hoekieom op oktober 04, 2016, 00:15:14
Hoor jij niet op een ander forum thuis?
Want volgens mij val je behoorlijk door de mand met "jullie Henkie".
Of ben je Rob Maas die schrijft onder een pseudoniem.

Oosttribune

Citaat van: Unify op oktober 04, 2016, 08:28:41
Toch wel bijzonder dat Henry gisteren gewoon aanwezig was terwijl hij deze week nog zal vertrekken.
Of zou hij dan toch blijven om zijn karwei hier af te maken? :zweep

Had je dat nou echt verwacht? zijn hier een aantal 'insiders' die denken meer te weten

Agy

Citaat van: Oosttribune op oktober 04, 2016, 10:06:36
Had je dat nou echt verwacht? zijn hier een aantal 'insiders' die denken meer te weten

Ach hoop doet leven... vooral als Montana en o.a. Richard het tussen de regels aangeven.

Marc S

Citaat van: Agy op oktober 04, 2016, 10:53:01
Ach hoop doet leven... vooral als Montana en o.a. Richard het tussen de regels aangeven.

Ik had zelf iets meegekregen dat er volgende week iets kon gebeuren. Dat Montana ook zo iets heeft gezegd maakte het voor mij wat geloofwaardiger wat ik heb gehoort. Ben in iedergeval benieuwd.

michello

Citaat van: Vlampiep op oktober 04, 2016, 08:40:08
Hoor jij niet op een ander forum thuis?
Want volgens mij val je behoorlijk door de mand met "jullie Henkie".
Of ben je Rob Maas die schrijft onder een pseudoniem.

Nee, sterker nog, de vrouw van Maas.  :_schater

Agy

Ach de KNVB is desperate op zoek naar mensen, dus wie weet..  8) :devil

Unify

Citaat van: Marc S op oktober 04, 2016, 11:01:44
Ik had zelf iets meegekregen dat er volgende week iets kon gebeuren. Dat Montana ook zo iets heeft gezegd maakte het voor mij wat geloofwaardiger wat ik heb gehoort. Ben in iedergeval benieuwd.

Dan blijf ik hopen! :P

DK

Ted van Leeuwen weg bij Twente. Misschien kan Gerald zijn netwerk daar aanspreken om Henry vd Vegt aan te bevelen. Het zou natuurlijk voor ons een enorme aderlating zijn maar je mag mensen niet in de weg staan als ze een stap omhoog kunnen maken in hun carriere!  |:)