Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: AliBombali op oktober 15, 2016, 13:22:38
Grote en gevraagde veranderingen binnen onze prachtige club! Hoe gaan wij deze stappen richting de club positief omzetten? Er ook maar weer eens 90 minuten en blessuretijd achter staan? Of heeft een grote groep nu geen zondebok meer en wordt de sfeer alleen maar minder? We zullen het vrijdag zien!
Het begint er mee dat je zelf ook positief bent. Cynisme past dan niet.

AliBombali

Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 15, 2016, 13:36:46
Het begint er mee dat je zelf ook positief bent. Cynisme past dan niet.

Ik ben altijd positief over Cambuur.. Jammer dat er veel mensen zijn die de dag starten met een glaasje azijn.. Het werd een paar maanden terug al benoemd in een artikel; de lach ontbreekt bij Cambuur.. Hier is een groot deel van de supporters ook debet aan, hopelijk zullen zij zich nu ook van een positievere kant laten zien..

Cor

Citaat van: AliBombali op oktober 15, 2016, 14:15:06
Ik ben altijd positief over Cambuur.. Jammer dat er veel mensen zijn die de dag starten met een glaasje azijn.. Het werd een paar maanden terug al benoemd in een artikel; de lach ontbreekt bij Cambuur.. Hier is een groot deel van de supporters ook debet aan, hopelijk zullen zij zich nu ook van een positievere kant laten zien..

Wat denk jezelf? Even een grote lach, straks verkeerde mensen gehaald en er wordt weer los gegaan. Waarmee ik niet wil zeggen dat deze stap wel 1 in de goede richting lijkt.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

fred

Vlampiep

Citaat van: Cor op oktober 15, 2016, 14:18:59
Wat denk jezelf? Even een grote lach, straks verkeerde mensen gehaald en er wordt weer los gegaan. Waarmee ik niet wil zeggen dat deze stap wel 1 in de goede richting lijkt.
Met het opstappen van Henry en ontslag van Maas is er een grote stap genomen om de negatieve spiraal te kunnen doorbreken.
Ik ben er stellig van overtuigd dat met de juiste aanpak de spelvreugde terug zal komen en dat er een selectie staat die iedere ploeg in de competitie kapot kan spelen en daarbij niet vergeet de puntjes te pakken.
Mijn weekend kan ondanks het verlies gisteravond niet meer kapot en hoop dat het bestuur verstandige keuzes maakt bij het aanstellen van een nieuwe trainer.

Noordcambuur

En Sarah er nog ff eruit knikkeren dan begint ons clubje weer te worden. :thumbsup

michello

De gifbeker is leeg. Het is klaar. Vanaf nu kan het alleen nog maar beter gaan.   :proost op de toekomst

Bascambuur

Citaat van: Vlampiep op oktober 15, 2016, 15:40:55
Met het opstappen van Henry en ontslag van Maas is er een grote stap genomen om de negatieve spiraal te kunnen doorbreken.
Ik ben er stellig van overtuigd dat met de juiste aanpak de spelvreugde terug zal komen en dat er een selectie staat die iedere ploeg in de competitie kapot kan spelen en daarbij niet vergeet de puntjes te pakken.
Mijn weekend kan ondanks het verlies gisteravond niet meer kapot en hoop dat het bestuur verstandige keuzes maakt bij het aanstellen van een nieuwe trainer.
Gezien het benaderen van Gert Kruys zie ik het alweer somber in.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

AliBombali

Citaat van: Noordcambuur op oktober 15, 2016, 15:53:55
En Sarah er nog ff eruit knikkeren dan begint ons clubje weer te worden. :thumbsup

Wat een onzin..

De Gast

Bedankt clown voor niks.

Ik hoop je naam nooit meer ergens terug te lezen.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Noordcambuur op oktober 15, 2016, 15:53:55

Omdat?