Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

FC Dordrecht - SC Cambuur 26-04-15

Gestart door michello, april 04, 2015, 18:39:22

Vorige topic - Volgende topic

MotM Fc Dordrecht - Cambuur

Leonard Nienhuis
16 (37.2%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (2.3%)
Mohamed El Makrini
2 (4.7%)
Sander van de Streek
1 (2.3%)
Sebastian Steblecki
18 (41.9%)
Furdjel Narsingh
3 (7%)
Bartholomew Ogbeche
1 (2.3%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Martijn Barto
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 42

Stemmen gesloten: mei 03, 2015, 14:27:45

sunderland

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op april 27, 2015, 06:28:26
Wat een voetballer die Steblecki, genieten gistermiddag.  :thumbsup

Geweldig seizoen en nog steeds in het linkerrijtje.

Iedereen zit er finaal doorheen. Nog 2 potjes en dan is het voorbij en kan elke speler genieten van een welverdiende vakantie.

Cambuur bedankt!!!!!!!!! |:) |:) |:)

sunderland

Citaat van: Galdiano op april 27, 2015, 08:46:15
Waar je de eerste competitie helft conditioneel top was is het nu pover.
Je ziet aan bepaalde spelers dat ze op zijn. Reijnen die na een sprintduel even met zijn handen op de knieen gaat staan. Makrini de met handen in de rug gaat staan na een actie. Van der Streek die ipv 42.195 meter in een wedstrijd nu amper 10.000 meter loopt.

Vorig jaar Utrecht helemaal kapot gespeeld. Na 60 minuten schakelde Cambuur een tandje bij als ze er niet doorheen kwamen.

Nu lukt ze dat simpelweg niet meer.

Ik zeg complimenten voor dit historische seizoen.
Lekker vrij uit spelen tegen Ajax, en tegen Willem II gewoon nog één keer volle 100% en ze mogen genieten van hun wel verdiende vakantie!  :thumbsup

sunderland

denistel

Citaat van: Johan058... op april 28, 2015, 20:34:42
volstrekt mee eens.

denk je dat ze het met zin te grabbel gooien?? ze kunnen niet beter op dit moment helaas.

Nightmarelwd

Citaat van: denistel op april 28, 2015, 22:51:50
denk je dat ze het met zin te grabbel gooien?? ze kunnen niet beter op dit moment helaas.

Natuurlijk ben ik ook blij na dit fantastische seizoen. Doelstelling ruim op tijd gehaald. Meer punten dan ooit.

Maar de laatste wedstrijden niet meer kunnen gaat er bij mij niet in. Je bent verdomme prof, hebt zoals Frank de Boer het zei, het mooiste beroep wat er maar is.

Wanneer je de focus legt zoals Henk de Jong aan het begin van het seizoen zei op handhaving. Als je dat gehaald hebt kan je de doelstelling aanpassen, naar play-offs. Is dat dan teveel gevraagd.

Wij komen naar het stadion om leuk en aantrekkelijk voetbal te kijken. Niet om naar een wedstrijd te kijken die men vooraf beter schriftelijk had kunnen afdoen.

Ook dat teruggrijpen naar we zijn maar Cambuur en spelen met een lage begroting. Daar heb ik anders 28 wedstrijden niets van gemerkt. 

MI-Sider for Life

de Schoot

Citaat van: Tukker op april 26, 2015, 15:31:17
Mooi van Vytas dat hij zijn shirt na afloop aan één van de supporters gaf  :thumbsup

Wat kwam Henk nog vertellen na de warming up aan de supporters aan het hek?

Shirt was dank voor dat doek en Henk wees wat op z'n klokje, volgens mij iets in de zin van: Klasse dat jullie er zijn op dit tijdstip.

wiekie1969

28 wedstrijden lang speelden we met meer dan 100 procent inzet. Dat hou je dus geen 34 wedstrijden zo vol blijkt wel de laatste 2 maanden.

