Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
61 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

FC Dordrecht - SC Cambuur 26-04-15

Gestart door michello, april 04, 2015, 18:39:22

Vorige topic - Volgende topic

MotM Fc Dordrecht - Cambuur

Leonard Nienhuis
16 (37.2%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (2.3%)
Mohamed El Makrini
2 (4.7%)
Sander van de Streek
1 (2.3%)
Sebastian Steblecki
18 (41.9%)
Furdjel Narsingh
3 (7%)
Bartholomew Ogbeche
1 (2.3%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Martijn Barto
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 42

Stemmen gesloten: mei 03, 2015, 14:27:45

Marc S

Citaat van: Destroyer op april 26, 2015, 15:00:28
:_schater Heb je het nu over deze wedstrijd of 1 van 8 weken geleden. Steblecki vond ik de beste man van het veld. Bakker gewoon niet meer opstellen.

Let maar eens op hoeveel ogbeche op knapte op het middenveld. Was zn beetje de enige die zn duels won.

De Gast

Hopeloze voetbalmiddag. Geen doorkomen aan de uitwedstrijden dit jaar. We speelden weer lekker onze eigen wedstrijdje eindeloos breien zonder enig resultaat. Als dit het zg Cambuur voetbal is..  :zucht

En B. hartstikke mooi die balletjes breed en die doorkopballetjes maar je staat in de spits om die bal er in te jassen.

denistel

Citaat van: Johan058... op april 26, 2015, 15:19:24
dat sowieso. Alleen cambuur kan veel beter dan de laatste paar wedstrijden. Als je het onnodig punten verlies optelt baal je als een stekker. Want dan hadden we al 8e gestaan. Maargoed het blijft een top seizoen

kennelijk kenne we niet beter want anders deden ze dat wel toch meesten zitte er gewoon doorheen dat mag je
slecht noemen maar zo gaat het gewoon zitten een paar bij die voor het eerst een heel seizoen vol moeten
spelen en vooral vd streek heeft er veel last van maar neem hem niks kwalijk heeft dit seizoen mooie en
belangrijke goals gemaakt.kan komend seizoen al1 nog maar beter en fitter zijn.

brambo3004

Citaat van: Galdiano op april 26, 2015, 13:56:58
Wat voor lelijk rood doek hangt er in het uitvak?
Als ik het in een flits zie lijkt het net een twente doek.

Citaat van: Tukker op april 26, 2015, 15:31:17
Mooi van Vytas dat hij zijn shirt na afloop aan één van de supporters gaf  :thumbsup

Heeft met elkaar te maken. Ik had de (alternatieve) vlag van Litouwen gemaakt met een tekst voor Vytas. Niets met Twente te maken :proost

Dokkumer

Citaat van: Johan058... op april 26, 2015, 15:19:24
dat sowieso. Alleen cambuur kan veel beter dan de laatste paar wedstrijden. Als je het onnodig punten verlies optelt baal je als een stekker. Want dan hadden we al 8e gestaan. Maargoed het blijft een top seizoen
Johan, de jongens moeten vanaf dag 1 continu op hun tenen lopen. Altijd 100% zijn en geven. Doe je dat niet en speel je op 70-80% dan krijg je Zwolle taferelen. Dat breekt de jongens op het laatst gewoon op.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 26, 2015, 19:03:13
Johan, de jongens moeten vanaf dag 1 continu op hun tenen lopen. Altijd 100% zijn en geven. Doe je dat niet en speel je op 70-80% dan krijg je Zwolle taferelen. Dat breekt de jongens op het laatst gewoon op.

Dit zag je bij Zwolle vorig jaar inderdaad ook. Ze wonnen toen nog wel de beker finale, maar dat stortte ook volledig in

Dokkumer

Citaat van: Marc S op april 26, 2015, 19:21:16
Dit zag je bij Zwolle vorig jaar inderdaad ook. Ze wonnen toen nog wel de beker finale, maar dat stortte ook volledig in
Dat zie je bij Excelsior nu ook. Heel aardig begonnen en nu toch nog in degradatienood.
Verder scheelt het vertrek van Rusnák ook wel een aantal punten, mede dankzij zijn spelhervattingen.

Casuals-lwd

Het seizoen zit erop, 1e helft pover 2e helft redelijk. Steblecki, de rest van het seiz. er maar in. Ogbeche werkt heel hard, maar had ze moeten maken. Nog 2 wedstrijden om te werken aan volgend jaar...

Tukker

Citaat van: brambo3004 op april 26, 2015, 18:23:26
Heeft met elkaar te maken. Ik had de (alternatieve) vlag van Litouwen gemaakt met een tekst voor Vytas. Niets met Twente te maken :proost
Van achteren zag het er inderdaad uit als een Twents ros. Ik dacht ook dat het een Twente vlag was waar iets overheen geschilderd was.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Collingwood

Overdrijven is ook een vak. Het spel was vandaag absoluut niet geweldig, vooral in de eerste helft. In de tweede helft werd er echter toch redelijk gespeeld en uiteindelijk hadden we gewoon (dik) moeten winnen.

Ogbeche moet er zeker twee maken, en we hadden ook twee penalty's moeten krijgen. Verder nog twee keer de paal geraakt. Lichtpunten vandaag: Steblecki en Nienhuis.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Idd prima poT van Nienhuis. Mag ook wel eens gezegd worden.
Area 58

Destroyer

Ik vond Steblecki goed zijn kans pakken. Eindelijk ballen naar voren en dreiging i.p.v. Erik 'tikkie terug' Bakker.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

drg

Citaat van: Destroyer op april 26, 2015, 20:51:27
Ik vond Steblecki goed zijn kans pakken. Eindelijk ballen naar voren en dreiging i.p.v. Erik 'tikkie terug' Bakker.

Da's wel lekker makkelijk roepen, dit was niet bepaald een tegenstander van formaat om dergelijke acties op te kunnen beoordelen vind ik

denistel

gaat om de intentie en die is bij steblecki meer naar voren gericht en hij durft ook. we hadden zeker 1 pingels moeten hebben
als je soms ziet hoe makkelijk ze gegeven worden bij andere clubs.

siepelsjeu

iemand een samenvatting? ruppppert  :0=