Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 3 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur - Go Ahead 5 april 16.45uur

Gestart door Destroyer, maart 22, 2015, 10:46:53

Vorige topic - Volgende topic

motm Cambuur - Go Ahead Eagels

leonard Nienhuis
6 (13%)
Wout Droste
0 (0%)
Etiënne Reijnen
4 (8.7%)
Mart Dijkstra
3 (6.5%)
Lucas Bijker
4 (8.7%)
Mohamed El Makrini
2 (4.3%)
Sander van de Streek
3 (6.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Furdjel Narsingh
2 (4.3%)
Bartholomew Ogbeche
12 (26.1%)
Mikhail Rosheuvel
10 (21.7%)

Totaal aantal stemmen: 45

Stemmen gesloten: april 12, 2015, 19:04:25

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op april 06, 2015, 11:05:42
Streek stond ruim buitenspel, hoewel die op tv de bal niet leek te raken was dit wel degelijk hinderlijk. Hij onttrekt zich in elk geval niet aan t spel.
U gaat verder voor de Cambuur koelkastmagneet.

dizzhead

Galdiano

Citaat van: dizzhead op april 06, 2015, 11:05:42
Streek stond ruim buitenspel, hoewel die op tv de bal niet leek te raken was dit wel degelijk hinderlijk. Hij onttrekt zich in elk geval niet aan t spel.

Ik zat op west, en was duidelijk te zien dat toen de bal gespeeld werd dat vd Streek naar voren stapte en de verdediging een buitenspel situatie wou maken. En stapten naar voren.
Daardoor leek het buitenspel, maar was duidelijk niet het geval.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

Citaat van: hobbes op april 06, 2015, 10:42:39
Vind ik ook raar, ben ook wel nieuwsgierig wat er gebreurde. Sowieso zie je mooie acties in de wedstrijd die je niet terug ziet op tv.

Welke mooie acties?
Vond het eerlijk gezegd al knap dat ze een samenvatting langer dan een minuut hadden van de wedstrijd.
MI-Sider for Life

hobbes

Citaat van: Nightmarelwd op april 06, 2015, 11:21:07
Welke mooie acties?
Vond het eerlijk gezegd al knap dat ze een samenvatting langer dan een minuut hadden van de wedstrijd.

Wat zijn we al heerlijk verwend als we niet meer kunnen genieten van de kleine dingen. Rosheuvel toch een aantal keren zijn tegenstander gedolt, wegdraaien van der Streek waarbij voor zichzelf een kans creëert. Iedereen verwacht wonderen zo langzamerhand, maar tegen de handbal verdediging van Go Ahead is het lastig voetballen. Uiteindelijk wordt de winst toch over de streep getrokken, dat is ook wel anders geweest.

Nightmarelwd

Citaat van: hobbes op april 06, 2015, 13:51:00
Wat zijn we al heerlijk verwend als we niet meer kunnen genieten van de kleine dingen. Rosheuvel toch een aantal keren zijn tegenstander gedolt, wegdraaien van der Streek waarbij voor zichzelf een kans creëert. Iedereen verwacht wonderen zo langzamerhand, maar tegen de handbal verdediging van Go Ahead is het lastig voetballen. Uiteindelijk wordt de winst toch over de streep getrokken, dat is ook wel anders geweest.

Je hebt gelijk, voorheen vonden we het super zo'n actie, nu leggen we de lat hoger. Rosheuvel dolt wel zijn tegenstander, maar krijgt daarna de bal weer niet voor. Van der Streek doet zeker leuke dingen. Ben blij dat die heeft bijgetekend.

Publiek wat begint te fluiten wanneer er achterin wordt rondgespeeld.  :zucht Ik heb wel een paar keer gevloekt dat men de bal sneller moest rondspelen, maar fluiten nooit van mijn leven.
MI-Sider for Life

Marc S

Citaat van: hobbes op april 06, 2015, 13:51:00

Dat getik achterin was nodig, al had het tempo wel wat sneller gemogen. We liepen niet in het mes en hebben ze kapot gespeeld waardoor een foutje van hun werd afgestraft.

Vedetski

Alle ballen lang pompen op Ogbeche had in deze wedstrijd geen zin, aangezien hun centrale verdedigers allebei een kop groter waren!
Verdediging kon de bal haast  niet op het middenveld kwijt omdat Go Ahead helemaal terugzakte op eigen helft. Dan moest er een middenvelder uitzakken of de backs hoger gaan staan, wat uiteindelijk ook weinig zin had (Droste speelde elke bal terug).
Uiteindelijk toch eens zo'n wedstrijd gewonnen, deed me erg denken aan NAC-thuis..

Pielkebuus

Jammer maar helaas voor hun, ik hoop dat ze in de eredivisie zullen blijven.

sunderland

Citaat van: Pielkebuus op april 06, 2015, 19:33:14
Jammer maar helaas voor hun, ik hoop dat ze in de eredivisie zullen blijven.
ik ook .Kreeg gisteren een appje van een Kowet supporter,hij zei dat ze met zo weinig waren omdat het een kutcombi was en dat de spelers en supporters er niet meer echt in geloofden .Ik schreef dat dat was te zien .Ik schreef wat een lafaard die trainer was en dat het helemaal niks was en dat die v marwijk zeker zo verdedigend wou spelen .Hij schreef weer dat ze vlgnd seiz weer tegen denbosch en de graafschap zouden spelen ...down were we belong .Vlgns mij is het daar goed mis .Maar die trainer moet hem doodschamen

whimpy

erm...die mensen die floten hebben kennelijk de tijd van de van van zundert, loontjens, thomas hauser, ketting en die wildpoeper enzovoort en zo verder nooit meegemaakt.

poelie-lwd

Als we al een puntje van kritiek mogen aanstippen, bal in de ploeg houden en rondspelen prima, maar dan moet het tempo wel omhoog. Desalniettemin loon naar werken gekregen en dik verdiend gewonnen.

As ut niet mooi ken, dan maar foeilelijk!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

michello

Citaat van: poelie-lwd op april 07, 2015, 07:59:59
Als we al een puntje van kritiek mogen aanstippen, bal in de ploeg houden en rondspelen prima, maar dan moet het tempo wel omhoog. Desalniettemin loon naar werken gekregen en dik verdiend gewonnen.

As ut niet mooi ken, dan maar foeilelijk!

Tempo mocht zeker wel omhoog, maar Frank de Boer zei Zondag iets treffend: "Als je tegen een ploeg speelt met 11 man op de eigen helft kun je onmogelijk een hoog baltempo blijven hanteren op de helft van de tegenstander" Ik vind dat daar wel wat inzit. Als de ruimtes zo klein zijn, en je gaat een hoog baltempo creëeren dan krijg je een foutenfestival en loop je in het mes. Er zijn in Europa maar weinig teams die dit kunnen.

michello

Waar  veel meer uit te halen was en waar de ruimte lag waren de zijkanten. Droste en Bijker (mochten? Of durfden? niet)  zelden bij te sluiten en er overheen te gaan. Wat dat betreft zie ik dan liever Pereira die dat wél vaker doet. 

CJ058

Iemand de corners van Dijkstra opgevallen? Vuurpijlen waar niemand z'n kop ook maar tegenaan kan zetten. Lijkt me toch dat een Bakker, Rosheuvel of Narsingh dit ook nog wel kunnen, maargoed..

En dat gelul over J.L.; ik sla de tijden met topper Ties Heldens en Ferdinand Katipana graag even over, zogenaamd 'nergens voor spelen', we maken elke club hier in Leeuwarden knettergek met pressievoetbal, landelijke lof, wat wil je nog meer, ongekende tijden.