Ik hef groot respect voor de speelwijze dit seizoen. We voetballen om te winnen en niet om niet te verliezen zoals dat schijt Nac.

41 punten man, met wat meer mazzel na de winter hadden we echt 50 kunnen hebben.

Nog 2 potjes, we kenne oek nog wel 12e wudde maar dat zal mij mijn reet roesten. Vond het een topseizoen!!!

Met wat nieuwelingen in de ploeg klappen we er weer vol in rond augustus. Zal ongetwijfeld weer een leuk elftal staan na de zomerstop.

Tukker

Citaat van: de Schoot op april 29, 2015, 18:49:19
Shirt was dank voor dat doek en Henk wees wat op z'n klokje, volgens mij iets in de zin van: Klasse dat jullie er zijn op dit tijdstip.
Oke, het was inderdaad wel een vroegertje.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Casuals-lwd

Citaat van: wiekie1969 op april 29, 2015, 18:55:44
28 wedstrijden lang speelden we met meer dan 100 procent inzet. Dat hou je dus geen 34 wedstrijden zo vol blijkt wel de laatste 2 maanden.

Ik hef groot respect voor de speelwijze dit seizoen. We voetballen om te winnen en niet om niet te verliezen zoals dat schijt Nac.

41 punten man, met wat meer mazzel na de winter hadden we echt 50 kunnen hebben.

Nog 2 potjes, we kenne oek nog wel 12e wudde maar dat zal mij mijn reet roesten. Vond het een topseizoen!!!

Met wat nieuwelingen in de ploeg klappen we er weer vol in rond augustus. Zal ongetwijfeld weer een leuk elftal staan na de zomerstop.
Precies, wie had dit afgelopen zomer gedacht? Mee doen in het linkerrijtje. Dit zijn de mooiste 2 jaren ooit.

Er zat wel meer in, maar we moeten niet teveel willen. Zo snel handhaven is al iets om trots op te zijn in my opinion

Johan058...

Citaat van: Casuals-lwd op april 29, 2015, 20:11:53
Precies, wie had dit afgelopen zomer gedacht? Mee doen in het linkerrijtje. Dit zijn de mooiste 2 jaren ooit.

Er zat wel meer in, maar we moeten niet teveel willen. Zo snel handhaven is al iets om trots op te zijn in my opinion
Ik had ook nooit gedacht dat we in het linker rijtje zouden eindigen.. maarr de 8e plaats lag er voor het oprapen en als het kon was het dit jaar. maar wat je zegt er zat meer in dan dat we de laatste paar wedstrijden gezien hebben.

denistel

gaat er meer om dat we ondanks de goeie prestatie,s toch het hele jaar spelen om er in te blijven
of je dat nou calimero gedrag vind of niet het is de doelstelling en als dan blijkt dat je met 5 a 6 wedstrijden
te gaan nog voor plek 8 kan spelen zelfs eventueel voor play off dan is het wel moeilijk om je focus
daar weer op te leggen denk ik. tis denk ik ook niet niet willen maar het is niet kunnen.

vd streek ogbeche mo reynen die hebben veel gespeeld en voorop in de strijd altijd die hebben
het de laatste weken moeilijker nou het is ze vergeven.gewoon nog 2x lekker ballen en zien dat
we zeker thuis mooi af kunnen sluiten en een staande ovatie voor de hele club geven.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op april 26, 2015, 15:31:17
Wat kwam Henk nog vertellen na de warming up aan de supporters aan het hek?
Even liplezen Tukker

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: brambo3004 op april 26, 2015, 18:23:26
Heeft met elkaar te maken. Ik had de (alternatieve) vlag van Litouwen gemaakt met een tekst voor Vytas. Niets met Twente te maken :proost

Brambo3004 is een oudere vrouw met grijs haar  :_schater
Henk, held, bedankt

brambo3004

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 06, 2015, 00:11:20

Brambo3004 is een oudere vrouw met grijs haar  :_schater

Brambo is een familielid van de vrouw met het blonde (!) haar! Ik sta ernaast :proost