Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

FC Dordrecht - SC Cambuur 26-04-15

Gestart door michello, april 04, 2015, 18:39:22

Vorige topic - Volgende topic

MotM Fc Dordrecht - Cambuur

Leonard Nienhuis
16 (37.2%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (2.3%)
Mohamed El Makrini
2 (4.7%)
Sander van de Streek
1 (2.3%)
Sebastian Steblecki
18 (41.9%)
Furdjel Narsingh
3 (7%)
Bartholomew Ogbeche
1 (2.3%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Martijn Barto
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 42

Stemmen gesloten: mei 03, 2015, 14:27:45

Dokkumer

Citaat van: drg op april 26, 2015, 20:55:23
Da's wel lekker makkelijk roepen, dit was niet bepaald een tegenstander van formaat om dergelijke acties op te kunnen beoordelen vind ik
Je ziet dat Sebastian veel meer de drang naar voren heeft in vergelijking met Bakker. Het gaat mij dus om de manier van voetballen en de aard van de speler, wie de tegenstander is vind ik dan iets minder van belang.

Tukker

Ik had eigenlijk verwacht (en ook gehoopt) dat B. iets terug zou zakken toen Barto er bij kwam waardoor Barto diepste spits zou kunnen spelen. Dan zou er ook eindelijk iemand staan aan wie B. de bal zou kunnen doorkoppen en Barto was nog wat frisser om te gaan storen. In het laatste half uur ging er meer verkeerd dan goed bij B. Die lange bal van Nienhuis op B. ziet trouwens elke verdediger al 5 minuten van te voren al aankomen. Is wel heel gemakkelijk te verdedigen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Treb

Dat ploegen zich in gaan lopen graven tegen Cambuur zie ik alleen maar als een compliment.
De scherpte is er natuurlijk wel een beetje af en in de Playoffs hebben we eigenlijk niet zoveel te zoeken.

Prima zo, lekker uitvoetballen in het beste Cambuur seizoen ooit. De spelers moeten maar even goed op hun welverdiende vakantie en weer de kop voor volgend seizoen.

wiekie1969

Citaat van: Harry L. op april 26, 2015, 14:26:24
Anti climax dit, ze hebben blijkbaar geen zin in extra wedstrijden. Ze zullen hun vakantie wel geboekt hebben. Ze zijn natuurlijk ook moe
na een zwaar seizoen  :R :zucht. Amateuristisch geknoei

Kest beter trots wezen op dien clubke. Stakker!!!!!!!!

wiekie1969

Wat een voetballer die Steblecki, genieten gistermiddag.  :thumbsup

Geweldig seizoen en nog steeds in het linkerrijtje.

Iedereen zit er finaal doorheen. Nog 2 potjes en dan is het voorbij en kan elke speler genieten van een welverdiende vakantie.

Cambuur bedankt!!!!!!!!! |:) |:) |:)

De Gast

Tjonge jonge wat een positiviteit..

Dat iedereen er compleet doorheen zit is wel een beetje makkelijk. We voetballen al weken zo.

Ik denk dat dit het beste is wat we te bieden hebben met ons naieve speelsysteem. Dat we het spel maken zie ik alleen maar als een teken van onkunde. Tegenstanders laten ons het spel maken want dat kunnen we eigenlijks helemaal niet. Ja tot de 16 meter en verder komen we niet. Nee zo doorgaan levert ook volgend seizoen niks op in uitwedstrijden.

Galdiano

Waar je de eerste competitie helft conditioneel top was is het nu pover.
Je ziet aan bepaalde spelers dat ze op zijn. Reijnen die na een sprintduel even met zijn handen op de knieen gaat staan. Makrini de met handen in de rug gaat staan na een actie. Van der Streek die ipv 42.195 meter in een wedstrijd nu amper 10.000 meter loopt.

Vorig jaar Utrecht helemaal kapot gespeeld. Na 60 minuten schakelde Cambuur een tandje bij als ze er niet doorheen kwamen.

Nu lukt ze dat simpelweg niet meer.

Ik zeg complimenten voor dit historische seizoen.
Lekker vrij uit spelen tegen Ajax, en tegen Willem II gewoon nog één keer volle 100% en ze mogen genieten van hun wel verdiende vakantie!  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Harry L.

Citaat van: wiekie1969 op april 27, 2015, 06:22:42

Dit heeft niets met trots te maken, dat ben ik zeker. Het gaat mij erom dat ze die 8e stek wel heel makkelijk te grabbel gooien de laatste weken. Buiten het feit dat het voor ons een leuk toetje is, levert het ook nog eens een vol stadion op ca. 200000,-(kun je leuke dingen mee doen). Daar komt bij hoe hoger je eindigt hoe meer tv. gelden. Maar deze verwende kereltjes staan straks wel vooraan om meer te eisen voor hun eigen gewin.

Wat jij daarvan vindt interesseert me eigenlijk niet zo veel. Wat ben jij ineens positief, heb je het licht gezien?

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op april 27, 2015, 06:22:42

Zeiken is het alleenrecht van Wiekie  :_schater
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op april 27, 2015, 09:33:28
Dit heeft niets met trots te maken, dat ben ik zeker. Het gaat mij erom dat ze die 8e stek wel heel makkelijk te grabbel gooien de laatste weken. Buiten het feit dat het voor ons een leuk toetje is, levert het ook nog eens een vol stadion op ca. 200000,-(kun je leuke dingen mee doen). Daar komt bij hoe hoger je eindigt hoe meer tv. gelden. Maar deze verwende kereltjes staan straks wel vooraan om meer te eisen voor hun eigen gewin.

Wat jij daarvan vindt interesseert me eigenlijk niet zo veel. Wat ben jij ineens positief, heb je het licht gezien?
Heb je wel enig besef hoe lang deze jongens al op hun tenen lopen? We hebben het hier niet over 20 duurbetaalde vedettes die af en toe lekker met de handrem erop kunnen spelen en dan nog fluitend winnen, maar hardwerkende jongens die voor een (voor voetbalbegrippen) klein salaris hun beperkte talenten ten volle gebruiken om er iets moois van te maken.
Een achtste plaats is leuk en de waan van de dag tot een paar weken geleden ook, maar totaal niet realistisch. De selectie is op en dat kan ik volkomen begrijpen.

Wiekie heeft nog geen oranjebittertje gehad ;) Overigens moet ik hem dit keer wel gelijk geven. Zeik hem snel af, maar ben het nu helemaal met hem eens.

denistel

duur betaalde vedetten kunnen ook niet op halve kracht spelen hoor.het gaat bij ons de laatste weken zeker
niet heel goed maar ja als je je voor de winter al veilig speelt en zo veel geeft dan is het logisch toch.en welk
team speelt er nu nog wel heel goed voetbal dan?

en na een wedstrijdje of 26 komen we er achter dat we ook nog voor play offs kunnen spelen en natuurlijk
willen spelers dat wel maar of ze het ook nog kunnen is een 2e.

al vaker gezegd wij raakten onze beste kwijt in de winterstop en groningen krijgt hem en tibbeling er bij
nac het 7 man haalt in de winterstop budgetten met die clubs zijn niet te vergelijken.

we hebben dit seizoen zeker voor de winterstop hele goeie wedstrijden gezien en de kwartfinale voor
de beker tegen zwolle(met ook veel meer geld dan wij) was voor mij de beste wedstrijd waarin we
gewoon super veel kansen misten.

tegen ajax proberen te stunten en thuis tegen Willem2 voor een volle bak afsluiten.wees trots op
je club ook al draait het stroef de laatste tijd. volgens mij was hier niemand die van te voren 41 pt
of meer verwachte en plaats 8 9 of 10.

Treb

Maar deze verwende kereltjes staan straks wel vooraan om meer te eisen voor hun eigen gewin.

Man man man wat een geblaat zeg..

Ga dan lekker bij niet verwende kereltjes kijken bij de amateurs.

PePe

Een prachtig seizoen gehad, ik kan me voorstellen dat de druk er nu af is, na de definitieve handhaving. Toch hoop ik dat de spelers de laatste 2 wedstijden, hun sportieve plicht willen doen. In het linker rijtje eindigen is altijd beter, dan het rechter rijtje.

Johan058...

Dit heeft niets met trots te maken, dat ben ik zeker. Het gaat mij erom dat ze die 8e stek wel heel makkelijk te grabbel gooien de laatste weken. Buiten het feit dat het voor ons een leuk toetje is, levert het ook nog eens een vol stadion op ca. 200000,-(kun je leuke dingen mee doen). Daar komt bij hoe hoger je eindigt hoe meer tv.
volstrekt mee eens.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op april 27, 2015, 06:28:26
Wat een voetballer die Steblecki, genieten gistermiddag.  :thumbsup

Geweldig seizoen en nog steeds in het linkerrijtje.

Iedereen zit er finaal doorheen. Nog 2 potjes en dan is het voorbij en kan elke speler genieten van een welverdiende vakantie.

Cambuur bedankt!!!!!!!!! |:) |:) |:)